Dat geeft aan hoe saai het is op dat moment, dan is een ekster nog boeiender dan de bewonersquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom camera's dieren volgen. Zoals nu 1 de ekster. Wat voegt het toe? Waar is Claire bijvoorbeeld? Volg die dan.
Dat is om te laten zien dat dieren in de omgeving van Brian er echt niet zo slecht aan toe zijn.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom camera's dieren volgen. Zoals nu op 1 een ekster. Wat voegt het toe? Waar is Claire bijvoorbeeld? Volg die dan.
Denk daarbij ook aan de uitspraak van Huub dat hij al maandenlang niks tegen Amanda mag ondernemen omdat ze dan flipt. En als Amanda flipt, flipt Brian ook.quote:
Jep, doen. Dit is hoe B&A het willen, hebben we maanden achtereen mogen horen. Talpa vindt het prima. Doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:23 schreef neehe het volgende:
Goed zo Huub maak ze maar gek vanavond, dan gaan Bassie en Adriaan weer huilen.
Die B&A hebben het iq van een drollenvanger volgens mij.
ja, laat jaap nu eens met huub en claire die rat en zijn neukpop eens uitdagen, voor de verandering.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:23 schreef neehe het volgende:
Goed zo Huub maak ze maar gek vanavond, dan gaan Bassie en Adriaan weer huilen.
Die B&A hebben het iq van een drollenvanger volgens mij.
ik ook echt niet.quote:
Weet je, ik denk vooral aan hoe Talpa het zover heeft kunnen laten komen. Hoe zij zelf hebben kunnen horen hoe Brian en Amanda serieus praten over hoe gevaarlijk ze wel niet zijn. Aangezien dat al maanden heeft mogen zeuren, ga ik er vanuit dat Talpa dan echt niets heeft ondernomen om die haat te sussen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk daarbij ook aan de uitspraak van Huub dat hij al maandenlang niks tegen Amanda mag ondernemen omdat ze dan flipt. En als Amanda flipt, flipt Brian ook.
Ik zou zo langzamerhand ook flink opgefokt zijn en Brian of Amanda allang een beuk hebben verkocht.
En ik sla nooit.
Dan gaan de tafels weer omverquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, laat jaap nu eens met huub en claire die rat en zijn neukpop eens uitdagen, voor de verandering.
kijken hoe cool die 2 daarop reageren.
Dat lijkt me echt ultiem. Amanda die niets meer heeft om te gooien en dan dus maar haar prikkelpruikje pakt en die zo tegen Huub zijn gezicht aan mept.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:32 schreef miesy het volgende:
en vliegen de pumps en haarstukken door de lucht?
Dat was toch ook een ideetje van Jaap? Brian moet een tafel laten flippen op iemands teen.quote:
Talpa sucks, de FEBO sucks. Het ergste is dat de Febo weet hoe gevaarlijk Brian is, waarom denk je dat hij pammetjes slikt? Het raakt kant nog wal dat die gast die troep slikt en waarom....beats me. Brian was de eerste die fysiek geweld gebruikte en begon met schelden in dat hok. Twee rotte appels vanaf het begin, Brian en Natasja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:30 schreef tipsch het volgende:
Weet je, ik denk vooral aan hoe Talpa het zover heeft kunnen laten komen. Hoe zij zelf hebben kunnen horen hoe Brian en Amanda serieus praten over hoe gevaarlijk ze wel niet zijn. Aangezien dat al maanden heeft mogen zeuren, ga ik er vanuit dat Talpa dan echt niets heeft ondernomen om die haat te sussen.
daar ben ik het mee eens...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook echt niet.
Maar toch denk ik dat ik dáár allang iemand met een stoelpoot op het hoofd had gemept.
Wat dat betreft zijn de bewoners toch erg beheerst.
Dat zei Huub ook net tegen Jaap in het kantoor. Dat Brian Huub vastpakt en vervolgens vermorzeld hij Huub door het zo hard te doen. Huub refereerde naar iets met Kenny. Brian zal ook echt wel veel kracht in zijn armen hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:38 schreef akveor het volgende:
Hij knijpt in de hoop dat het lijkt op vastpakken.. Achterbaks dus.
en dan uiteidelijk nog maar een paar nepplukken overhoud, waar ze het dan maar de rest van haar verblijf mee moet doenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ultiem. Amanda die niets meer heeft om te gooien en dan dus maar haar prikkelpruikje pakt en die zo tegen Huub zijn gezicht aan mept.
Ik zie het zo:quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, laat jaap nu eens met huub en claire die rat en zijn neukpop eens uitdagen, voor de verandering.
kijken hoe cool die 2 daarop reageren.
Als iemand, die ik absoluut niet mag, zou proberen mij te zoenen, reken maar dat z'n ballen in z'n nek hangen binnen drie seconden. Ik kan mij wel verplaatsen in Brian, die heeft echt enorm de schurft aan Huub, tegen haat aan, zoals andersom ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat zei Huub ook net tegen Jaap in het kantoor. Dat Brian Huub vastpakt en vervolgens vermorzeld hij Huub door het zo hard te doen. Huub refereerde naar iets met Kenny. Brian zal ook echt wel veel kracht in zijn armen hebben.
maar er word steeds gezegd dat er niemand meer uit mag.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Jaap wil Huub te ver laten gaan zodat ie exit moet... toen hij zag dat Brian had geknepen wist hij dat het geen exit voor Huub kon worden dus ding hij ertussen staan. Jaap is alleen uit op Huub z'n exit omdat ie bang is dat wanneer Brian exit gaat de Brian fans overlopen naar Amanda.
dat is zeker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
iig is DGK niet gezond voor een mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |