weten we al of het stuk erin zit of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ie het achter houdt.
Het zou me niets verbazen als die hele pagina er niet bij is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ie het achter houdt.
nu weet huub hoe brian zch al maaaaanden voelt...vol met haat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:50 schreef Smash-it het volgende:
H tegen J: Ik begin hem (B) gewoon echt te haten, lijkt het wel
J: Soms wel, soms niet. Het is gewoon even heftig. En dan komt er weer een interventie.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die hele pagina er niet bij is.
Ik ook. Ik lag net even lekker in het zonnetje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:52 schreef Marrije het volgende:
Top OP!
Heb alle commotie weer gemist, bah.
Is dat artikel van die ene enquete laatst?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef schatje het volgende:
Brian leest de Telegraaf.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik lag net even lekker in het zonnetje.
Maar er zal wel een filmpje komen
Lambal is weer lekker snel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik lag net even lekker in het zonnetje.
Maar er zal wel een filmpje komen
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is dat artikel van die ene enquete laatst?
bronquote:Een derde zal De Mols treitersoap na 22 mei missen
De Gouden Kooi is ’asoshow’
DAGELIJKS, RTL 5, 19.30 UUR
Dat veel lezers in de pen zouden klimmen hadden we verwacht, maar dat u zo massaal zou reageren op onze prikkelstelling Stopzetting van De Gouden Kooi is een overwinning van het gezonde verstand was een prettige verrassing. Een bewijs dat de treitersoap van John de Mol in de bijna twee jaar van zijn bestaan veel heeft losgemaakt bij de Nederlandse kijker. Of je nu vóór of tégen bent, iedereen heeft er wel een mening over.
Een royale meerderheid (70 procent) van de 3240 respondenten onderschrijft de tvstelling, maar een derde (30 procent) zal De Gouden Kooi serieus gaan missen, als RTL op 22 mei de stekker uit het tvprogramma trekt. Opmerkelijk is dat ruim de helft van de respondenten (53 procent) regelmatig naar het reality-programma kijkt. Slechts 12 procent heeft nooit gekeken.
De kwalificaties variëren van ordinair (60 procent), grof (45 procent) en verwerpelijk (30 procent), tot spraakmakend (25 procent), entertainend (21 procent) en grappig (17 procent). Slechts 15 procent is het eens met bedenker John de Mol en spreekt van ’grensverleggend’.
Alle kritiek die in de loop der tijd over het tv-programma werd uitgestort is volgens 58 procent van de deelnemers terecht. Zij doelen op de beelden van fysiek en verbaal geweld, schunnig taalgebruik en grove scheldpartijen. Dat is precies de reden dat 68 procent het tijdstip van uitzending veel te vroeg vindt, omdat er om halfacht ’s avonds nog veel jonge kinderen kijken. Maar liefst 31 procent denkt dat de treiteracties vooropgezet en geregisseerd zijn door de programmamakers.
Een aantal lezers noemt het ’de grote asoshow’. Een ander stelt: „Gruwelijk slecht voorbeeld voor de opgroeiende jeugd. Misselijkmakend.” Maar een fan roept: „Alle kritiek is overdreven. De meeste mensen hadden al een mening klaar voordat ze ook maar één minuut hadden gezien. Dit is aangezwengeld door de media.”
Het woensdag gesloten huwelijk tussen Huub en Claire in De Gouden Kooi houdt de gemoederen van onze lezers in elk geval flink bezig. De helft vindt het belachelijk dat de twee elkaar één maandje na hun kennismaking al het jawoord hebben gegeven. 21 procent vindt het prima en 22 procent spreekt van een slimme speltactiek. Maar liefst 70 procent denkt dat hun huwelijksbootje buiten De Gouden Kooi binnen de kortste keren op de klippen zal lopen.
Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub.
Daar maakt ie wel een punt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef Smash-it het volgende:
Huub denkt dat het goed is om Amanda er bij te betrekken, want Brian wordt boos op haar als ze zich er te erg mee bemoeit. En ze geven Brian er een extra zorg bij als hij Amanda in toom moet houden.
Dank je wel Beequeenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lambal is weer lekker snel.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/193636
Waarom denk je dat Amanda plotseling autorijles heeft.......vul zelf maar in.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef Smash-it het volgende:
Huub denkt dat het goed is om Amanda er bij te betrekken, want Brian wordt boos op haar als ze zich er te erg mee bemoeit. En ze geven Brian er een extra zorg bij als hij Amanda in toom moet houden.
Huub werd pislink vanaf het moment dat Brian hem weer bij de keel leek te grijpen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Duidelijk fimpje, jammer van die titel:quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Indeed, het was duidelijk dat zijn handen gewoon aan zijn lichaam zaten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Duidelijk fimpje, jammer van die titel:
Kruizenruiker zijn handen zitten weer los
Wat een smerig, goor achterbaks teringjong is die kubatz tochquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |