abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58314412
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:05 schreef Desii het volgende:

[..]

Yep..... Brian lokt het nu uit (hij weet ook dat Huub altijd hapt)
1. hij daagde uit om het sparen
2. hij reageerde verkeerd op het gooien van de handschoen
3. hij begon met duwen

Maar ik bedoel te zeggen, dat als het eenmaal aan de gang is Huub de fellere van de twee is (das ook gewoon z'n karakter)
Dus Brian begon over "laten we gaan sparren"?

Echt stoer, hoor.... netjes van Huub dat hij het dan aangaat

(dat "nekschot" van daar net vond ik nou weer een foute in een verder erg goede uitspraak)
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:11:52 #227
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58314414

Huub heeft zich weer recht geluld en geniet na TV te kijken met Claire
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_58314423
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Huubs vrijgezellenavond. Huub ruzie met Claire en moeders, streamlock. In die lock zou Brian naar Huubs keel hebben gegrepen en daarbij een zere vinger hebben opgelopen.
Je weet heel goed dat dat maar de halve waarheid is... Huub gaf Claire een zwiep, Brian kwam daarop binnen en begon te roepen naar Huub, Huub liep naar Brian toe en gaf hem een schop, daarna greep Brian hem bij z'n keel.

Claire heeft die nacht verteld dat ook hier Huub weer de agressieve was, toen Huub dat verhaal andere vertelde, er een draai aan gaf.....en Huub gaf dat toe.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:12:47 #229
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58314425
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:09 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Je kan de nieuwste COS ook vinden als je op 'nieuwe topics' klikt (zie afbeelding 1).

[ afbeelding ]
Afbeelding 1.
dat bedacht ik me na een half uur dus ook.. drukke tentamen/scriptie/werkweek.. evengoed thanks natuurlijk.

guilttrip
quote:
to attempt to instill a guilt trip in; play upon the guilt feelings of.
Slachtofferrol aannemen en proberen sympathie te kweken bij de ander, zoiets
pi_58314429
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ga er nu toch even vanuit dat Jaap aan Brian probeert te vertellen hoe hij beter met de omstandigheden zou kunnen omgaan, zodat erger voorkomen wordt.

Ik denk dat Jaap de goede studierichting heeft gekozen, HRM. Ik vind het vaak verassend hoe kalm en nuchter Jaap de situatie de baas is en het weet te verwoorden en/of mensen een richting laat zien.
Ik zie het toch wat anders......... Jaap is Brian aan het opstoken, om "per ongeluk" iets op iemand zijn tenen terecht te laten komen

logisch gevolg is, dat dan de boel nog verder escaleert
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 01:13:35 #231
137949 Disana
pi_58314436
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef CHAOS_ het volgende:

[..]

Van mij wel.
Maar waarom mag ik eens geen lol hebben, dat het tegen Brian en Amanda is gericht?
Ik denk dat jullie last van een misverstandje hebben Jij schreef 'jullie' maar bedoelde niet ons maar Brian en Amanda.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:13:51 #232
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58314439
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Jaaps Engels is niet erg goed Ik denk dat hij bedoelde dat Brian schuld aan het uitdelen was (richting bewaking en Huub).
nog waarschijnlijker...want dat was idd de strekking van het hele geneuzel daar in dat slaaphol
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:14:17 #233
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58314443
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga niet meer op het vervolg wachten
trusten Deisyy Slaap lekker
Musica Español
Come On
pi_58314452
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie last van een misverstandje hebben Jij schreef 'jullie' maar bedoelde niet ons maar Brian en Amanda.
klopt helemaal.
pi_58314463
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef avonne het volgende:

[..]

Dus Brian begon over "laten we gaan sparren"?

Echt stoer, hoor.... netjes van Huub dat hij het dan aangaat

(dat "nekschot" van daar net vond ik nou weer een foute in een verder erg goede uitspraak)
Het begon anders.......het begon beneden in de chill toen Jaap een broekje over Claires hoofd gooide, Huub daarop een cd naar Jaap. Beiden (Jaap en Brian) gingen naar boven, Claire kwam snel daarna en ze begonnen over Huub's gedrag te spreken (gooien van een cd). Daarna kwam Huub naar boven en wie er toen na wat verbaal geweld van beide kanten over sparren begon...dat weet ik dus echt niet meer.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:15:26 #236
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58314464
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef Prosac het volgende:

[..]

dat bedacht ik me na een half uur dus ook.. drukke tentamen/scriptie/werkweek.. evengoed thanks natuurlijk.

guilttrip
[..]

Slachtofferrol aannemen en proberen sympathie te kweken bij de ander, zoiets
Aha..dus Guilttrip is Brian's second name!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:15:47 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58314470
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Claire heeft die nacht verteld dat ook hier Huub weer de agressieve was, toen Huub dat verhaal andere vertelde, er een draai aan gaf.....en Huub gaf dat toe.
en dat is nou net het grote verschil met saint Brian. Die heeft direct zijn versie van onschuld klaar en blijft daar bij. Amanda versterkt het alleen maar. Nu was duidelijk dat Brian begon met het overdreven agressieve gedrag, Huub sprong daar natuurlijk direct op in.
Na zoveel maanden alleen maar de sjaak zijn kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen, hoewel het makkelijker is om Huub te pakken, die is zo weer rustig, Brian klapt bij het minste of geringste al.
pi_58314479
Ze kijken naar hetzelfde wat ik ook op heb staan... discovery
pi_58314481
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef CHAOS_ het volgende:

[..]

Van mij wel.
Maar waarom mag ik eens geen lol hebben, dat het tegen Brian en Amanda is gericht?
ik wil ook lol............ maar het hokje greep weer eens in, vandaag mocht niet...... morgen gaan ze overleggen met de schim....... nou dan weet ik de uitslag wel al

En Brian maar zeggen dat tie zijn eigen zo goed kan beheersen (wat soms ook echt wel zo is heur; maar das niet zo moeilijk als je zo wordt beschermt)
pi_58314484
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef Prosac het volgende:

[..]

en dat is nou net het grote verschil met saint Brian. Die heeft direct zijn versie van onschuld klaar en blijft daar bij. Amanda versterkt het alleen maar. Nu was duidelijk dat Brian begon met het overdreven agressieve gedrag, Huub sprong daar natuurlijk direct op in.
Na zoveel maanden alleen maar de sjaak zijn kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen, hoewel het makkelijker is om Huub te pakken, die is zo weer rustig, Brian klapt bij het minste of geringste al.
Ik vind ze beiden lamzakken....kan er niets aan doen.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:17:10 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58314490

Heeft Huub ooit een lapje voor zn rechteroog gehad of niet, want echt geholpen heeft het niet met dat luie oog van hem ...
Musica Español
Come On
pi_58314509
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef Desii het volgende:

[..]

Ik zie het toch wat anders......... Jaap is Brian aan het opstoken, om "per ongeluk" iets op iemand zijn tenen terecht te laten komen

logisch gevolg is, dat dan de boel nog verder escaleert
Toch zag je Brian rustig worden door Jaap z'n houding, z'n woorden....Z'n boodschap was voor mijn gevoel "Neem de omstandigheden zo ze zijn, fok jezelf niet zo op, zorg dat je die omstandigheden omzet in rendement in plaats van frustratie".
pi_58314516
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Huub ooit een lapje voor zn rechteroog gehad of niet, want echt geholpen heeft het niet met dat luie oog van hem ...
Misschien moet Amanda eens een lapje voor haar ene tiet plakken
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:19:50 #244
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58314525
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind ze beiden lamzakken....kan er niets aan doen.
Ik vind Huub oprechter, maar feit is dat zowel Huub, Amanda en Brian niet eens meer in die villa hadden mogen zitten. Ook een reden waarom ik nauwelijks streams meer kijk, ik ga niet betalen voor iets waarvan ik weet dat niet klopt. Ik had het tijdens studie eigenlijk altijd aan staan, maar sinds de incidenten met Natasia en Brian versus Amanda waarbij totaal geen straf werd uitgedeeld was ik direct streamgenezen.
Nena en Nathanael moeten zich onzettend genaaid voelen als ze dit soort toestanden zien.
pi_58314537
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jij hebt werkelijk een pilletje nodig, zoals je nickname is.

Huub is vele malen agressiever dan Brian. En zeker verbaal en wat hij mensen toewenst.
Dwarslesie, auto-ongeluk voor Amanda, dat Amanda en Brian een kort leven hebben. etc.
Dat soort uitspraken doen Amanda en Brian niet. Ook al ben ik TOTAAL geen A&B fan, maar hierin zijn die 2 vele malen sterker dan die Huub.
Claire is nog niet eens een schaduw van het programma, dus er kan maar één winnaar zijn en dat is JAAP
pi_58314541
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Musje456 het volgende:
Wie wordt de winnaar... Krijgen Talpa/RTL het voor elkaar om een eerlijke winnar tevoorschijn te toveren zonder de hele pers met streamprotesten, danwel het gerecht te moeten ontmoeten??!!
vraag ik me dus ook serieus af....
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:21:11 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58314542
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft beide ogen naar dezelfde kant gericht, met een lui oog staat een oog altijd wat meer richting je neus. Ik kan het weten.
pi_58314570
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Toch zag je Brian rustig worden door Jaap z'n houding, z'n woorden....Z'n boodschap was voor mijn gevoel "Neem de omstandigheden zo ze zijn, fok jezelf niet zo op, zorg dat je die omstandigheden omzet in rendement in plaats van frustratie".
ja, wat is het rendement van zo'n advies

ik zie er maar één.... nog meer agressie
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:23:27 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58314576
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

origineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Helemaal zelf verzonnen? vast gejat, gezien je nickname.
quote:
Huub is vele malen agressiever dan Brian. En zeker verbaal en wat hij mensen toewenst.
Dwarslesie, auto-ongeluk voor Amanda, dat Amanda en Brian een kort leven hebben. etc.
Dat soort uitspraken doen Amanda en Brian niet. Ook al ben ik TOTAAL geen A&B fan, maar hierin zijn die 2 vele malen sterker dan die Huub.

Die uitspraken keur ik niet goed, maar door woorden is Huub agressiever dan Brian? Ik las hier net dan Amanda een mes onder haar kussen heeft gelegd, dat is vast beter dan iemand een kort leven wensen of niet?
pi_58314587
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

En U bent psychiater, of is dat slechts verbeelding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')