abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 21:49:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_214570
Veronica doet maar wat, en de kijker word hiervan weer de dupe, kijk op http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/ voor meer informatie

ReBa

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

woensdag 3 november 1999 @ 22:00:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214571
quote:
op 11-03-1999 om 09:49 PM schreef ReBa het volgende:
Veronica doet maar wat(bla bla...)
Hoi ReBa.

Ben net op je site geweest. Als ik het goed begrijp wil je Bart niet meer steunen omdat VOO er een zootje van maakt?

Hm. Klinkt logisch. I guess...

Of heeft het te maken met het feit dat je je als kandidaat gepasseerd voelt door die twee dombo's?

Anyway, wees maar blij dat je er niet in hoeft ReBa. Het maakt niet uit hoe voorbeeldig je je in dat huis gedraagt, VOO zet je toch neer als een domme klootzak en wij als kijkers trappen er in, maken domme geintjes over je op internet fora en je kinderen worden gepest op school.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_214572
alleen als je echt niet meer hersencellen hebt, zoveel om nog net je spiegelbeeld te herkennen, kruip je vrijwillig in dat BB-huis, dus zeur niet en wees blij dat je niet bent uitgenodigd.

Niet begrepen? kijk dan nog eens goed naar dat programma of hebbie alleen 250K voor je doppen hangen? zo ja--> met een beetje baan hebbie dat in een jaar bij mekaar (en wat jaartjes er na ook nog).

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_214573
Ben jij altijd naief? En dan bedoel ik onnozel ! Ik bedoel niet "in aller onschuld"
Van alles is weer waardeloos

pi_214574
Hoezo wordt de kijker de dupe???

Wat ik vreemd vindt is dat iedereen zit te zeiken dat veronica de boel bedondert.
Zullen deze mensen ook echt denkend dat alle t.v. spelletjes eerlijk zijn? Wake up veronica is een commerciele zender, dat betekent dat ze centjes moeten verdienen.

Als laatste vindt ik het een zwak excuus om de steun aan Bart te stoppen, juist als je boos bent omdat V. de boel zou bedonderden worden niet de kijkers maar de originele bewoners de dupe. Juist dan zul je ze moeten steunen.

Kortom slechte zet.

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
pi_214575
Het is wel jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')