Ben je er tochquote:Op zondag 27 april 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
TVP vanuit RomeHeerlijk die onbeveiligde netwerken op het vliegveld
Zometeen door naar Athene
Ja voor rechtstreeks kwamen we om 4 uur 's nachts aan in Athene, dat is ook niksquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed ik ga weer boarden, eens kijken of ik straks in Athene ook weer een open netwerkje kan vinden![]()
Iedereen zit buiten blijkbaarquote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef Californium het volgende:
stil hier zeg!
Ik ook nietquote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen zit buiten blijkbaar
Ik niet natuurlijk
Altijd die laatste fles die het hem doet hé, is het geen biertje, dan is het wel wodkaquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar is dus het verschil al he...ik had gewoon af moeten blijven van die laatste fles wodka...
Formule 1quote:Op zondag 27 april 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Altijd die laatste fles die het hem doet hé, is het geen biertje, dan is het wel wodka
Goeiemorgen Kuno
En ik zit ook binnen, Formule 1
Windows media centerquote:Op zondag 27 april 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Formule 1ik kijk vanuit mn bed! windows media center op mn laptop en een tv kaartje er in!
Signaaltje uit de lucht pakken en lekker relaxen met een facking koppijn...!
Vroeger was het inderdaad dat laatste biertje wat het hem deed.. nu is het die laatste fles wodka...
zooo relaxed...! ik kan hier alleen de kabel niet goedkrijgen, maar lekker een signaaltje uit de lucht pakken is ook goed voor een relaxed middagje in bed...!quote:Op zondag 27 april 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Windows media center![]()
Ik ben alleen maar moeNooooo headache.. Maar ik leef met je mee
![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zooo relaxed...! ik kan hier alleen de kabel niet goedkrijgen, maar lekker een signaaltje uit de lucht pakken is ook goed voor een relaxed middagje in bed...!
Vanavond maar vroeg op bed!
ik heb dat dus allemaal in mn laptopje zittenquote:Op zondag 27 april 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]de reden waarom ik m'n PC heb gekocht.. TV-kaart en media center
![]()
![]()
Hou je het nog een beetje vol
Joahwelquote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
Lang geleden dat ik dit gekeken heb zeg
Is de spanning al een beetje terug?
Ja maar laptopje had ik alquote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb dat dus allemaal in mn laptopje zitten
Nou het is zwaar... maar gelukkig ga ik strax met 2-3 anderen even een ontbijtje scoren bij Mc Donalds om van de kater af te komen...!
Hier hetzelfde. 22" inch breedbeeldquote:Op zondag 27 april 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
Ja maar laptopje had ik alIk wilde een mooi groot scherm voor op mijn bureau
![]()
Ik heb ook 22"quote:Op zondag 27 april 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. 22" inch breedbeeld![]()
Moet alleen nog opzoek naar een goede tvkaart
Ik vond het te duur allemaal, maar achteraf had ik m best gelijk kunnen kopenquote:Op zondag 27 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook 22"maar ik heb wel al tvkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |