Ik ga zo mee! kom maar langsrijden met je auto! ik weet de weg!quote:
Don't tempt me!quote:Op zondag 27 april 2008 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga zo mee! kom maar langsrijden met je auto! ik weet de weg!![]()
Kommmmm maar, deantje...! Kom maar!quote:
Ik neem me altijd voor om te kijken, maar dan zet ik de tv aan, kijk ik met een half oog en tussendoor zit ik op internet. Na 5 minuten gaat dan meestal het geluid uit en muziek aan en enige tijd later valt me op dat de race alweer voorbij is, en dan heb ik alles bij elkaar anderhalf rondje gezien misschien.quote:
Nee, pannenkoeken werd het toch. Anders lust Yesse het nietquote:Op zondag 27 april 2008 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Dat word dus een meet bij een Mexicaans Restaurant in de buurt
Ja klopt, dat was toen Schumacher altijd fier vooraan reedquote:Op zondag 27 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor om te kijken, maar dan zet ik de tv aan, kijk ik met een half oog en tussendoor zit ik op internet. Na 5 minuten gaat dan meestal het geluid uit en muziek aan en enige tijd later valt me op dat de race alweer voorbij is, en dan heb ik alles bij elkaar anderhalf rondje gezien misschien.
Maar het was wel leuk dus? De laatste keren dat ik keek, vond ik de races erg saai (jaar of 2 geleden denk ik).
Ohjaquote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken werd het toch. Anders lust Yesse het niet
Pannekoekenquote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken werd het toch. Anders lust Yesse het niet
Op Lowlands, met suiker en kaneel. Of met spek en kaas.quote:
Batavieren race...Begon dat niet in Nijmegen(mooiste stad van Nederland en plek waar de meet gehouden moet wordenquote:Op zondag 27 april 2008 16:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Pfff, ik ben weer terug uit Enschede, wel leuk zo'n batavierenrace!
Ja, dat van dat begin klopt. Voor de rest zit je wat dom te lullen...quote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Batavieren race...Begon dat niet in Nijmegen(mooiste stad van Nederland en plek waar de meet gehouden moet worden)
quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, dat van dat begin klopt. Voor de rest zit je wat dom te lullen...
quote:Op zondag 27 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik erger me alltijd dood als ik in nijmegen uit de trein stap. waarom kunnen mensen daar niet gewoon nederlands.
Maar verder vind ik het geen rare stad.
quote:
Goffertpark met festivals.quote:Op zondag 27 april 2008 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik spreek ook achterhoeks...
Maar verder valt dat toch best mee
Nijmegen
Vierdaagsefeesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |