"Ze zijn wel erg iel", zegt Ruud, "we hebben grover geschut nodig! "
Cyrille's vriend heet winston
Anouk: "wat een aparte geur in de douche"
De psycholoog heet Hans
Ruud: "soms sla je de aan hand aan jezelf"
Anouk: "je kan toch ook vragen of Willem je helpt?"
Nicolette was de keuze van Ruud. De andere twee waren de keuze van de rest!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]
Grx, Maarten
Nou de volgende nominatie ronde wordt onze UV (a.) met de meeste stemmen genomineerd.
Tja wat zal ik zeggen, die anouk erg leuke meid maar ze kan haar mondje wel roeren, ik heb altijd zoiets van de katuitdeboomkijkerig.
Cyrille zei tegen Ruud: "Als ik da geweten had , had ik een dubbele playboy meegenomen" . Dom gezwets, dat wist ze toch? Was zij niet degene die bij Rolf in de studio zei dat ze Ruud nog een verassing zal bezorgen?...Ik ben nu zeer beoordelend ik weet het maar die Cyrille moet er echt uit genomineerd worden en het liefst volgende week donderdag, dan kunnen ze met zijn zessen het wel weer vinden denk ik. Anouk redt zich wel en de groep zal daar wel aan wennen.
Het moet me wel van het hart dat ik voor Karin respect heb en ik heb echt met haar te doen. Kan me voorstellen dat het even wennen is nu met twee compleet nieuwe meiden. Van Karin kunnen we zeggen wat we willen maar ik vindt haar karakter hebben. Ze doet niet rot tegenover de nieuwelingen en als ze het moeilijk heeft verwerkt ze dat zelf..Alle lof!!
Trouwens, SBS6 Nieuws bericht net over de casting van Anouk... Oud nieuws dus, of lezen zij ook Fok!zine?
Grx, Maarten
[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 03 November 1999).]
quote:
op 11-03-1999 om 07:35 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik ben nu zeer beoordelend ik weet het maar die Cyrille moet er echt uit genomineerd worden en het liefst volgende week donderdag..
Right Oliebol,
Wat een circus artiest, die Cyrille. Haar glittershirt deed me herinneren aan Ronny Tober in zijn goude jaren. Het misplaatste populaire gedraag van Cyrille wordt inderaad aanstaande donderdag snoeihard-afgestraft, tenzij onze Ruud wat anders met haar van plan is .
Abyway, we shall see!
[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 03 November 1999).]
Het was vandaag inderdaad een vrij saaie aflevering. Eerst dat geneuzel vooraf, toen de nieuwe bewoners er nog niet waren. Eindelijk na plusminus 20 minuten kwamen de nieuwe bewoners pas in beeld, wat ik wel lang vond duren. Morgen eis ik toch wel meer actie Veronica!!!!!!
Effe mn mening over de nieuwe bewoonster zoals het er nu voorstaat:
Cyrill-> bereikt denk ik vrij snel de irritatiegrens (zoals Sabientje dat zei). Ik verzoek haar niet meer zo goor op die kauwgom te kauwen.
Anouk-> lijkt me opzich wel een aardige meid. Ze is inderdaad nog wel jong en zal het misschien wel een beetje moeilijk krijgen, maar ja wie weet valt dat reuze mee.
Bye bye
Ruud was dat die inderdaad zei ik hou van veel vlees....brrrrrrrrrr, nou die Cirilledinges weegt 45 kilo hoorde ik en heeft alleen maar spiegeleieren dus Ruud is gauw uitgekakt. Ook de opmerkingen van :
"Ik hou zo van een spleetje in een kort rokje he joh he"
"ik raak helemaal erotisch opgewonden van een spleetje tussen de borsten he"
"zo een lekker lijf tegen me aan, joh he zeg he"..en dan die BLURB geluiden erbij
Dat vindt dus onze Ruud niets van terug want Cirriledinges heeft Cup A en niet zo een spleet joh he...en onze Anouk die is nog veels te jong...slaapt met een teddybeer in bed zag ik vanavond dus heeft Ruud niet nodig.
Conclusie: Ruud raakt very frustrated en ligt denk ik geregelt onder het bed...
quote:
op 11-03-1999 om 10:15 PM schreef ox het volgende:
Hoe komt t toch dat iedereen (nou ja velen) die typische studentikoze Anouk zo'n leuk kind vinden? Yugh t is niet meer dan een bijdehandje wat toevallig van pappie wat geld heeft gekregen om iets wat op studeren lijkt, voor enige tijd mag doen.
Hehe....eindelijk eens mee eens zeg.
"We mogen alles vragen, maar het is natuurlijk wel zo dat we even in ons achterhoofd moeten houden hoe dit project in elkaar zit. Dus in theorie zouden we alles aan die nieuwe, uhm, meiden kunnen vragen, maar dat zou ook tegenover onszelf niet helemaal fair zijn omdat we toch hebben getekend om hier in afzondering van informatie van buitenaf te zitten."
Hoezo gezagsgetrouwheid? Wat ik hieriin hoor lijkt mij de ideale korporaal.
Even off-topic. In het begin van dit forum is regelmatig geopperd dat Bart een boek had geschreven. Is iemand er nu al achter welk boek dat is? Ik heb gezocht op de sites van o.a. BOL en Bruna maar kon niks vinden. (De site van de Slegte heb ik nog niet gevonden.)
quote:
op 11-03-1999 om 10:15 PM schreef ox het volgende:
Hoe komt t toch dat iedereen (nou ja velen) die typische studentikoze Anouk zo'n leuk kind vinden? Yugh t is niet meer dan een bijdehandje wat toevallig van pappie wat geld heeft gekregen om iets wat op studeren lijkt, voor enige tijd mag doen.
En wat is daar mis mee, je lijkt me wat gefrustreerd.......
ZOals ik al zei, een studente, blond, met borsten....wat kan daar mis mee zijn???
Sorry, Je kan altijd nog open Universiteit doen, mag je het nog zelf betalen ook!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |