en dat allemaal zonder streamlockquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zag ik het ook
Huub was brood aan het smeren, Brian komt boven en begint te dissen... Huub dist terug en dan loopt het weer uit op duwen en trekken.
Huub begon met kussen, Brian duwde hem weg.......
Huub verloor teveel de controle ........ Claire sprong er dapper tussen
Volgens mij zijn Jaap en Claire goed bezig, goed dat ze er tussen sprong en dat Jaap Brian onder zijn hoede nam. Dan is er ook geen SL nodig.quote:
Regelmatig stukken weg zit te knippen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vaak is dat inderdaad zo, omdat men regelmatig hele stukken weg zit te knippen en alleen het meest positieve deel voor Huub plaatst.
Auto-mutulatie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel, thanks.
Wat ik me serieus afvraag: Waarom heeft Brian geen schrammetje en zit Huub onder de krassen en blauwe plekken?
Brian doet toch niks of doet Huub aan auto-mutulatie?
Deze, heb de andere al in FB gezet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Welk topic was eerder?
De instructeur kan straks lekker in haar kruis kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:37 schreef Smash-it het volgende:
B: Ben je nu al aangekleed? Ga je daarin autorijden??
wat heeft ze aan? Ik kan het niet zien..
Nee hoor. Deze was eerder.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
die andere was eerder dacht ik
Nee!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Noekje....als je er nog bent...mag deze dicht?
Misschien een ingelaste rijles omdat ze bang zijn dat de boel gaat escaleren en Amanda gaat flippen? Gokje hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
Kutzooi, zegt Amanda. Ze had willen zonnen, maar ze heeft zometeen autorijles.
idd, mensen vinden claire saai, maar dat heeft duidelijk z'n voordelen, dat non agresieve.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Jaap en Claire goed bezig, goed dat ze er tussen sprong en dat Jaap Brian onder zijn hoede nam. Dan is er ook geen SL nodig.
Nee, je zit nu vast aan een OPquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Noekje....als je er nog bent...mag deze dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |