Amanda vraagt Brian om te stoppen, maar Brian antwoordt dat ze maar een kussen op haar hoofd moet doen, want hij kan niet in het donker gitaarspelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian blijft in z'n woede hangen, alleen z'n gitaar kan hem helpen om weer te kalmeren....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Lady-night het volgende:
Huub: we hebben de laatste maanden altijd Amanda gespaard...alleen maar...maar het is eind van de show, laat ze nu maar doorflippen...
Nou dan wil ik ook wel in die villa .Ga ik gewoon meteen met dingen gooien en bla bla bla roepen en zo kan ik mooi blijven zitten en word ik beschermd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Huub bevestigd het weer, dellie moest met rust gelaten worden van achter omwille van de show.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amanda vraagt Brian om te stoppen, maar Brian antwoordt dat ze maar een kussen op haar hoofd moet doen, want hij kan niet in het donker gitaarspelen.
Het is een vredelievende manier om woede te kanaliseren.
vind ik ook. Zo belangrijk is Amanda niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Omwille van de show? Laat me niet lachen. Omwille van Flens en haar waanideeen lijkt me meer realistsich.
Dan is Brian de winnaar. Dus och, waarom niet.quote:
Ja, dat is wel bekend nu.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Huub bevestigd het weer, dellie moest met rust gelaten worden van achter omwille van de show.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Wilde even zeggen dat jouw gifjes me altijd iets doen. Ze zijn echt speciaal (meestal geven ze een goed gevoel of doen me lachen). Dank Mazaru!
Polshoogte nemen en hij gaf ff door dat ze tv gingen kijken..quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef ruby het volgende:
Wat doet Jaap nu bij dat stinkkoppel?
Dat zou een hele verkeerde beslissing zijn, want hij kan amper verstaanbaar nederlands praten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan is Brian de winnaar. Dus och, waarom niet.
streamlock.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef ruby het volgende:
Wat doet Jaap nu bij dat stinkkoppel?
Ik bedoel dat ik niet echt mee kan praten omdat ik niet meer stream....ze kunnen me de pot op. Ik gun ze geen cent.quote:
Waartegen?? Waardering voor muziek??quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman wil slapen, maar Breien pingelt dooor , want hij neeemt haar in bescherming...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |