Jij drukt aan ?quote:Op maandag 28 april 2008 09:22 schreef Karrs het volgende:
Nou, het lukt me vandaag geowoon NIET om te typen zonder dar ik twee toetsten, of proeceis de verkeerde toest aandruk.
IS ook niet wat ik normaliter schrijf/type, maar eris ECHT wat mis vandaag...quote:
Valt toch best mee?quote:Op maandag 28 april 2008 09:34 schreef Karrs het volgende:
Okee, ik zal nu, gewoon voor de counter, eens bijhouden per reply (of elke post vandaag) hoevaak ik backspace heb moeten gebruiken.
(4x)
Absoluut, dat welquote:Op maandag 28 april 2008 09:35 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Valt toch best mee?
Hou je er wel rekening mee dat het maandag is?
Wis dan gelijk heel KLBquote:Op maandag 28 april 2008 09:41 schreef tonks het volgende:
TS gebash weggehaald.
Hoe moet ik me een lemming op dit kuttopic in godsnaam voorstellen...?quote:
'tquote:Op maandag 28 april 2008 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
Papa, typ is écht maandag... want ik lees nu wel héle rare dingen. Hier gaan we weer met het pijltje omhoog, trouwens.eens juist.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef LasTeR het volgende:
Laat ik eens gaan typen en kijken hoevaak ik op de backspace moet drukken... Verbazingwekkend! Geen enkele keer!
ZUIG DAN OOK WAT HARDER, KRENG. Op deze manier heb ik toch ook geen inspiratie om het goed te doen.quote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet het over 4 uur inleveren ja!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik fungeer daar niet als nieuwsplemper. Toen ik dat nog wel deed, waren ze overigens volledig foutvrij, wat mijn normale posts en replies ook zijn. Alleen jaag ik vandaag mijn backspace-key compleet over de zeik.quote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef bolletje_25 het volgende:
Oh, dus jij zorgt altijd voor die waanzinnig slecht geschreven nieuwsberichten op de FP.
Moest je hiervoor ook nog een keer op backspace drukken ofquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |