Hè bah, die registreer je dan ook zonder een bedankwoord?quote:Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Loqi het volgende:
Pff, vandaag een kaart gekregen uit de USA, waar alleen het id nummer op staat, niet eens een 'happy postcrossing'. Doe dan niet mee als je er toch geen moeite in wilt stoppen
die zou ik expres een poosje apart leggen en pas na een week of 3 een keer registreren ofsowquote:Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Loqi het volgende:
Pff, vandaag een kaart gekregen uit de USA, waar alleen het id nummer op staat, niet eens een 'happy postcrossing'. Doe dan niet mee als je er toch geen moeite in wilt stoppen
Ja heb ik ook gedaanquote:Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hè bah, die registreer je dan ook zonder een bedankwoord?
In de OP staan ook nog users die niet meer (actief) postcrossen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:48 schreef Muck het volgende:
Ik zal zo gelijk de nieuwe gebruikers in de OP zetten
sure babe, ik kijk er dit weekend even naarquote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef QTPi het volgende:
[..]
In de OP staan ook nog users die niet meer (actief) postcrossen:
Allan24, Fannetje, Twinky hebben hun account opgeheven
ijsmeis, Knoekie, Klonk, mForce, Troel, Razor21 zijn allen langer dan 3 maanden niet ingelogd.
Wil je dat eventueel nog aanpassen Muckster? Thanks hon.
Bah, erg flauw hoor. Ik snap niet dat het voor sommige mensen zo moeilijk is om dankbaar te zijn voor de moeite die je in een kaartje stopt.. en die mensen die perse dit of dat moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Sonja27 het volgende:
Wat zijn sommige mensen een ondankbare zielen.... stuur ik een leuk kaartje van Amsterdam naar een duitse, uitleg erbij dat ik in Amstelveen woon maar gek ben op amsterdam. Toevallig net die avond naar Amsterdam toe ga bladiebla.
Krijg ik als antwoord bij het registreren: It's sad, that you didn't write something about you or your country, but thanks.
Volgens mij mag een ieder zelf weten wat hij op zijn/haar kaartjes schrijft toch? Maar nee die persoon wil perse iets weten over jou en je land (staat in het profiel) ik besloot wat te schrijven nav het kaartje enzo....
Zulke mensen moesten verboden worden op postcrossing
Had ik vandaag al gezegd hoe fantastisch je bentquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef Muck het volgende:
275 dagen?
Een béétje later dan gepland (:@) maar de OP is helemaal up-to-date hoor jongens
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef QTPi het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoe fantastisch je bent
Muck: je bent fantastisch! Thanks!
Welkom!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
Ik heb dit ook ontdekt vorige week :-), half verslaafd al.
Welkom!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:05 schreef pieterb het volgende:
Dat ik hier niet eerder achter ben gekomen! Ik ben al wel een tijdje bezig op penpal-site's. Heb daar ook met een zeker iemand goed contact. Maar de rest vervalt. Ging ik even zoeken om te kijken of er wat werd gezegd op FOK! hierover, kom ik hier!
Wauw! Ben meteen verkocht. Ga me meteen ever registreren en uitvogelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |