Die had ik al aan mn laptop (500GB)quote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef Yesse het volgende:
Ik zou eigenlijk een externe hardeschijf kopen
Big Mac of 1 van de nieuwe specials die ze hebben, ik hoorde van een vriend dat een nieuwe burger met kip bij de Maccie D best te eten is...quote:
Bijna alles bij de Mac is te etenquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Big Mac of 1 van de nieuwe specials die ze hebben, ik hoorde van een vriend dat een nieuwe burger met kip bij de Maccie D best te eten is...
Jaquote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je lust bijna niks, maar wel de Mac
Vreemde smaak heb je
Blijft er nog genoeg over hoorquote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
Jamaar ik hou niet van rood vlees, niet van oesters enzo en niet te heet voedsel
that's Mc Donalds!quote:
Verveel me na een kwartier aan tafel zitten ook alquote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ook niet lang stilzitten enzooo ik vind het altijd saai
burger kingquote:Op zondag 27 april 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Mexicaans
Maar McDonalds is vaak prima te doen ja
Al is de Burger King veel beter
En heb ook 500GB externe HD, heerlijk ideaal
Ik moet zeggen dat ik anders wel weer een keer gezellig met mn ouders aan tafel wil zitten, gewoon lekker eten, bij kletsen enzo...!quote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verveel me na een kwartier aan tafel zitten ook al
Behalve met een gezellige groep in de McD of pizzeria ofzo, dan is het niet meteen saai
KFCquote:
In Rusland was het juist de goedkoopste van de grote 3quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
daarnaast kan ik ook hier waar ik nu woon met 2-3 mensen gezellig anderhalf uur aan tafel zitten met eten en koffie en drinken enzo. Heerlijk slap lullen
Absoluut. Veel vlees en goed gekruid. Met kerst nog bij de Mexicaan gegeten, was weer zeer geslaagd.quote:
Op naar Rusland dan maarquote:Op zondag 27 april 2008 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In Rusland was het juist de goedkoopste van de grote 3
Maar boeiend? als het lekker is vind ik het niet erg om ietsjes pietsjes meer te betalen...!smaak gaat voor de portemonnee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |