Spannend....!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Yesse het volgende:
Feyenoord - Roda JC
De bekerfilnale. 2-0 geworden
Nee, en niet om aan te zien, en saai.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, en niet om aan te zien, en saai.
Dat is juist het mooiste van voetbalquote:Op zondag 27 april 2008 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En de reactie van het publiek, daar kijk ik niet voor.
Dat dacht ik zelf ook...vandaar dat het ook sarcastisch was....quote:Op zondag 27 april 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, en niet om aan te zien, en saai.
Ga dan in het stadion kijken, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op tv kijken hoe in het stadion gereageerd wordt op een wedstrijd... nee, niet mijn ding.quote:
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoordersquote:Op zondag 27 april 2008 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga dan in het stadion kijken, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op tv kijken hoe in het stadion gereageerd wordt op een wedstrijd... nee, niet mijn ding.
Je hoeft er toch ook maar 1 te kennen?quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Yesse het volgende:
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoorders
Dat stadion is een prima plek om er meer te leren kennen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoorders
inderdaad!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En laten we het over de scheids maar niet hebben
Neequote:
Bwhehequote:
Geen burenquote:Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef Yesse het volgende:
De zomer komt er weer aan, gaan de buren weer in de tuin zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |