Ik heb hem 5 nummers laten horen, waarvan het echt wel bekende waren (oa Yellow Submarine, Lady Madonna, Old Brown Shoequote:Op maandag 28 april 2008 11:07 schreef MouzurX het volgende:
Hij kende de beatles niet? Lijkt me toch wel heel stug![]()
Kende hij niet gewoon het liedje (je geneurie) niet?
En speciaal voor mensen als jij hebben ze het nummer Fool on the Hill gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Het_hupt het volgende:
Stagiair heeft terechte klacht![]()
TS is een huilie
Nee, 23quote:
Inderdaad, het kan best dat je er totaal niet van houdt (vooral hun eerste paar albums zijn vrij mager imo), maar ze niet kennen....tja.quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef MouzurX het volgende:
Dit is net zoiets als die wijven dieniet weten wie balkenende is![]()
Komop iedereen kent de beatles toch wel
Lezen blijft vrij lastig. Ik zeg nergens dat je ervan moet houden, maar ze totaal niet kennen is wel eenquote:Op maandag 28 april 2008 11:15 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoofddorper in hart en nieren en dan klagen over de smaak van iemand anders
de bietels zuigen big timequote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En speciaal voor mensen als jij hebben ze het nummer Fool on the Hill gemaakt.
[..]
Nee, 23![]()
dat dan weer welquote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Lezen blijft vrij lastig. Ik zeg nergens dat je ervan moet houden, maar ze totaal niet kennen is wel eenwaard.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Ezechielk het volgende:
Heet die stagair Gerben toevallig?
ik vind muziektechnisch de laatste albums van de Betales beter dan de standaard van de Stones, maar goed, Beatles vs Stones blijft een eeuwige, vruchteloze discussiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |