Ik denk dat die stagiair niet eens weet wie Puff Daddy is ook...quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...
Een stagiair die die zo weinig culturele bagage heeft, verdient in ieder geval geen vaste aanstellingquote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
En ik zeg ook echt niet dat je ze moet waarderen, maar ze niet kennen gaat erg ver.
Dude, kijk nou wat je zegtquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef SjonLok het volgende:
En wat zijn ze goed hè... ze gebruiken maar drie akkoorden, maar kunnen daar toch zulke muziek mee maken!
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op woensdag 30 april 2008 01:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De Beatles? The Kinks zijn toch veel beter man.
quote:
Wie?quote:Op maandag 28 april 2008 14:54 schreef afcajos het volgende:
Net als Johnny Cash, John Denver en frank sinatra
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de Beatles niet waarderen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.
Je kunt niet eens spellen, idioot.quote:
Bedankt voor je vergeving maar nog steedsquote:Op woensdag 30 april 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt niet eens spellen, idioot.![]()
Maar goed, van mensen die niet kunnen spellen verwacht ik ook niet dat ze ook maar een greintje klasse hebben. Dus je bent vergeven.
Goed, je moet zelf weten of je blindelings met je leeftijdsgenoten meeloopt qua muziek.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:48 schreef First het volgende:
[..]
Bedankt voor je vergeving maar nog steeds
Grappig dat jij denkt te kunnen concluderen, uit een paar regels dat je weet naar welke muziek ik luisterquote:Op woensdag 30 april 2008 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goed, je moet zelf weten of je blindelings met je leeftijdsgenoten meeloopt qua muziek.De Beatles hebben geweldige nummers gemaakt en hetzelfde geldt voor tientallen andere bands van voor jouw tijd. Misschien iets verder kijken dan je minderjarige neus lang is.
Eens.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de Beatles niet waarderen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de Beatles waarderen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.
Eensch! Led ruleert net als Motorhead en dergelijke wat die pubers van tegenwoordig toch niet kennen...quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...
Achterlijke mensen met een meningquote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
Laatst stond in een cafe The Clash op met "Should I Stay Or Should I Go", zit er een grietje naast me en zegt met droge ogen: "goh dat is ook jatwerk zeg, hebben die Engelsen gewoon "Ben Je Geil of Wil Je Een Koekje" nagemaakt!"![]()
![]()
(Echt gebeurd!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |