abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3415098
Ik heb al een tijd lang een keyboard in huis en heb er eigenlijk nog maar weinig gebruik van gemaakt (ik speel zelf wel al 9 jaar gitaar). Ik ben nu op zoek naar wat leuke bladmuziek (liefst beetje populaire muziek, hoeft niet perse van deze tijd te zijn) om te gaan spelen op het keyboard. Ik weet dat je voor gitaar veel kunt vinden (vooral tab), maar weet iemand misschien een site waar je bladmuziek voor keyboard kunt downloaden?
  donderdag 7 maart 2002 @ 13:44:23 #2
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_3415160
In muziekwinkels zijn veel boeken met keyboardmuziek (melodie op notenbalk met daarboven akkoorden). Op internet kun je ook akkoordenschema's vinden, die je op keyboard kan spelen. Die staan gewoon tussen de gitaar muziek op bv www.tabcrawler.com . Je moet dan de .crd-files hebben. Melodietje moet je dan even zelf uitpuzzelen, maar das toch niet zo'n probleem als je al 9 jaar gitaar speelt?
pi_3415260
hehe nee akkoordenschema's is idd al voldoende. Bedankt voor de tip

Iemand misschien toch ooit bladmuziek (noten) tegengekomen?

pi_5608697
Een goede, LEGALE, gratis site voor klasse bladmuziek, is http://members.lycos.co.uk/w3m2/
De eigenaar van die site maakt de arrangementen zelf (op verzoek). Zit vast iets tussen
pi_14883241
bladmuziek.pagina.nl

ben er nog nooit geweest maar zal vast wel wat opstaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')