Neequote:
Je kunt altijd zelf roddels startenquote:Op zondag 27 april 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:Op naar mijn 100ste SC
![]()
[..]
NeeMaar het is skihut. Dan mag dat
![]()
![]()
Oja en ze hadden wel 2 leuke barmannen
![]()
Alleen is er helemaal geen schandaal geweest gisterenMeestal hebben we wel goede roddels na de skihut.. Maar wie weet wat er allemaal nog op de foto's verschijnt
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 27 april 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:Op naar mijn 100ste SC
![]()
[..]
NeeMaar het is skihut. Dan mag dat
![]()
![]()
Oja en ze hadden wel 2 leuke barmannen
![]()
Alleen is er helemaal geen schandaal geweest gisterenMeestal hebben we wel goede roddels na de skihut.. Maar wie weet wat er allemaal nog op de foto's verschijnt
Ook altijd leuk jaquote:
Ooh dat zeker.quote:Op zondag 27 april 2008 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
2000 foto's? Hoeveel Japanners hadden jullie in het gezelschap?quote:Op zondag 27 april 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooh dat zeker.Ik gok op in totaal een stuk of 2000
Met een paar filmpjes
Netjesquote:Op zondag 27 april 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooh dat zeker.Ik gok op in totaal een stuk of 1500
Met een paar filmpjes
Ik heb het al verlaagd naar 1500. Maar we hebben dus altijd minimaal 3 camera's mee.. (3 fotogekken) die camera's maken elke minuut zowat wel een foto omdat er elke keer iemand anders mee rondloopt... En vorige keren was het ook zo achterlijk veel.. Maar de helft van de foto's is van de grond of van een stuk trui of van iemands ingezoomde hoofdquote:Op zondag 27 april 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
2000 foto's? Hoeveel Japanners hadden jullie in het gezelschap?
quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het al verlaagd naar 1500. Maar we hebben dus altijd minimaal 3 camera's mee.. (3 fotogekken) die camera's maken elke minuut zowat wel een foto omdat er elke keer iemand anders mee rondloopt... En vorige keren was het ook zo achterlijk veel.. Maar de helft van de foto's is van de grond of van een stuk trui of van iemands ingezoomde hoofd
De laatste keer heb ik mijn camera meegenomen naar FoR. Ook daar vond ik het een last... Ik ben gewoon te lui waarschijnlijkquote:Op zondag 27 april 2008 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ook altijd een camera bij me hoor
Maar ben dan ook een fervent autospotter, dus
thats te spiritquote:Op zondag 27 april 2008 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Neem nooit een fototoestel mee als ik ga stappen....ga gewoon voor de gezelligheid....![]()
Ja maar dit is wel wat anders dan gewoon stappen met vriendenquote:Op zondag 27 april 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben nooit zo van foto's ik heb liever een goede avond zeg maar dan goede foto's. En ik ben niet zo snel met een camera
Met concerten neem ik hem vaak ook even mee, maar maak niet altijd foto's, hangt van de pit afquote:Op zondag 27 april 2008 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik mijn camera meegenomen naar FoR. Ook daar vond ik het een last... Ik ben gewoon te lui waarschijnlijk
Okequote:Op zondag 27 april 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel wat anders dan gewoon stappen met vrienden![]()
Dit is met de AH naar de skihut en dan zijn foto's gewoon een must
Wees een vent, ga werkenquote:Op zondag 27 april 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik wil niet werkenSomebody shoot me
Fucking toffe foto's!! Welke camera heb je gebruikt?quote:Op zondag 27 april 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met concerten neem ik hem vaak ook even mee, maar maak niet altijd foto's, hangt van de pit af
Als ik foto's maak is het tijdens een paar nummers, voor de rest lekker kijken en genieten.
Laatste keer was van Ill Niño:
Heb wel meer, maar wil hier ook niet overladen met foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga ook wel werken. Mijn moeder zegt altijd: 's Avonds een vent 's ochtends een ventquote:
Gewoon goedkope compact hoor, Canon Powershot 460.quote:Op zondag 27 april 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Fucking toffe foto's!! Welke camera heb je gebruikt?
Als ik dat soort foto's zou kunnen maken zou ik misschien ook wel sneller een camera meenemen
dat zegt mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 27 april 2008 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga ook wel werken. Mijn moeder zegt altijd: 's Avonds een vent 's ochtends een vent
Hier zijn de wolkjes nog een beetjequote:Op zondag 27 april 2008 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Wat is het al warm zeg
Deze maken op zich ook goede foto'squote:Op zondag 27 april 2008 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ben trouwens aan het sparen voor een goede spiegelreflex. Canon Eos 450D, of Nikon D40 ofzo
quote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
D40 kost nog maar 400 euro bij fotoklein.
Ik ben weg
werkzequote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben weg
Hier zijn er ook wel wolkjes, maar daar merk je que temperatuur niks van. Heb mijn korte broek alweer aangetrokkenquote:
Ja hoor, niks mis meequote:Op zondag 27 april 2008 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Deze maken op zich ook goede foto's(toch ?)
Ik was om 9 uur al wakkerquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn er ook wel wolkjes, maar daar merk je que temperatuur niks van. Heb mijn korte broek alweer aangetrokken
Dat is ook wel leukquote:Op zondag 27 april 2008 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hoor, niks mis mee
Maar wil graag nog mooiere
Ben gek op foto's maken
Succes dudequote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |