Mooi gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel.
En er is ook overduidelijk te zien wie er agressief en handtastelijk wordt.
Die rat gooit keihard die handschoen naar Huub. Huub gooide onderhands de handschoenen naast hem.
Die rat is degene die de eerste duw geeft.
Dan kunnen sommige users hier wel gaan gillen dat het weer Huub is die begint. Maar deze beelden zeggen gelukkig de waarheid
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je ziet de beelden toch.. of niet?
Die meid is stapelgek. Net zo gek als die rat van haar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Dellie legt dus een mes onder haar bed
beetje respect voor die stervende cavia he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:29 schreef ruby het volgende:
Laten ze ook Amanda haar hooibaal van haar harses aftrekken.
Tja je mag 3x raden hoe ze aan die verknipte manier van denken en handelen komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die meid is stapelgek. Net zo gek als die rat van haar.
Ohhh nou gaan we ineens een stuk verder terug.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, Jaap gooit een onderbroekje en Huub gelijk een CD.....proef je het verschil?
Schei uit, daar zat een halve meter tusen.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh nou gaan we ineens een stuk verder terug.
Je vergeet er wel bij te vertellen dat Jaap ook zijn vette reet in Claire haar gezicht duwde.
Huub zou een watje zijn geweest als die niet voor zijn vrouw opkomt op zo'n moment.
Maar datzelfde bij die del doen, dat mag niet zo maar. Daar moet eerst even voor gebeld worden. Stel je voor dat ze een mes tussen zijn ribben steekt.
Weinig. Heb je gezien hoe groot die onderbroek van Jaap was?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, Jaap gooit een onderbroekje en Huub gelijk een CD.....proef je het verschil?
Hij ging iets over haar karakter zeggen. Wel erg raar dat we dat niet mogen horen. Die soundlocks zijn volgens mij het nieuwste van het nieuwste trouwens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
audiolock op Huub omdat hij teveel over Amanda zegt.
Nee, vind zelfs de aktie tegen Claire nog smeriger dan die CD gooien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, het ding is toch al in staat van ontbinding....het wordt tijd om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
beetje respect voor die stervende cavia he?
Tuurlijk mag het niet. Jaap heeft al half aangegeven dat hij niet wil dus gebeurt het niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:33 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian zijn allebei agressief......... maar bij Huub is de ontlading veel sneller eraf.... Brian blijft er veel langer in hangen
OT: nou jongens niet zeuren en naar beneden...... wil Brian zijn reactie wel eens zien, als Jaap bij Amanda doet, wat hij net bij Claire deed
kutfebo..... het mag dus niet (mischien morgen... nou ik weet het antwoord al......)
Lekkere vent ben jij als jij op zo'n moment niet voor je vrouw op zou komen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei uit, daar zat een halve meter tusen.....
Ja, veel te kleinquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weinig. Heb je gezien hoe groot die onderbroek van Jaap was?
Sja, stel je voor dat we er achter komen dat Amanda een psycho is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
audiolock op Huub omdat hij teveel over Amanda zegt.
Mooi dat je dat gehoord hebt. Ik wist het niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:35 schreef Marieke_B het volgende:
Claire vraagt of ze de volgende keer Brian niet kunnen laten afvoeren in plaats van Huub.
Huub zegt dat dat al is sinds de 5-2 scene omdat gebleken is dat als Huub weg is, de ruzie meteen over is. Dat komt omdat Lieke en Claire rustig blijven en voor hun man gaan staan maar maar Amanda gaat aanvallen...
Dus als Brian afgevoerd wordt, moeten ze Amanda ook meenemen anders gaat het gevecht gewoon door.
Ik zit eigenlijk te wachten op operatie caviaquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef Ziet het volgende:
zou dit dan eindelijk de uitvoering van operatie bever zijn?
Da's toch ook precies wat Jaap deed? Claire intimideren?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Amanda: het gaat toch helemaal mis?
Brian: hoevaak moet dat uitgelegd worden.
Aman: hij wilde mij proberen te slaan.
Als je mij probeert vast te pakken, dan pak ik jou vast.
Aman: dan komt er een jongen van de bewaking.
Brian: Jaap overruled de bewaking.
Aman: Huub wilde mij slaan.
Brian: ik heb het vandaag daar uitgelegd. De grenzen verschuiven.
Mensen willen forceren om om te gaan met de rotte appel.
Ik pik de vinger, de rotte vinger.
Amanda: dan gaat de bewaking wegrennen.
Onze bewaking rent weg.
Brian: huub intimideert door een vrouw te willen slaan, een vrouw te
willen intimideren.
Wat een gesprek
Kortom alles voor het prinsesje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:35 schreef Marieke_B het volgende:
Claire vraagt of ze de volgende keer Brian niet kunnen laten afvoeren in plaats van Huub.
Huub zegt dat dat al is sinds de 5-2 scene omdat gebleken is dat als Huub weg is, de ruzie meteen over is. Dat komt omdat Lieke en Claire rustig blijven en voor hun man gaan staan maar maar Amanda gaat aanvallen...
Dus als Brian afgevoerd wordt, moeten ze Amanda ook meenemen anders gaat het gevecht gewoon door.
Nou weet je, ondanks dat Claire zegt dat Huub de meest agressieve was, ondanks dat Huub zegt dat hij misschien nog wel voor staat met lutserig gedrag t.o.v. Brian, geef ik je gewoon gelijk....quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkere vent ben jij als jij op zo'n moment niet voor je vrouw op zou komen.
En Jaap schoot die onderbroek trouwens tegen Claire haar gezicht aan.
En die cd die Huub naar Jaap gooide was mis.
Die onderbroek niet.
Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub "Hoe kunnen ze nog verder over de zeik krijgen". Drie keer raden wie er wil uitlokken....
Opnieuw in staat van ontbinding en dit wel heer erg snel volgens mij... ze had gisteren toch een nieuwe gekregen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, het ding is toch al in staat van ontbinding....het wordt tijd om afscheid te nemen.
Uieraard kan men een kopje koffie drinken na de plechtigheid.
Kun je nog ff lekker genieten van Brian z'n getokkel. Heel rustgevend hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:37 schreef kissa het volgende:
Ik overweeg nu toch om voor de laatste weken te betalen voor de streams
Goh, ik heb juist zoiets van laat maar.... laat de heel teringbende daar maar doodvallen. Gaat het zo gespeeld worden de laatste weken? Alle ballen op Huub en een B en A die zich mogen promoten met hetelucht ballonnetjes?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:37 schreef kissa het volgende:
Ik overweeg nu toch om voor de laatste weken te betalen voor de streams
Heeft ze een nieuwe gekregen? Zeker van poppenhaar ofzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Opnieuw in staat van ontbinding en dit wel heer erg snel volgens mij... ze had gisteren toch een nieuwe gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |