Ik denk dat Huub misschien eerder gefrustreerd is omdat er nooit geen inhoudelijk discussie te voeren is met B en A. Hij wil juist discussieren maar B en A weten dat ze dan dingen te horen krijgen die ze niet willen horen. Dus overschreeuwen ze dat of maken het belachelijk. Effectief. Maar dat maakt wel dat de domheid regeert in de villa.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is al zolang als Huub daar zit dat hij handtastelijk wordt als hij het verbaal niet meer af kan. En die handtastelijkheden zijn dan vaak niet hardhandig, maar wel vies en smerig. Met spuug smeren, proberen te zoenen, gooien, trekken en duwen. Dat iemand daar dan wel hardhandig op reageert, dat vind ik redelijk normaal. Bij iemand die zo loopt te zuigen, daar verlies ik ook heel simpel mijn geduld en laat ik het hem voelen.
Huub is niet zo een jankerd als brian om gelijk te gaan bellen hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb in een ander filmpje (uit het vorige topic over gisteravond) Brian een paar keer over zn bloedende vinger horen klagen. Dit is vast een reactie daarop. Huub geen boete of waarschuwing voor zijn bloedende vinger, dan Huub dus ook bloeden![]()
-edit- en dat Huub niet belt begrijp ik wel, kort daarvoor heeft ie nog lopen roepen dat Brian dat doet en dat ie een pussy is, dan gaat ie dat zelf niet doen![]()
Jij vindt een fruitvliegje leuker om te volgenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom camera's dieren volgen. Zoals nu op 1 een ekster. Wat voegt het toe? Waar is Claire bijvoorbeeld? Volg die dan.
precies!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het enige verschil is dat Brian Huub bewust pijn wil doen. Hij draaft een beetje door in z'n haat. Het is ook dat knijpen wat Huub verder opfokte.
Die ekster heeft gewoon geluk dat hij zo een klein pikkie heeftquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is om te laten zien dat dieren in de omgeving van Brian er echt niet zo slecht aan toe zijn.....
Misschien als je vindt dat Brian, Huub, Jaap en Amadna de norm moeten zijn. Claire wordt misschien ondergesneeuwt door hen maar of dat terecht is betwijfel ik. Persoonlijk vind ik Claire een verademing.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:29 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij vindt een fruitvliegje leuker om te volgen
Hoe kan je zo een dom nietszeggend wijf nu een verademing vindenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien als je vindt dat Brian, Huub, Jaap en Amadna de norm moeten zijn. Claire wordt misschien ondergesneeuwt door hen maar of dat terecht is betwijfel ik. Persoonlijk vind ik Claire een verademing.
dat snapt NMNS niet, die is te druk bezig zich in brian in te leven, wat hij ook heel goed doet...lol!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh heb nog nooit iemand wat moeten laten voelen.Lekker stoer roepen dat je iemand iets doet en dan diegene in de villa uitkotsen omdat ze ook zulke dingen roepen.Mij maakt het niet uit wat ze daar roepen,want ik weet niet hoe het voelt om in die villa te zitten,mij gaat het meer op de manier waarop dat spel gespeeld word.Brian roept steeds dat Huub niks kan hebben,maar dat is ook niet zo gek na anderhalf jaar tegen iedereen vechten.Brian flipt al bij een beetje tegenstand ,stel je voor dat hij anderhalf jaar tegenstand had gehad van iedereen,denk dat het daarom draait dat de meeste een hekel aan Brian hebben en Huub mogen.
nou het gras zien groeien kan heel mooi zijn hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe kan je zo een dom nietszeggend wijf nu een verademing vindenNaar CL air E kijken is net zoiets als het gras zien groeien.
Het is ook heel raar om je rij-instructeur te zoenen. Behalve misschien als je hele leven zich in een soap afspeelt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef Smash-it het volgende:
Ik zoende mijn rij-instructeur nooit, zelfs niet toen ik geslaagd was. Nou was het ook een sukkel, maar toch. Amanda zoent altijd iedereen he?
Het was zelfs minder dan vijf. En ze maakt haar haar ook weer nat in het zwembad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:41 schreef Smash-it het volgende:
Ik gok 5 a 10 minuten voordat het bikini-topje uitgaat. Wie biedt?
moet je kijken hoe ze rond loopt whahahaha zal straks na 22 mei wel anders worden ipv zoveel kapsones als ze nu heeft.quote:
Hallo ze is wel een bekende BN'er hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook heel raar om je rij-instructeur te zoenen. Behalve misschien als je hele leven zich in een soap afspeelt.
Daarbij denkt Amanda misschien dat ze mensen een groot plezier doet als ze gezoend worden door een TV celebrity zoals zij.
Ik denk dat Amanda en Brian het HEEL moeilijk gaan krijgen buiten...quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
moet je kijken hoe ze rond loopt whahahaha zal straks na 22 mei wel anders worden ipv zoveel kapsones als ze nu heeft.
En wat is er slim aan dan, om te denken dat je er achter kan komen wanneer Huub moet afrijden?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:39 schreef Peter6000 het volgende:
Slim van Amanda, ze denkt erachter te kunnen gaan komen wanneer Huub moet afrijden.
Ik vind haar leuk, lief, aardig en vrolijk. Waarom zou ik iets tegen zo iemand moeten hebben? Omdat de standaard H, B, A, J is? Zij is gewoon de meest normale persoon in de villa. (Maar och ik ben ook Sylvia fan. Mocht je dat geruststellenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe kan je zo een dom nietszeggend wijf nu een verademing vindenNaar CL air E kijken is net zoiets als het gras zien groeien.
Ik hoorde Huub van de week tegen Jaap zeggen dat hij regelmatig in de gelegenheid is om in de agenda te spieken, maar dat vindt hij kinderachtig. Hij wilde een deal met Amanda maken, zij vertelt wanneer ze af moet rijden dan vertelt hij het ook. Amanda ging daar niet op in. En als Amanda er niet achterkomt wanneer hij af moet rijden zet een of andere debiel van de FEBO het toch gewoon op het rooster, net als vorige keer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:39 schreef Peter6000 het volgende:
Slim van Amanda, ze denkt erachter te kunnen gaan komen wanneer Huub moet afrijden.
Het plan is Huub de nacht ervoor wakker te gaan houden, zodat hij oververmoeid raakt en dan zakt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is er slim aan dan, om te denken dat je er achter kan komen wanneer Huub moet afrijden?
*rilling* als je bedenkt waar die mond wel allemaal niet geweest is....quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook heel raar om je rij-instructeur te zoenen. Behalve misschien als je hele leven zich in een soap afspeelt.
Daarbij denkt Amanda misschien dat ze mensen een groot plezier doet als ze gezoend worden door een TV celebrity zoals zij.
Wow, wat een origineel plan, heel slim.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het plan is Huub de nacht ervoor wakker te gaan houden, zodat hij oververmoeid raakt en dan zakt.
Die datum is al gegeven hoor dat kan niet missen. Ze jankt veel te weinig over wat Huub haar lieve Brian vanochtend allemaal wel niet heeft aangedaan. Het zal wel Jaap zijn die dit klusje weer moet gaan klaren.... natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub van de week tegen Jaap zeggen dat hij regelmatig in de gelegenheid is om in de agenda te spieken, maar dat vindt hij kinderachtig. Hij wilde een deal met Amanda maken, zij vertelt wanneer ze af moet rijden dan vertelt hij het ook. Amanda ging daar niet op in. En als Amanda er niet achterkomt wanneer hij af moet rijden zet een of andere debiel van de FEBO het toch gewoon op het rooster, net als vorige keer.
Als Fries straks met een SOA rondloopt weten we genoeg...quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:51 schreef miesy het volgende:
[..]
*rilling* als je bedenkt waar die mond wel allemaal niet geweest is....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het plan is Huub de nacht ervoor wakker te gaan houden, zodat hij oververmoeid raakt en dan zakt.
Ho ho, dat is de hobby van d'r vriendje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Fries straks met een SOA rondloopt weten we genoeg...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Fries straks met een SOA rondloopt weten we genoeg...
Jij moet af en toe is naar buiten gaan, er bestaan nml. nog meer mensen dan diegene aan wie jij steeds meent te moeten refereren. CL air E is een dom saai kind. En Jaap is (voor zover mogelijk in dat hok) het normaalste. En Silvisaaiquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, lief, aardig en vrolijk. Waarom zou ik iets tegen zo iemand moeten hebben? Omdat de standaard H, B, A, J is? Zij is gewoon de meest normale persoon in de villa. (Maar och ik ben ook Sylvia fan. Mocht je dat geruststellen).
Sterker nog... ook dat zal Huub's schuld zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho, dat is de hobby van d'r vriendje.
Huub en Jaap hebben dat ook gedaan bij het theorie-examen van Amanda.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:55 schreef miesy het volgende:
[..]
brian en amanda die huub gaan wakker houden.....te grappig!
je stoort je wel heel erg aan het fruitvliegje, en dat voor iemand die naar jouw zeggenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij moet af en toe is naar buiten gaan, er bestaan nml. nog meer mensen dan diegene aan wie jij steeds meent te moeten refereren. CL air E is een dom saai kind. En Jaap is (voor zover mogelijk in dat hok) het normaalste. En SilvisaaiHet is op zich ook al grappig dat je een fan bent van één van die dwazen.
zag je de uitzending gisteren ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef schatje het volgende:
Stinkwijf denkt dat ze Huub wakker kunnen houden de nacht voor zijn examen.
Alleen is Huub altijd de laatste die naar bed gaat.
"Mijn zwembroek viel naar beneden".quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef Eg_Wel het volgende:
En toch.. Soms moet ik oprecht lachen om Amanda als ze plezier heeft hoor..
B: "Gaat het?"
A: "Me tietuh valleh eruit!"
Het grappigst is natuurlijk als ze op dezelfde dag moeten afrijden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub en Jaap hebben dat ook gedaan bij het theorie-examen van Amanda.
Misschien wil ze "wraak nemen"?
Of dat gaat lukken is een tweede inderdaad.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef miesy het volgende:
[..]
je stoort je wel heel erg aan het fruitvliegje, en dat voor iemand die naar jouw zeggen
zo weinig aanwezig is dat ze eigenlijk niet eens opvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |