abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214498
Over 5 minuten de reguliere uitzending. Ik ben benieuwd. Tot over een half uurtje.
Greetz Tina

woensdag 3 november 1999 @ 18:55:00 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_214499
heee, ze beginnen met de binnenkomst van de nieuwe bewoners
pi_214500
hehe, wat een vreemde lach van bart zag er een beetje zo uit
pi_214501
"Ik ben Kees", zegt Maurice. "Dag Kees" zegt Anouk!

"Ze zijn wel erg iel", zegt Ruud, "we hebben grover geschut nodig! "

Cyrille's vriend heet winston

Anouk: "wat een aparte geur in de douche"

De psycholoog heet Hans

Ruud: "soms sla je de aan hand aan jezelf"
Anouk: "je kan toch ook vragen of Willem je helpt?"

Nicolette was de keuze van Ruud. De andere twee waren de keuze van de rest!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214502
Wat een saaaaaaaaaaie aflevering. kan iemand mij dalijk wakker maken, als ik ik slaap gevallen ben?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_214503
Kunnen knabbel en babel teruggestuurd worden a.u.b.
Pain is temporarily, pride is forever!

woensdag 3 november 1999 @ 19:32:00 #7
716 bary
2 B or not 2 B
pi_214504
In de aftiteling; Blik van UV (A.)-> ze vind Bart leuk ??? Heeft ze nu al weer een natte doos.

Nou de volgende nominatie ronde wordt onze UV (a.) met de meeste stemmen genomineerd.

pi_214505
Beertje wakker worden !!!!!!!!

Tja wat zal ik zeggen, die anouk erg leuke meid maar ze kan haar mondje wel roeren, ik heb altijd zoiets van de katuitdeboomkijkerig.

Cyrille zei tegen Ruud: "Als ik da geweten had , had ik een dubbele playboy meegenomen" . Dom gezwets, dat wist ze toch? Was zij niet degene die bij Rolf in de studio zei dat ze Ruud nog een verassing zal bezorgen?...Ik ben nu zeer beoordelend ik weet het maar die Cyrille moet er echt uit genomineerd worden en het liefst volgende week donderdag, dan kunnen ze met zijn zessen het wel weer vinden denk ik. Anouk redt zich wel en de groep zal daar wel aan wennen.

Het moet me wel van het hart dat ik voor Karin respect heb en ik heb echt met haar te doen. Kan me voorstellen dat het even wennen is nu met twee compleet nieuwe meiden. Van Karin kunnen we zeggen wat we willen maar ik vindt haar karakter hebben. Ze doet niet rot tegenover de nieuwelingen en als ze het moeilijk heeft verwerkt ze dat zelf..Alle lof!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_214506
Ondanks dat het een slaapverwekkende aflevering was (toch bedankt voor het roepen Oliebol2000) heb ik toch geprobeerd het uit te zien.
Wat mij vooral ziek maakte was dat jonge-honden-gedrag van Bart en Maurice om als kleine jongens achter de nieuwe dames aan te lopen (vooral Anouk moest het ontgelden).

Trouwens, SBS6 Nieuws bericht net over de casting van Anouk... Oud nieuws dus, of lezen zij ook Fok!zine?

Grx, Maarten

[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 03 November 1999).]

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_214507
quote:
op 11-03-1999 om 07:35 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik ben nu zeer beoordelend ik weet het maar die Cyrille moet er echt uit genomineerd worden en het liefst volgende week donderdag..

Right Oliebol,

Wat een circus artiest, die Cyrille. Haar glittershirt deed me herinneren aan Ronny Tober in zijn goude jaren. Het misplaatste populaire gedraag van Cyrille wordt inderaad aanstaande donderdag snoeihard-afgestraft, tenzij onze Ruud wat anders met haar van plan is .

Abyway, we shall see!

Pain is temporarily, pride is forever!

woensdag 3 november 1999 @ 19:58:00 #11
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_214508
Anouk lijkt me geestelijk wel erg jong voor deze groep. Die krijgt het nog knap lastig om er tussen te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 03 November 1999).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_214509
Tja, de rest is ook zo volwassen
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_214510
Ik ben ook absoluut geen fan van dat kreng van een cyrielefieles, maar.....Laten we wel wezen dat er irritaties komen en daardoor spanning in het BB huis is een ding wat zeker is !!!
Het wordt weer leuk !!!!!!!!!
pi_214511
Moest persoonlijk erg lachen om de reactie van Anouk op de opmerking van Ruud ("ik heb in geen 1,5 maand een naakte vrouw gezien"): "dan gaan wij toch effe naakt voor je staan, hebben we dat ook weer gehad"
De sexist wordt even op z'n plaats gezet!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  woensdag 3 november 1999 @ 21:21:00 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_214512
Aloha,

Het was vandaag inderdaad een vrij saaie aflevering. Eerst dat geneuzel vooraf, toen de nieuwe bewoners er nog niet waren. Eindelijk na plusminus 20 minuten kwamen de nieuwe bewoners pas in beeld, wat ik wel lang vond duren. Morgen eis ik toch wel meer actie Veronica!!!!!!
Effe mn mening over de nieuwe bewoonster zoals het er nu voorstaat:

Cyrill-> bereikt denk ik vrij snel de irritatiegrens (zoals Sabientje dat zei). Ik verzoek haar niet meer zo goor op die kauwgom te kauwen.

Anouk-> lijkt me opzich wel een aardige meid. Ze is inderdaad nog wel jong en zal het misschien wel een beetje moeilijk krijgen, maar ja wie weet valt dat reuze mee.

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_214513
Ja erg he...die Ruud ech waar joh he.... duurt niet lang of hij mag ook bij de genomineerden zitten. Vreselijk elke aanleiding pakt die om over sex te hebben...gewoon begin me er behoorlijk aan te ergeren.
pi_214514
Ik geef Cosmo helemaal gelijk, Ruud werd zeker even op zijn nummer gezet. Ach en de vraag is maar of hij bij die Cyrille wel aan zijn "trekken" komt, want was het niet Ruud die zei dat hij van mooie grote borsten hield, en dat ze dan zo mooi heen en weer hobbelen als een vrouw ging lopen? Dat kan hij bij Cyrille wel vergeten, want haar blouse stond vanavond wel zover open, dat je haar navel bijna zag zitten, maar daar is dan ook alles mee gezegd.....:-)
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
  woensdag 3 november 1999 @ 21:31:00 #18
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214515
Bill zegt: Ruud eruit en Paul erin.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_214516
Je hebt helemaal gelijk Taylor....Welkom trouwens ik had je nog niet eerder gezien

Ruud was dat die inderdaad zei ik hou van veel vlees....brrrrrrrrrr, nou die Cirilledinges weegt 45 kilo hoorde ik en heeft alleen maar spiegeleieren dus Ruud is gauw uitgekakt. Ook de opmerkingen van :

"Ik hou zo van een spleetje in een kort rokje he joh he"

"ik raak helemaal erotisch opgewonden van een spleetje tussen de borsten he"

"zo een lekker lijf tegen me aan, joh he zeg he"..en dan die BLURB geluiden erbij

Dat vindt dus onze Ruud niets van terug want Cirriledinges heeft Cup A en niet zo een spleet joh he...en onze Anouk die is nog veels te jong...slaapt met een teddybeer in bed zag ik vanavond dus heeft Ruud niet nodig.

Conclusie: Ruud raakt very frustrated en ligt denk ik geregelt onder het bed...

pi_214517
Hoe komt t toch dat iedereen (nou ja velen) die typische studentikoze Anouk zo'n leuk kind vinden? Yugh t is niet meer dan een bijdehandje wat toevallig van pappie wat geld heeft gekregen om iets wat op studeren lijkt, voor enige tijd mag doen.
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_214518
Hoezo geld van haar vader gekregen, ken je die man toevallig? Of filter je gewoon wat persoonlijke frustraties?
  woensdag 3 november 1999 @ 22:29:00 #22
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_214519
quote:
op 11-03-1999 om 10:15 PM schreef ox het volgende:
Hoe komt t toch dat iedereen (nou ja velen) die typische studentikoze Anouk zo'n leuk kind vinden? Yugh t is niet meer dan een bijdehandje wat toevallig van pappie wat geld heeft gekregen om iets wat op studeren lijkt, voor enige tijd mag doen.

Hehe....eindelijk eens mee eens zeg.

Hup NAC !!!
  woensdag 3 november 1999 @ 22:30:00 #23
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214520
Precies, weg met Anouk. De echte erin graag.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_214521
Ik vond de nachtjapon van Anouk wel schattig.
O(+&gt; There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214522
Wat ik ook wel interessant vond was het verhaal van bart die, nadat hij uit de dagboekkamer was gekomen, meldt dat het daar over bepaalde zaken ging waarover hij het ook al met de andere bewoners (de oorspronkelijke dus) had gehad i.v.m. met het stellen van vragen aan de nieuwe bewoonsters.

"We mogen alles vragen, maar het is natuurlijk wel zo dat we even in ons achterhoofd moeten houden hoe dit project in elkaar zit. Dus in theorie zouden we alles aan die nieuwe, uhm, meiden kunnen vragen, maar dat zou ook tegenover onszelf niet helemaal fair zijn omdat we toch hebben getekend om hier in afzondering van informatie van buitenaf te zitten."

Hoezo gezagsgetrouwheid? Wat ik hieriin hoor lijkt mij de ideale korporaal.

Even off-topic. In het begin van dit forum is regelmatig geopperd dat Bart een boek had geschreven. Is iemand er nu al achter welk boek dat is? Ik heb gezocht op de sites van o.a. BOL en Bruna maar kon niks vinden. (De site van de Slegte heb ik nog niet gevonden.)

donderdag 4 november 1999 @ 00:18:00 #26
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_214523
quote:
op 11-03-1999 om 10:15 PM schreef ox het volgende:

En wat is daar mis mee, je lijkt me wat gefrustreerd.......

ZOals ik al zei, een studente, blond, met borsten....wat kan daar mis mee zijn???

Sorry, Je kan altijd nog open Universiteit doen, mag je het nog zelf betalen ook!!

Redactie Frontpage donderdag 4 november 1999 @ 01:09:00 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_214524
Hmmm, die stem en dat bemoeizuchtige toontje van Nouki begon me na 5 minuten toch al de keel uit te hangen. Ze zit in dat huis met het idee: dit is mijn ultieme screentest: ik breek hierna door.
yeah right, dan liever cerylle, die er voor uitkomt dat mensen haar wel eens irritant kunnen gaan vinden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')