Was niet van plan een OP te maken en heb al gevraagd om hem te sluiten.quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef Smash-it het volgende:
Deze was eerder, maar als de ander een OP maakt, wil ik die.. eigenlijk. Stiekem.
niets te willen jij.quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef Smash-it het volgende:
Deze was eerder, maar als de ander een OP maakt, wil ik die.. eigenlijk. Stiekem.
Alleen de losse stukjes dacht ik te hebben gelezen.quote:Op maandag 28 april 2008 10:53 schreef blomst het volgende:
Heeft amanda de hele Cavia of alleen een deel afgezworen?
jammerquote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen de losse stukjes dacht ik te hebben gelezen.
Dat blond maakte haar dan ook nog ordinairder dan ze al is.quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Amanda mag ze alleen deze haarkleur en geen blond .
Dan lijkt me de term "opruimen" niet goed gekozen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:04 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda zijn aan het opruimen in de slaapkamer.
Er komt een vuilniszak en een verhuisdoos aan te pas...dus er zal ook wel weer wat zooi en post naar huis gaan.
blond mag, maar dan moet er ook zo'n tijgerprint huispakje onder.quote:Op maandag 28 april 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blond maakte haar dan ook nog ordinairder dan ze al is.
Iemand schreef dat haar dochtertje zo'n fan van Amanda was, dat ze haar nieuwe cavia naar haar heeft vernoemdquote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef Ziet het volgende:
mogûh
watvoor kaartje heeft ze gister gehad dan?
iets over haar cavia?
Over 4 weken heeft ze het blond.quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Amanda mag ze alleen deze haarkleur en geen blond .
quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand schreef dat haar dochtertje zo'n fan van Amanda was, dat ze haar nieuwe cavia naar haar heeft vernoemd.
tnx Blomstquote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan lijkt me de term "opruimen" niet goed gekozen.
Pitchiri doorsluizen naar huis lijkt me beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |