quote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Een rustige dag dus voor het plakband
Ik ga rustig nadenken met wie ik dit keer de grappen zal uithalenquote:Op maandag 28 april 2008 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of een stukje plakband over het oogje van de optische muis, dan doet ie het ook niet meer goed
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds een paar dagen (weet niet precies hoe lang) heb ik een naambordje met mijn eigen naam er op
Een bij m'n deur en een op de brievenbusquote:Op maandag 28 april 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
naambordjes! Dan ben je iemand!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een bij m'n deur en een op de brievenbus
quote:Op maandag 28 april 2008 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de supermarkt nog wat verneukeratiefs gezien:
GROENTENUGGETS
Met gevogeltevlees
Vast met het vlees van een koolibri of een koolmeesquote:Op maandag 28 april 2008 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de supermarkt nog wat verneukeratiefs gezien:
GROENTENUGGETS
Met gevogeltevlees
We denken er nog over na.quote:
Ik heb meer van zulke OP's gezien de laatste tijd. Ook op Amerikaanse fora. Erg coolquote:
Dat komt omdat mannen vroeger met Lego speelden.quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Soempie het volgende:
Ik had een plattegrondje getekend en Sven is hem aan het invullen met meubels. Alleen tekent hij heel klein, waardoor er veel meer meubels in kunnen, dan in werkelijkheid.! En stug blijven volhouden dat het wel gaat passen.
Ik dacht dat je van Lego juist een beter ruimtelijk inzicht zou krijgen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen vroeger met Lego speelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |