Ik heb er nog geen een uit eigen land gehad of mogen versturen, jammer!quote:
Het gaat inderdaad langzaam, maar dat vind ik wel prettig eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:19 schreef Babsie22 het volgende:
Vandaag 6 stuks!
Uit: Brazilie, Estland, Maleisie en 3 uit Finland,
Allemaal van tags.. de "gewone" kaarten gaan echt langzaam!
ja leuk is dat!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:58 schreef Sonja27 het volgende:
Terug van een weekje vakantie en allemaal kaartjes. Super trouwens dat we nu meer kaarten mogen sturen. Dan ga ik mijn 2e en 3e account denk ik maar afronden want alleen met de eerste mag ik er al 13 per keer versturen. Lijkt me wel genoeg hey
De hele leuke (Moomin-kaarten bijvoorbeeld) of bijzondere hang ik op in de keuken en de rest doe ik in van die fotomapjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:07 schreef Babsie22 het volgende:
Vandaag weer 4 kaartjes..
Wat doen jullie eigenlijk met de ontvangen kaarten??
wat belachelijk zegquote:Op zondag 1 juni 2008 12:29 schreef QTPi het volgende:
Hier gaat het momenteel even minder postcrossgewijs...
Heb ik iemand een kaart gestuurd, denk ik: 'Oh, die kaart is vandaag geregistreerd, maar ik heb er geen mail van gekregen'. Wat blijkt: heeft ze ineens d'r account opgeheven!!! Kaart was niet expired. Zonde van mijn kaart, want ze wilde een onbeschreven kaart.
Heb ook al even geen kaarten verstuurd, want ik liep in mijn optiek nogal scheef.
ja, ben ik met je eensquote:Op zondag 1 juni 2008 18:20 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb er nu 2 die zitten bijna aan een jaar niet ingelogd. Dan moeten ze toch verdwijnen? Die expired kaartjes irriteren me zo
awww, wat ontzettend klote voor jequote:Was trouwens een kut weekend, mijn katje is heel plotseling overleden!
Dat gevoel is wederzijdsquote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Muck het volgende:
hehe, de Finnen worden ons zat geloof ik
ik kreeg vandaag een kaart met daarop allen gekrabbeld: "hello and hi from finland"
quote:
Dát is gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:26 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb vandaag 2 kaartjes ontvangen waarvan 1 wel heel bijzondere, van Solomon Islands. Er zit daar maar 1 user en het ID van het kaartje was SB-30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |