Krijg eindelijk je bevalling. Werp ut toch. Wat een gepiemel.quote:Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef Sander170 het volgende:
Beste computer vrienden ik kom er vannacht nog op terug!
Wat een gezeik geef me de kans om na te denken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:44 schreef pepu het volgende:
[..]
Krijg eindelijk je bevalling. Werp ut toch. Wat een gepiemel.
Je maakt langzamerhand een enorme oenige domme indruk met je eeuwige keuze -maken. Ik ben verbaasd dat je nog nog steeds niet klaar kwam. Maak eens een keuze dan? En doe iets? Behalve je puistjens uit te drukken? Holland Hup! Jesus. Dit gaat de natie redden! Sander Sakje. :-))quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat een gezeik geef me de kans om na te denken.
Ik maak de keuze jij niet, of verklaar je nader.
Ja hoor doe maar kinderacht met die puistjes die je van jezelf bedoeld,quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:05 schreef pepu het volgende:
[..]
Je maakt langzamerhand een enorme oenige domme indruk met je eeuwige keuze -maken. Ik ben verbaasd dat je nog nog steeds niet klaar kwam. Maak eens een keuze dan? En doe iets? Behalve je puistjens uit te drukken? Holland Hup! Jesus. Dit gaat de natie redden! Sander Sakje. :-))
ik vind je te triest voor woorden zeker nu ik je na heb getrokken op internet en wat meer gegevens van je heb gevondenquote:Op woensdag 7 mei 2008 03:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar kinderacht met die puistjes die je van jezelf bedoeld,
jongetje dat ken je niet vergelijken met mij.
Ja ik ben wat ouder dus laat me ook wat langer denken dan,
beetje respect hoor.
Blijft mijn notebook die er gaat komen.
En jij blijft maar zeiken en zonder verklaring komen, niet huilen,
maar posten vriendje.
En ik vind jou triest dat je me natrekt terwijl je uit respect me ook gewoon in me waarde kunt laten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:36 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik vind je te triest voor woorden zeker nu ik je na heb getrokken op internet en wat meer gegevens van je heb gevonden
ts wil helemaal geen laptop kopen, hij roept alleen om aandacht
zo opgelost, slotje
Dat wordt dus geen XPS dan....quote:Op donderdag 8 mei 2008 04:17 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik ga deze zaterdag trouwens even een kijkje bij de Mediamarkt nemen.
En daar zal mijn keuze uit voort varen...
Hoeveel verdien je er zelf op?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:41 schreef spaanplaat het volgende:
Als je toch een Dell koopt kun je het best gebruik maken van deze kortingscode. Dat heb ik gisteren ook gedaan toen ik mijn XPS M1330 bestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |