Vraag eens aan de redactiequote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet hoe het komt, maar die vogels daar fluiten een stuk harder dan die bij mij in de tuin..
Die hebben ook allemaal een zendertje om gekregen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet hoe het komt, maar die vogels daar fluiten een stuk harder dan die bij mij in de tuin..
Weet zeker als je daar ook een paar microfoons neerzet dat je ze dan ook beter hoort.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik heb altjd we een gigolo in huubje gezien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien wel met het oog op een baan in de toekomst. Filmpjes uit zijn tijd in DGK inleveren bij Ron Jeremy en hij kan zo aan de slag gang(bang).
Ik denk dat vies tegen zal vallen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal een zendertje om gekregen.
Geeft hij jou ook een .... eh ....quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:52 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb altjd we een gigolo in huubje gezien.
hij weet vrouwen een speciaal gevoel te geven.
al zeg ik daarmee niet dat ik niet denk dat hij echt gek op claire is.
Zou er nooit intrappen.Best een leuk jong die Huub,maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:52 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb altjd we een gigolo in huubje gezien.
hij weet vrouwen een speciaal gevoel te geven.
al zeg ik daarmee niet dat ik niet denk dat hij echt gek op claire is.
Het barst daar van de microfoons , ook buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:
Die hebben ook allemaal een zendertje om gekregen.
Ik zat me er ook al over te verbazen, ja.
nah, mij een beetje te jong.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft hij jou ook een .... eh ....![]()
Al anderhalf jaar gitaarles, ook om te janken. Zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef avonne het volgende:
al anderhalf jaar DJ-les
tis om te janken, eigenlijk
Gitaarles ook, en dat vind ik wel om te lachen, eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef avonne het volgende:
al anderhalf jaar DJ-les
tis om te janken, eigenlijk
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar gitaarles, ook om te janken. Zelfde laken een pak.
door jou word ik nu ok para.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat we niet mee mogen kijken op het scherm van de laptop, ik vertrouw het zaakje voor geen meter.
Brian en een laptop. Of word ik nu para?
Vorige keer zag je in het begin heel duidelijk het Nero scherm, daarna waren ze een hele tijd off stream. Toen de streams terugkwamen op die twee is het scherm helemaal niet meer in beeld gekomen, net als nu. Zelfs niet via de spiegel achter die 2.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:05 schreef miesy het volgende:
door jou word ik nu ok para.
[ afbeelding ]
hij kijkt er wel heel erg vaak naar.
Iemand die van zichzelf denkt dat hij veel talent heeft, is misschien geneigd te denken dat hij niet zo veel oefening nodig heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:18 schreef avonne het volgende:
gitaarspelen is best moeilijk, maar...hoeveel DJ lessen heb je nodig?
Ik heb even gegoogled, en dj's zelf zeggen daarover "ga eerst maar eens veel oefenen" en daarna "een stuk of 4 om de foute dingen die je je zelf hebt aangeleerd er uit te halen."
als het er wel in stond dan hebben ze er iig geen woord over gerept.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:34 schreef petraa het volgende:
Zat in de telegraaf die die lui daar hebben nou dat stuk over DGK?
beetje zielig om die brian zo in de waan te laten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef petraa het volgende:
Volgens mij ziet die DJ ook in dat het hopeloos is!
Ik ben niet gek hoor. Eerst ff info uitwisseln via de laptop van Uli en plotseling mogen we meekijken op het scherm. Dat dit geen dj les is moge duidelijk, wat een pokkenherrie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
Goh er zit een UTP kabel in die dj laptop.........
**OTquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Even proberen, zo vanaf mijn nieuwe laptopMet natuurlijk vista, dus de laatste maand "gratis"kijken
[ afbeelding ]
You're a darling.quote:
sjesuz...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt zich volwassen en kwetsbaar op, bij een bepaald muzieknummer concludeerde hij 'Het gaat niet, ik zit er iedere keer net naast'.
Way to go Brian: dit is pure groei.
post#291... Kan ik hem er al opknallenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je dat je een OP maakt voordat je het topic opent?
Risky... straks kun je te laat zijn
Nou nou wat een groei?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt zich volwassen en kwetsbaar op, bij een bepaald muzieknummer concludeerde hij 'Het gaat niet, ik zit er iedere keer net naast'.
Way to go Brian: dit is pure groei.
Doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
post#291... Kan ik hem er al opknallen
Gooi hem er maar opquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
peter zit heel eng te soppenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou nou wat een groei?
Een foutje toegeven?
Dat leer je al als kind van 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |