abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 20:12:00 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_214535
In navolging van het topic per bewoner: Anouk, van Hunter, en de nu vele topics over deze Cyrille, 1 algemene topic.

Zo houden we mede de topic-lijst kort(er) !

Snel tikken loont niet altijd ( Tpoic=Topic )
Sorry hievoor !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 3 november 1999 @ 20:26:00 #2
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_214536
Moest als kind altijd huiveren bij het zien van "Cruella De Vil" in de film 101 Dalmatieers....Het zelfde gevoel krijg ik bij het zien van die hooghartige tante genaamd Cyrill of moet ik zeggen Cyrill De Vil ....wat een muts zeg !!!!
pi_214537
Ligt het aan mij of klinkt Cyril af en toe hetzelfde als Sabine. Zeker op de streams heb ik dat idee. Ze komt ook uit Tilburg maar niet alle Tilburgsen klinken hetzelfde lijkt me.

Sluit

woensdag 3 november 1999 @ 20:41:00 #4
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214538
Tja, Cyrille is wat je noemt: Niet te geloven (lees: niet te geleuven / herleiden naar natte gleuven)
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  woensdag 3 november 1999 @ 20:45:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214539
quote:
op 11-03-1999 om 08:41 PM schreef Windows2000 het volgende:
Tja, Cyrille is wat je noemt: Niet te geloven (lees: niet te geleuven / herleiden naar natte gleuven)
Da's erg diep win2k.

p.s. Verzin snel een leuke

Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 3 november 1999 @ 20:47:00 #6
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_214540
Zegt de naam "Scary Spice" jullie nog wat?
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_214541
Cyrille maakt mij ook niet echt vrolijk. Wat doet deze dame in dit huis? Ik wil echt geen vervelende opmerkingen over haar gaan maken, maar ik kan me steeds minder goed beheersen.
Ligt het nou aan mij; of slaat ze voortdurend daar de plank nét mis?
Ik wacht wel af... misschien komt er nog wat uit die mouwen van d'r....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 3 november 1999 @ 20:59:00 #8
1498 Caesar
Ain't he cute?
pi_214542
Volgens mij is die Cyrile echt zoon arrogant vrouke... ik hoop dat ze meteen weer wordt weggestemt ofzo...
Aut patit aut morit

pi_214543
Volgens mij vindt Cyrill zichzelf wel een toffe meid. Ze stond ook zo lekker ordi die kauwgom te verwerken, bah!. Nee, ik weet het niet met r. Zal ze gauw irritaties opwekken bij de andere bewoners??

Doegidag

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 3 november 1999 @ 21:14:00 #10
1498 Caesar
Ain't he cute?
pi_214544
Ik hoop het wel ;-)
Aut patit aut morit

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 november 1999 @ 21:55:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_214545
Volgende week donderdag loopt ze met haar koffertje weer terug naar de studio alwaar een ongeïnspireerde Rolf haar met open armen zal ontvangen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 3 november 1999 @ 22:17:00 #12
438 Carv
The one and only!!
pi_214546
quote:
op 11-03-1999 om 09:55 PM schreef Arcee het volgende:
Volgende week donderdag loopt ze met haar koffertje weer terug naar de studio alwaar een ongeïnspireerde Rolf haar met open armen zal ontvangen.

Zo'n vermoeden heb ik nou ook, volgens mij houdt ze het nooit lang vol daar.
Misschien stapt ze zelf wel op, kan er weer een nieuwe persoon het Big Brother huis betreden

...Op den duur zijn haar beauty case spulletjes op en dan?

Bye bye,
Carv
pi_214547
quote:
op 11-03-1999 om 09:55 PM schreef Arcee het volgende:

Jaha! Haar koffertje helemaal volgepropt met verfspullen... Ze vindt zichzelf volgens mij errug leuk en /interessant. Wat een glitterkleren had ze vanavond aan niet?

te gek hé!!
pi_214548
quote:
op 11-03-1999 om 10:17 PM schreef Carv het volgende:
Zo'n vermoeden heb ik nou ook, volgens mij houdt ze het nooit lang vol daar.
Misschien stapt ze zelf wel op, kan er weer een nieuwe persoon het Big Brother huis betreden

...Op den duur zijn haar beauty case spulletjes op en dan?

Dan gaat ze verder met de verfdoos die Bianca heeft achtergelaten van haar muurschildering.

te gek hé!!
pi_214549
Ik heb net bij Altavista geprobeerd Cyrille_van_Hoof te zoeken , maar ik krijg de pagina niet geopend. Is wel van Endemol,Miss Saigon !!!
Van alles is weer waardeloos

pi_214550
'Onze' Cyrille is 5 a 6 jaar geleden een zg. House danseres geweest. Je weet wel zo'n fijne meid die in allerlei strakke pakkies in kooien staat te dansen bij verschillende disco's.

Schoof een kleine 100 gulden per 4kwartier.

En geloof me het is absoluut een doorgedraaid mens die niet vies is van aandacht. Oftwel geef me een zeepkist en ik maak er een podium van.

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_214551
Cyrille is stom!
En dan bedoel ik echt STOM!

Niks leuks voor de bewoners meebrengen en wel lopen zeiken over de beautycase die niet mee mocht. Types als zij vervuilen de ether en de kabel al veel te lang. Sabine is niet voor niets weggestemd!

Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
  donderdag 4 november 1999 @ 12:38:00 #18
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214552
Ook ik vind Cyrille gewoon stom. Zit ze bij Rolf in de uitzending met een uitgemeten glimlach te vertellen dat ze een rolletje heeft gehad in Miss Saigon, vervolgens wordt er niet gereageerd, terwijl ze duidelijk een daverend applaus verwachtte dus herhaalt ze het nog maar een keertje dat ze die rol heeft gehad. Weer geen reactie, ahhhhhhhh....
pi_214553
He gasten en ladies,

Wat is er nou het probleem aan Cyrille.

Ok, ze is dan misschien een beetje camerageil, en ze loopt er ook flink mee te koop dat ze veel op het podium heeft gestaan enzo. Maar geef toe, het is toch een lekkere indo-chick, of niet soms??? Zo'n wijffie maakt die gasten in dat huis hardstikke horny man, ja toch?? FF wat leven in de brouwerij misschien.

Mayby I'm wrong, we'll see.

donderdag 4 november 1999 @ 12:49:00 #20
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214554
Ja het is een lekkere indo-chick, maar voor de gemiddelde mens is zij waarschijnlijk niet normaal genoeg en te TE.
pi_214555
Could be, maar te TE is toch juist cool op TV. Wat denk je dat onze grote broeder Bart nu denkt....
  donderdag 4 november 1999 @ 12:56:00 #22
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214556
Bart vind dit ook TE. Maar Anouk vindt hij veels te zoet en dan heeft hij waarschijnkijk liever toch het snelle chickie.
  donderdag 4 november 1999 @ 12:59:00 #23
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_214557
Bart denkt maar ding :

"waar is m'n sabientje nou gebleven en ik moet die 250k hebben om haar te imponeren als ik haar in januari zonder camera's ga ....."

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_214558
Net was er iemand op radio3, iemand die iets te maken had met Cerryle mbt haar zingen. Het schijnt dat er nu al veel belangstelling is voor haar cd vwb producenten. Het schijnt zelfs dat W. van Kooten(ik heb geen idee wie dit is) vanuit Amerika internet heeft beluisterd, en dit een wereld hit vindt. Morgen heeft haar manager(denk ik dat dit was)een afspraak met hem en enu?
Hij zei ook dat cerylle wat hem betreft nu al uit het huis mocht komen, ipv eventueel morgen.
Tseeesj, wat TV al niet kan doen om een plaatje mogelijk te laten slagen. Als dit al wat wordt.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_214559
quote:
op 11-04-1999 om 02:54 PM schreef binky het volgende: W. van Kooten(ik heb geen idee wie dit is)

Zover ik weet is hij (slechts) de grootste platen baas in Nederland (en in amerika doet hij ook een hoop) Voluit Willem van Kooten

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')