Moeten we hier blij mee zijn?quote:Ajax zal binnen afzienbare tijd een akkoord bereiken met Hennie Spijkerman. De huidige hulptrainer zal naar alle waarschijnlijk hoofd scouting worden bij de Amsterdammers.
En Van Der Zee dan!?!?! Hij is toch de topscout! Hij zou de nieuwe hoofdscout moeten worden!?!?! Ik EIS NU dat hij met minimaal 5 toptalenten komt die midner dan 500.000 kostenquote:
Martin, volgens het nieuwe beleid van Coronel heb jij helemaal niets meer te eisen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Van Der Zee dan!?!?! Hij is toch de topscout! Hij zou de nieuwe hoofdscout moeten worden!?!?! Ik EIS NU dat hij met minimaal 5 toptalenten komt die midner dan 500.000 kosten!!!!!!!!
Ik snap er geen reet van, maar dat komt misschien omdat ik niet naar binnen kan kijkenquote:
Volgens mij hebben we idd eindelijk een hoofd scouting, al kan ik me ook vergissenquote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, maar dat komt misschien omdat ik niet naar binnen kan kijken.
Darl? Die komt uit de jeugd en was al niet goed genoeg bevonden...quote:Op maandag 28 april 2008 13:35 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax schijnt die Twente-verdediger, Douglas, te willen hebben.
KJH dus weg?quote:Op maandag 28 april 2008 13:21 schreef Silenus het volgende:
Ajax contracteert Darío Cvitanich
Ajax en Club Atlético Banfield hebben overeenstemming bereikt over de overgang van de Argentijnse voetballer Darío Cvitanich. De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2013.
Cvitanich werd op 16 mei 1984 geboren in Baradero (Argentinië). Op 26 oktober 2003 maakte de aanvaller zijn debuut voor Banfield tijdens de wedstrijd Olimpo – Banfield (3-1). Cvitanich speelde dit seizoen 10 wedstrijden en maakte daarin 7 doelpunten voor de Argentijnse club. In totaal speelde hij 90 wedstrijden voor Banfield en scoorde daarin 31 keer.
Waarom dat dan? Zoveel geweldige aanvallers hebben we niet hoor...quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef JeroenV het volgende:
Mochten ze ook Sulejmani halen ga ik er van uit dat KJH weg is.
Die Douglas van Twente is zeker een goede, speelt nu al heel sterk en is volgens mij nog geen 20 jaar.quote:Op maandag 28 april 2008 13:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toppertje in wording die Douglas maar nog lang niet klaar voor het echte werk! Hij komt trouwens uit Brazilie!
Ik denk dat Perez het aan voelt komen dat hij komend seizoen een stuk minder in de basis zal starten, en daarom even laat weten aan van Basten dat hij uber gemotiveerd is om onder hem te voetballenquote:
M'n ogen bloeden.quote:
Zorg je wel dat je het aankan ouwequote:Op maandag 28 april 2008 12:18 schreef PyTh het volgende:
Zal ongetwijfeld weer een heet middagje worden eind Augustus
De kans dat ie het een onontdekt wereldtalent is, is gezien de hoeveelheid scouts daar nagenoeg 0.quote:Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
De eerste aankoop is binnen! Een wereldvondst of de nieuwe Iván César Gabrich?
Ik kon er niet meer tegenquote:
Geef hem gewoon de kans.quote:Op maandag 28 april 2008 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kans dat ie het een onontdekt wereldtalent is, is gezien de hoeveelheid scouts daar nagenoeg 0.
Dus ik geef optie 2 de meeste kans.
Ik ben benieuwd. Positief is dat hij niet van Groningen en/of Eredivisie komtquote:Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
De eerste aankoop is binnen! Een wereldvondst of de nieuwe Iván César Gabrich?
quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heeft hij niks mee te maken denk ik zo
daarom dat Boca en Espanyol hem ook wilden.quote:Op maandag 28 april 2008 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kans dat ie het een onontdekt wereldtalent is, is gezien de hoeveelheid scouts daar nagenoeg 0.
Bron? Dit soort dingen zijn echt pijnlijk. Die jongen heeft veel talent namelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoor net dat Douglas transfervrij op te pikken was voor Ajax, hij was gescout door Keizer maar Ajax had geen interesse!
Zeg dan niksquote:Op maandag 28 april 2008 13:39 schreef JeroenV het volgende:
Darl? Die komt uit de jeugd en was al niet goed genoeg bevonden...
Tuurlijk!! Maar ik mag er toch wel weinig tot geen vertrouwen in hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 14:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef hem gewoon de kans.
Het enige wat mij zorgen baart is dat DAM redelijk positief over hem is.
Sportweek tv, geen idee hoe betrouwbaar.quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Bron? Dit soort dingen zijn echt pijnlijk. Die jongen heeft veel talent namelijk.
Ga je dan ook weer ondertussen je baco nuttigen?quote:Op maandag 28 april 2008 12:18 schreef PyTh het volgende:
Zal ongetwijfeld weer een heet middagje worden eind Augustus
Dat dusquote:Op maandag 28 april 2008 14:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou het van Ajax wel verstandig vinden, indien Klaas nog een jaar blijft, Cvitanich minimaal een jaar achter Klaas laten rijpen en laten wennen aan de nieuwe omgeving en speelstijl, zodat hij volgend jaar Klaas kan opvolgen.
De afgelopen jaren is het met een nieuwe spits telkens maar hopen dat hij goed valt binnen het Ajax systeem en te vaak was het rendement er niet, en daar houden wij Ajax supporters niet van
quote:Ajax klopt aan bij Heerenveen
Volgens het AD Sportwereld Pro heeft Ajax contact opgenomen met SC Heerenveen omtrent de overname van aanvaller Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller stond al een tijdje in de belangstelling van Ajax, maar Ajax lijkt nu spoed te willen maken met de transfer. Marco van Basten ziet in Sulejmani de perfecte aanvaller voor volgend seizoen. Ajax is bereid ver te gaan om het talent los te weken.
Na de komst van Dario Cvitanich moet Sulejmani de tweede aanwinst worden in het vernieuwde Ajax. In het geval Huntelaar alsnog vertrekt, dan heeft Ajax zo goede alternatieven in huis.
Scouts van Ajax zijn daarnaast druk bezig met het zoeken van een vervanger voor Heitinga in vooral Scandinavië en Zuid-Amerika.
Wederom zijn we te laat voor deze talenten zoals dat o.a ook bij Suarez en straks Sulejmani het geval was. Je had deze talenten allang bij Ajax hebben moeten lopen toen ze nog voor een prikkie op te halen waren. Nu betaal je wederom de hoofdprijs.quote:Douglas van FC Twente in beeld
Sportweek-voetbalverslaggever Edwin Struis meldt in Sportweek TV dat FC Twente-verdediger Douglas Franco Teixeira in de belangstelling van Ajax staat.
De 20-jarige Braziliaan tekende vorige jaar een driejarig contract bij de Tukker, wat hem nu nog twee seizoenen aan FC Twente verbindt
Boca kan hem op de Van Geel manier scouten (bord op schoot) en Espanyol.quote:Op maandag 28 april 2008 14:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
daarom dat Boca en Espanyol hem ook wilden.
Hij lacht in ieder geval meer dan Rogerquote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Urquhart het volgende:
De nieuwe held in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dan niksquote:Op maandag 28 april 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat ie nog niet in Amsterdam is?
Gezelligheidquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef Phoolie-OOST het volgende:
[..]
Ga je dan ook weer ondertussen je baco nuttigen?
Waah ik schrok in eerste instantie want ik dacht dat het Lazovic was, gelukkig maarquote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Urquhart het volgende:
De nieuwe held in actie
[
[ afbeelding ]
laat "bord op schoot" scouten nou net heel betrouwbaar zijn. het is te laat, makkelijk en heel duur voor de club.... maar wel zeer betrouwbaar. kijk maar naar Bruno Silva, Suarez en KJH.quote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Boca kan hem op de Van Geel manier scouten (bord op schoot) en Espanyol.
Sja, als dat de enige Europese club is die je wil, dan versterkt dat alleen het gevoel van miskoop maar.
Niet zo gek veel dacht ik. Is vooral gehaald omdat hij de titel won op de OS.quote:Op maandag 28 april 2008 15:02 schreef w00h00 het volgende:
Wat hadden we eigenlijk voor Rosales betaald?
Een echt Ajax hoofdquote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit wel een goeie kop op iig.
In de zin van dat het geen Charisteas of Galasek is qua uitstraling.
”quote:Ik ben Darío Cvitanich, aangenaam’
Amsterdam, 28 apr 2008
Darío Cvitanich ondertekende maandag zijn contract bij Ajax. De Argentijn kijkt uit naar de komende vijf jaar in Amsterdamse dienst. ,,Dit is een prachtige kans.”
,,Hallo. Ik ben Darío Cvitanich, aangenaam.” Het zijn de eerste woordjes Nederlands van Ajax’ nieuwste aanwinst. Uitspraak een 8, enthousiasme een 10: met zulke rapportcijfers gaat Cvitanich de komende vijf jaar zeker slagen in Amsterdam. En Cvitanich zal, als hij over enige tijd verhuist naar Nederland, nog beter voor de dag komen. ,,Ik ga de komende weken hard aan mijn Nederlands én mijn Engels werken.”
De 23-jarige Cvitanich is meer dan tevreden met zijn overstap van Het Argentijnse Banfield naar Ajax. De aanvaller heeft zijn doelen duidelijk voor ogen. ,,Ik ga mijn best doen voor het team en ik hoop dat we veel prijzen en kampioenschappen winnen. En het lijkt me prachtig om in de Champions League te spelen.” Of dat al meteen in zijn eerste jaar lukt, hangt natuurlijk de komende weken af van zijn toekomstige ploeggenoten. Maar ook daar lijkt hij vertrouwen in te hebben. ,,Ik heb net al even met Edgar Davids gesproken”, zegt hij vlak na de ondertekening van zijn contract. ,,Bij Ajax voetballen veel sterren, ik kan niet wachten tot ik met hen op het veld sta.”
Cvitanich is bij Banfield gewend om in een twee-spitsensysteem te spelen. Bij Ajax wordt meestal een andere speelstijl gehanteerd, maar daar maakt hij zich niet echt druk om. ,,Ik kan in principe op iedere aanvalspositie uit de voeten en heb ook ervaring als aanvallende middenvelder. Ik hoop dat ik het Ajax-systeem snel onder de knie krijg.
Vergeet je nu niet iemand?quote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
veel vrouwelijke fans erbij denk ik
misschien SCH ook wel
Kan wel cynisch over gedaan worden, maar dit soort types geven ook 100% tegen Sparta , in tegenstelling tot Luque bijvoorbeeld.quote:
Mag 'ie wel opschieten.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Leuk dat ie niet kan wachten om met Davids op het veld te staan.
Daar ben ik het wel mee eens, de meeste Argentijnen schuwen de duels inderdaad nietquote:Op maandag 28 april 2008 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan wel cynisch over gedaan worden, maar dit soort types geven ook 100% tegen Sparta , in tegenstelling tot Luque bijvoorbeeld.
Ik had het ook gedaan hoor. Zo negeren is ook lullig.quote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Jasza het volgende:
Wel mooi dat Edje ff met zo'n gast praat als hij net nieuw is
4-2-3-1 lijkt me anders wel watquote:Op maandag 28 april 2008 15:30 schreef Wooldoor het volgende:
Ach leuk dat hij een twee spitsen aanval gewend is, maar ik vraag het me af of we komend seizoen wel 4-3-3 gaan spelen. Na het gedoe rond het Nederlands elftal ziet van Basten denk ik ook wel in dat het zonder vleugelspelers niet gaat.
Ik vind hem de laatste wedstrijden toch wel goed spelen weer. Maakt wel af en toe nog fouten maar is zeker nog van waarde voor Ajax. Maar hij zal zelf wel weg willen door de komst van Marco.quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids kunnen we maar beter een contractverlenging aanbieden, puur uit emtioneel oogpunt. Zoveel zal hij toch niet vragen als bankzitter? Buiten het veld kan hij nog heel belangrijk zijn voor Ajax, veel jonge spelers hebben hem meegemaakt als één van de drijvende krachten achter de CL-winst in 1994/95.
Rijkaard was ook heel belangrijk in die rol.quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids kunnen we maar beter een contractverlenging aanbieden, puur uit emtioneel oogpunt. Zoveel zal hij toch niet vragen als bankzitter? Buiten het veld kan hij nog heel belangrijk zijn voor Ajax, veel jonge spelers hebben hem meegemaakt als één van de drijvende krachten achter de CL-winst in 1994/95.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste wedstrijden toch wel goed spelen weer. Maakt wel af en toe nog fouten maar is zeker nog van waarde voor Ajax. Maar hij zal zelf wel weg willen door de komst van Marco.
Sinds Van Geel weg is hoor je allemaal verhalen dat hij druk bezig was. Maar hij communiceerde niet zo goed he? Zou de rest van Ajax weten dat hij met die spelers sprak?quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lees net een stukje over dat Martin van Geel bezig was met Joseph YoboDie mag wel komen hehe
Dat gezicht! Die heeft Urzaiz-bloed!quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Urquhart het volgende:
De nieuwe held in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft in ieder geval vijf jaar de tijd om een goal te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 16:06 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat gezicht! Die heeft Urzaiz-bloed!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval vijf jaar de tijd om een goal te maken.
Had Rosales maar eens een duel opgezochtquote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, de meeste Argentijnen schuwen de duels inderdaad niet
quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had Rosales maar eens een duel opgezocht
Rosales... Sja...quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had Rosales maar eens een duel opgezocht
Nogmaals, Rosales was niet slecht!quote:Op maandag 28 april 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales... Sja...
Die speelt nu ook bij een Argentijnse topclub. Dus dat Boca die Cvitanich wilde hebben zegt ook vrij weinig.
Is dat sarcasme? Ik hoop het iig wel voor jequote:
Hij is vast een heel goed mens, als voetballer kwam ie alleen te kort. En dan niet alleen centimeters.quote:
Gregory the Almighty onequote:Op maandag 28 april 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat Gregory van der Wiel???? Ik dacht dat hij een mythe was!
Je kan inmiddels beter die L weglaten in z'n achternaam.quote:Op maandag 28 april 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat Gregory van der Wiel???? Ik dacht dat hij een mythe was!
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?quote:Op maandag 28 april 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is dat sarcasme? Ik hoop het iig wel voor je
quote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan inmiddels beter die L weglaten in z'n achternaam.
Inderdaad, De Mul.quote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?
Keus is voor mij snel gemaakt dan.
De Mul. Die had toch wel het minste talent van de 4 die ik net noemde.quote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, De Mul.
Die kon nog iets geven wat op een voorzet leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |