Ik heb in een ander filmpje (uit het vorige topic over gisteravond) Brian een paar keer over zn bloedende vinger horen klagen. Dit is vast een reactie daarop. Huub geen boete of waarschuwing voor zijn bloedende vinger, dan Huub dus ook bloedenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een smerig, goor achterbaks teringjong is die kubatz toch
Gelijk met zijn nagels de rug en armen van Huub openhalen.
Vies pokkejong.
Ik snap ook niet dat Huub niet gelijk naar de telefoon loopt.
Lijkt erop dat ie weer wat scherper is de laatste tijd.. zelfde met dat afluisteren gister.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:52 schreef Smash-it het volgende:
Huub vindt het niet erg om 'afstand' te roepen als Brian hem vasthoudt. Brian zijn ego is daar te groot voor, denkt Huub.
H: Hij gaat janken en rent vervolgens naar de telefoon.
Mijn hemel, pakt Huub nu een mes dat hij omhoog houdt ? Gelukkig legt hij het snel neer....quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lambal is weer lekker snel.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/193636
Ik hou wel van wat herrie in de tentquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn hemel, pakt Huub nu een mes dat hij omhoog houdt ? Gelukkig legt hij het snel neer....
Explosieve situatie daar.....
Mwa, Brian maakt als eerste een beweging met z'n arm richting Huub, de zoen was Huub;'s reactie daarop, etc.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:06 schreef Kinga het volgende:
Huub liegt dat ie barst in dat filmpje. "Ik raak hem niet aan" Pardon, wie begon er met zoenen?
Dat moet ik toch wel ff melden..
hij dreigt er heel even mee en besluit dan toch het mes weer weg te leggen.. behoorlijk foute beelden. Net zoals Brian die even later met de vuilnisbak klaar staatquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn hemel, pakt Huub nu een mes dat hij omhoog houdt ? Gelukkig legt hij het snel neer....
Explosieve situatie daar.....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
hij dreigt er heel even mee en besluit dan toch het mes weer weg te leggen.. behoorlijk foute beelden. Net zoals Brian die even later met de vuilnisbak klaar staat
Is het niet zo, dat zien we net niet, dat Huub die vuilnisbak al naar Brian gegooid of getrapt heeft? Dat ding staat toch altijd binnen en ik hoor gerammel voordat Brian hem oppakt...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
hij dreigt er heel even mee en besluit dan toch het mes weer weg te leggen.. behoorlijk foute beelden. Net zoals Brian die even later met de vuilnisbak klaar staat
omg...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Vanavond wordt het één grote bende"
Inderdaad, Huub draaft een beetje door.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:15 schreef Kinga het volgende:
Objectief gezien komt Huub het slechtste uit dat filmpje, hij begint, en vliegt Brian keer op keer aan... Brian doet heel weinig, vooral buiten vind ik het meer verdediging van Brian...
jaja...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die gast.......nou ja....laat maar.....
was idd grappig........ hij is zo snel en glibberig als een palingquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:14 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het zo grappig in dat filmpje dat Huub van Claire op de bank moet zitten en dat Huub dan op het bankje gaat staan. Ziet er grappig uit.
Kloptquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:19 schreef Smash-it het volgende:
Huub was inderdaad erg opgefokt, maar alleen omdat het leek alsof Brian weer naar zijn keel ging grijpen. Toen ging er denk ik een knopje om.
Ik zocht er al een vergelijking voor, lukte niet. Paling is goed!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:18 schreef Desii het volgende:
hij is zo snel en glibberig als een paling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |