Met natuurlijk vista, dus de laatste maand "gratis"kijken
 Met natuurlijk vista, dus de laatste maand "gratis"kijken 

als het er wel in stond dan hebben ze er iig geen woord over gerept.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:34 schreef petraa het volgende:
Zat in de telegraaf die die lui daar hebben nou dat stuk over DGK?
beetje zielig om die brian zo in de waan te laten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef petraa het volgende:
Volgens mij ziet die DJ ook in dat het hopeloos is!

Ik ben niet gek hoor. Eerst ff info uitwisseln via de laptop van Uli en plotseling mogen we meekijken op het scherm. Dat dit geen dj les is moge duidelijk, wat een pokkenherrie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
Goh er zit een UTP kabel in die dj laptop.........

**OTquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Even proberen, zo vanaf mijn nieuwe laptopMet natuurlijk vista, dus de laatste maand "gratis"kijken
[ afbeelding ]

You're a darling.quote:

sjesuz...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt zich volwassen en kwetsbaar op, bij een bepaald muzieknummer concludeerde hij 'Het gaat niet, ik zit er iedere keer net naast'.
Way to go Brian: dit is pure groei.

post#291... Kan ik hem er al opknallenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je dat je een OP maakt voordat je het topic opent?
Risky... straks kun je te laat zijn

Nou nou wat een groei?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt zich volwassen en kwetsbaar op, bij een bepaald muzieknummer concludeerde hij 'Het gaat niet, ik zit er iedere keer net naast'.
Way to go Brian: dit is pure groei.

Doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
post#291... Kan ik hem er al opknallen

Gooi hem er maar opquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

peter zit heel eng te soppenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou nou wat een groei?
Een foutje toegeven?
Dat leer je al als kind van 5.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |