abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:03:04 #226
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59838392
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:52 schreef Panthera1984 het volgende:
Op de website van Magetron music staat een Bio best interesant.
Onder andere vond ik er dit:
"P. Dronq (Pepijn von Bièreliér, spreek uit Bjehruljee) is van half frans/oost duiste en half nederlandse afkomst en is de auteur van 3 succesvolle romans (onder Pseudoniem) ... ...."

Iemand een idee welke boeken dat zijn?

Tuinslangboogie!

iedereen naar magnetronmusic en luister die shit!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:07:49 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59842990
Buma kan volgens mij van alles zijn. Want op gegeven moment komt Fur met "snuif" en nu is buma op" (of zoiets, hoop dat je t begrijpt )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59843528
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef fathank het volgende:
Buma kan volgens mij van alles zijn. Want op gegeven moment komt Fur met "snuif" en nu is buma op" (of zoiets, hoop dat je t begrijpt )
Het is heel vaag idd.

Vjeze heeft het over snuifen en Wiwa over flappen, dus waarschijnlijk is het drugs én geld.
pi_59853890
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Tuinslangboogie!

iedereen naar magnetronmusic en luister die shit!
doe es linkje.
ik zie t stukkie wel, maar geen luisteriets
pi_59853914
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

doe es linkje.
ik zie t stukkie wel, maar geen luisteriets
www.myspace.com/magnetronmusic
pi_59854614
je kan het toevoegen aan de playlist (aan de zijkant) met het blauwe stukje 'add to playlist'
And the druids turn to stone...
pi_59854768
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:41 schreef ScottTracy het volgende:
Het was best goed in Den Bosch, alleen toch weer dezelfde setlist. Het publiek was ook erg lauw, behalve bij de bekende nummers. Maar zoiets is te verwachten bij een gratis optreden.. Desondanks heb ik er weer van genoten. Fabergé zei trouwens nog dat Wopwopwop de volgende single zal worden.
Heb je toevallig ook de setlist zelf?
Kan helaas niet meer precies herinneren wat ze allemaal speelden en in welke volgorde
pi_59854896
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef fathank het volgende:
Buma kan volgens mij van alles zijn. Want op gegeven moment komt Fur met "snuif" en nu is buma op" (of zoiets, hoop dat je t begrijpt )
nakkie kan inderdaad ook speed ofzo zijn maar zij hebben het foolproof over coke hoor
en met buma bedoelen ze gewoon dat geld man! jezus ze snuiven hun buma-geld op. Dat wil toch niet zeggen dat ze die briefjes gaan opsnuiven maar WAT ze met dat geld halen. Je kan je geld toch ook opzuipen..
graag verwijderen
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:44:22 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59855024
Volgende week zie ik ze live .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59855283
Word hopelijk een mooi feestje op Lowlands
pi_59855501
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:32 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de setlist zelf?
Kan helaas niet meer precies herinneren wat ze allemaal speelden en in welke volgorde
Ze begonnen sowieso met Applaus, en daarna ben ik de volgorde al weer kwijt ( ) maar ik zou zeggen: Buma in mijn zak, Watskeburt, Wopwopwop, De stofzuiger, Deze donkere jongen komt zo hard, Voorjekijkendoorlopen, Flap flap, Hollereer
pi_59855623
Shenkie moet er ook nog ergens tussen! Toch?
  donderdag 3 juli 2008 @ 01:01:11 #238
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_59856209
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:52 schreef Panthera1984 het volgende:
Op de website van Magetron music staat een Bio best interesant.
Onder andere vond ik er dit:
"P. Dronq (Pepijn von Bièreliér, spreek uit Bjehruljee) is van half frans/oost duiste en half nederlandse afkomst en is de auteur van 3 succesvolle romans (onder Pseudoniem) ... ...."

Iemand een idee welke boeken dat zijn?
Volgensmij schrijft 'ie wel serieus. Of gaat 'ie 't doen idd. Laatst nog ergens (weet ff niet meer waar) een vrij serieus interview gehoord en toen ging 't er ook weer over. En hij schrijft voor Vice Magazine.
pi_59856255
En volgens mij is het gewoon een media-flikker.
  donderdag 3 juli 2008 @ 01:08:53 #240
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_59856282
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:05 schreef skiczukie het volgende:
En volgens mij is het gewoon een media-flikker.
Que?
pi_59856472
Ik dacht dat men in 2006 al wist hoe serieus je dat allemaal moest nemen. Op 3voor12XL bij t eerste interview vertelde bas dat ie en modellenbureau had gebeld voor de 3 lelijkste jongens, en toen ie ze zag waren ze zo lelijk dat ie ze meteen meenam Maar toegegeven, ooit klopte zo'n vaag verhaal echt. Van het opnemen van de eerste track, watskeburt zei Pepijn dat hij en Freddie de track hadden ingezongen en dat Willie ergens kip zat te vreten en niet geinteresseerd was toen Freddie 'm belde. Bleek dit ook gewoon waar te zijn

Pepijn schrijft columns her en der maar heeft geen boeken uit hoor. Oh en hij hangt op tv bij doe maar normaal.

Zo skic, weer een stapje dichter bij de bevrijding van je MyAT lijstje
graag verwijderen
  donderdag 3 juli 2008 @ 01:50:52 #242
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_59856642
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:29 schreef fyah het volgende:
Ik dacht dat men in 2006 al wist hoe serieus je dat allemaal moest nemen. Op 3voor12XL bij t eerste interview vertelde bas dat ie en modellenbureau had gebeld voor de 3 lelijkste jongens, en toen ie ze zag waren ze zo lelijk dat ie ze meteen meenam Maar toegegeven, ooit klopte zo'n vaag verhaal echt. Van het opnemen van de eerste track, watskeburt zei Pepijn dat hij en Freddie de track hadden ingezongen en dat Willie ergens kip zat te vreten en niet geinteresseerd was toen Freddie 'm belde. Bleek dit ook gewoon waar te zijn

Pepijn schrijft columns her en der maar heeft geen boeken uit hoor. Oh en hij hangt op tv bij doe maar normaal.

Zo skic, weer een stapje dichter bij de bevrijding van je MyAT lijstje
Ik weet heel goed hoe serieus ik de Jeugd moet nemen, dat draagt bij aan hun genialiteit.
Sorry dat ik in een (serieus, voorzover mogelijk) interview heb opgevangen dat 'ie met zoiets bezig is, en dat ik dan gok dat zoiets waar zou kunnen zijn. Freddy is toch ook met z'n artsy shit serieus bezig ookal lult 'ie er bullshit over?
  donderdag 3 juli 2008 @ 01:54:44 #243
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_59856672
Bekijk deze YouTube-video

die tussen kunst en kitsch parodie echt te droog
happen naar de baas
pi_59856811
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik weet heel goed hoe serieus ik de Jeugd moet nemen, dat draagt bij aan hun genialiteit.
Sorry dat ik in een (serieus, voorzover mogelijk) interview heb opgevangen dat 'ie met zoiets bezig is, en dat ik dan gok dat zoiets waar zou kunnen zijn. Freddy is toch ook met z'n artsy shit serieus bezig ookal lult 'ie er bullshit over?
Oh ik had het niet op jouw post hoor Welk interview was dat dan? Als het dat van 'het gesprek' was dan was het vrij zeker een grap aangezien die kerel dat oprakelde uit zn oude bio uit 2005, die van de website dus

Hun nieuwe studio (toch al van 2007 maargoed) heb ik onlangs ook gezien, en damn they stepped their game up.. Volgens mij komt 1/4e minstens van de jvt sound rechtstreeks uit oude juno synths, dat of bas kijkt er graag naar
graag verwijderen
  donderdag 3 juli 2008 @ 02:24:13 #245
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_59856929
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:09 schreef fyah het volgende:

[..]

Oh ik had het niet op jouw post hoor Welk interview was dat dan? Als het dat van 'het gesprek' was dan was het vrij zeker een grap aangezien die kerel dat oprakelde uit zn oude bio uit 2005, die van de website dus

Hun nieuwe studio (toch al van 2007 maargoed) heb ik onlangs ook gezien, en damn they stepped their game up.. Volgens mij komt 1/4e minstens van de jvt sound rechtstreeks uit oude juno synths, dat of bas kijkt er graag naar
Waren ze bij Het Gesprek? En waar heb je die studio gezien dan?
Interview was geloof ik iets op 3voor12, zou ik even op moeten zoeken.
pi_59857809
Alleen pepijn was bij het gesprek:
http://www.hetgesprek.nl/archief/1105/
And the druids turn to stone...
pi_59860484
Morgen zie ik ze met Girls love DJ's.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_59863421
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:29 schreef fyah het volgende:
Ik dacht dat men in 2006 al wist hoe serieus je dat allemaal moest nemen. Op 3voor12XL bij t eerste interview vertelde bas dat ie en modellenbureau had gebeld voor de 3 lelijkste jongens, en toen ie ze zag waren ze zo lelijk dat ie ze meteen meenam Maar toegegeven, ooit klopte zo'n vaag verhaal echt. Van het opnemen van de eerste track, watskeburt zei Pepijn dat hij en Freddie de track hadden ingezongen en dat Willie ergens kip zat te vreten en niet geinteresseerd was toen Freddie 'm belde. Bleek dit ook gewoon waar te zijn

Pepijn schrijft columns her en der maar heeft geen boeken uit hoor. Oh en hij hangt op tv bij doe maar normaal.

Zo skic, weer een stapje dichter bij de bevrijding van je MyAT lijstje
Met de nadruk op 'hangt' inderdaad. Maar die columns doetie niet meer toch? Al een tijd niks meer gezien..
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:41:53 #249
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_59868076
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:37 schreef fyah het volgende:

[..]

nakkie kan inderdaad ook speed ofzo zijn maar zij hebben het foolproof over coke hoor
Om toch nog even op deze niet heel boeiende discussie door te gaan... Wiwa zegt in datzelfde nummer iets van "haal ik pillen pillen coke coke". Dus gaat sowieso niet alleen over coke, maar dus ook over speed/mdma....
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_59868484
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef Stigma het volgende:

[..]

Om toch nog even op deze niet heel boeiende discussie door te gaan... Wiwa zegt in datzelfde nummer iets van "haal ik pillen pillen coke coke". Dus gaat sowieso niet alleen over coke, maar dus ook over speed/mdma....
eh ja maar dat staat los van wat nakkie wil zeggen hoor?
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')