Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoorquote:Op maandag 28 april 2008 08:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[tvp]
Zaterdag gehaald, maar hij's voor m'n verjaardag over 2,5week. Nog even geduld dus...![]()
[/tvp]
Voor mij ook, alleen was ik ook nog op de release-date ervan jarig.quote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoor![]()
Advanced 64quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wat er na super advanced komt
Yup, dat is het enige gemis, een daadwerkelijk trainingsprogramma.quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef depax het volgende:
een ding mis ik wel een trainsprogramma dat je wordt aangeraden per dag/week
ipv die combo's van oefeningen die je zelf maar moet onthouden.
erg jammer nintendo
Haha, daar kom ik niet mee wegquote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoor![]()
Waar?? Hier is niks te krijgenquote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook maar een gekocht, net aangemeld enzo, ben volgens Wii Fit acht jaar jonger dan in werkelijkheidstraks maar eens aan de training beginnen.
Klein dorpje in Zuid-Oost Brabant. Bij Intertoys hadden ze er inderdaad geen meer, maar bij de MusicStore ernaast nog wel. Ik kom daar normaal nooit omdat ze er altijd keihard Frans Bauer en dergelijke draaien, maar nood breekt wetquote:
Mjah, er zit een max aan die Wii Fit Age he...quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook maar een gekocht, net aangemeld enzo, ben volgens Wii Fit acht jaar jonger dan in werkelijkheidstraks maar eens aan de training beginnen.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, er zit een max aan die Wii Fit Age he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |