Net als alle psychopaten is ook deze man heel gerafineerd te werk gegaanquote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef livelink het volgende:
Dit kan hij toch niet helemaal alleen hebben gedaan? Zijn vrouw vond het niet raar dat er ineens kinderen kwamen aanlopen? Kinderen die vanuit de kelder ineens in huis kwamen en nooit iets vertelden aan iemand over hun moeder die daar nog zat met broertjes en zusjes? Dat die kinderen geindoctrineerd zijn, dat geloof ik wel. Maar die vrouw van die vent moet het toch geweten hebben.
Toch wel triest dat die man te oud is om nog naar behoren gestraf te kunnen worden.
Ja, ik las later ook dat hij ze inderdaad als baby voor de deur had gelegd. Heel geraffineerd inderdaad. Ok, waarschijnlijk wist de moeder/oma inderdaad van niks. De praktijk is helaas ook zo dat alle aanwijzingen in die richting vaak genegeerd worden door de echtgenotes. Onder haar dak is haar dochter toch vanaf haar 11e jaar misbruikt. Ik hoop dat ze inderdaad geen medeplichtige is. Vreselijk verhaal, dit.quote:Op maandag 28 april 2008 12:45 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Net als alle psychopaten is ook deze man heel gerafineerd te werk gegaan
ten eerste schijnt de man een absolute tiran te zijn voor wie allen angst hadden ( vrouw en zijn andere 6 echte kinderen). Hij heeft hun alle ten alle tijden veboden in de kelder te gaan . Dat wat was zijn hobby ruimte en niemand mocht erin.
Ten tweede zijn die kinderen niet aankomen lopen maar als baby voor hun deur gelegd met een briefje van de moeder, dat ze er niet voor kan zorgen.
Die man heeft 24 jaar volgehouden dat de dochter in en sekte zat en geen kontakt meer met de ouders wilde hebben
Naar alles wat ik lees schijnt het realistsich te zijn geweest dat de moeder/oma niets wist.
't ziet er toch best nog levendig uit, alleen hangt die wcrol op de laatste foto wel op een kutplek zegquote:Op maandag 28 april 2008 14:14 schreef Ronaldsen het volgende:
fotos via Geenstijl http://www.dumpert.nl/med(...)se_horrorkelder.html
Dat was mij nog nieteens opgevallen.quote:Op maandag 28 april 2008 17:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alleen hangt die wcrol op de laatste foto wel op een kutplek zeg
ik kan me niet voorstellen dat die moeder niks gemerkt heeftquote:Op maandag 28 april 2008 15:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik las later ook dat hij ze inderdaad als baby voor de deur had gelegd. Heel geraffineerd inderdaad. Ok, waarschijnlijk wist de moeder/oma inderdaad van niks. De praktijk is helaas ook zo dat alle aanwijzingen in die richting vaak genegeerd worden door de echtgenotes. Onder haar dak is haar dochter toch vanaf haar 11e jaar misbruikt. Ik hoop dat ze inderdaad geen medeplichtige is. Vreselijk verhaal, dit.
quote:Op maandag 28 april 2008 14:14 schreef Ronaldsen het volgende:
fotos via Geenstijl http://www.dumpert.nl/med(...)se_horrorkelder.html
Als je naar dat huis kijkt is het net een bunker en de kelder is volgens mij ook heel erg goed voorzien van alles wat het geluid naar boven toe moet dempen (vloerbedekking of kurk aan wanden en plafonds zag ik op een paar foto's)quote:Op maandag 28 april 2008 12:45 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Net als alle psychopaten is ook deze man heel gerafineerd te werk gegaan
ten eerste schijnt de man een absolute tiran te zijn voor wie allen angst hadden
Naar alles wat ik lees schijnt het realistsich te zijn geweest dat de moeder/oma niets wist.
Vitaminegebrek omdat ze totaal geen zonlicht kregen.quote:Op maandag 28 april 2008 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
![]()
En die kinderen gingen niet naar school en niet naar buiten?
Waarschijnlijk een nogal naief en gehoorzaam vrouwtjequote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat die moeder niks gemerkt heeft
Jaja, net als Richard Klinkhamer , volledig uit je duim gezogen zeker.quote:Op maandag 28 april 2008 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
trés bizar. heb zelf wel eens de gedachten gehad om een boek te schrijven waarbij de hoofdpersoon ook zoiets doet.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jaja, net als Richard Klinkhamer , volledig uit je duim gezogen zeker.
Mag ik je kelder eens zien ?
ze hadden zelfs een bad, heb ik niet.quote:Op maandag 28 april 2008 18:16 schreef Loedertje het volgende:
Ze hadden zelfs een tv en radio !
Best luxe
Je hebt geen plan-B ?quote:Op maandag 28 april 2008 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
nu kan het dus niet meer omdat heel fok! meeleest en straks bij mijn ip adres gaat lopen klagen dat ze jou al een tijd niet meer hebben gezien!
en bedankt
jaren aan planning naar de kloten.
Waarom zouden ze niet kunnen lezen en schrijven?quote:Op maandag 28 april 2008 18:20 schreef Ronaldsen het volgende:
En zouden die kinderen kunnen lezen en schrijven?
Wellicht heb je gelijk inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 18:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet kunnen lezen en schrijven?
Ze hadden TV en radio, waarschijnlijk verschillende TV zenders waardoor hun taalontwikkeling niet echt heel erg veel achter zou hoeven te lopen. Voor de rest zal er wel heel veel mis zijn maar moeder had 24 uur per dag de tijd om haar kinderen alle aandacht te geven, op 60 vierkante meter ben je namelijk ook best snel klaar met schoonmaken.
Hoe opa de was heeft gedaan is nu weer iets wat ik mij dan afvraag. Dus meer de practische kant van het verhaal, boodschappen, afval en was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |