Had ik opzich ook nog wel zin om naar toe te gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef julian6 het volgende:
Zaterdag thunderdome! Ik ben ook een enorme hardcore fan, merk dit topic pas net op :p
Mokervet is een betere benaming iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:50 schreef fathank het volgende:
Best toffe line up? Line up is mokersvet.
Nosferatu
Promo
Unexist
Meccano Twins
Hellfish
DJ The Producer
Enzyme X
Daniela Haverbeck
Nee. Dat spul moet ik nietquote:
had er ook kankervet neer kunnen zetten, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mokervet is een betere benaming idd
Mijn nieuwe Enzyme spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds ik van iemand een flinke tas flyers heb gekregen waarmee ik mijn kamer volgehangen heb wel jaquote:
Over italiaanse helden gesproken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dominator vetste feest dit jaar, wat een Line-up
Zeker met de Italiaanse helden erbij!
EA cd gekocht vandaag, klinkt geil!
Geweldig dat soort momenten he.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Over italiaanse helden gesproken.
11 mei, Fantasy Island Oldenzaal. Tommyknocker, Mad Dog en Noize Supressor draaiden 3 uur achter elkaar met hun 3en. Godverdomme, wat was dat fucking geniaal![]()
![]()
Iedereen ging los, hun 3en gingen compleet los en de sfeer was ontzettend goed in de tent. Een van de betere feestmomenten van de afgelopen tijd
Jepquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Sassie het volgende:
[..]
Geweldig dat soort momenten he.Iedereen los (met een vette
op de gezichten) en de DJ's doen lekker mee/zwepen je nog extra op.
Heb in dat zelfde weekend ook genoten van de optredens op EA's album release party, oa bij z'n eigen live act en bij Endymion & Nosferatu was het gewoon feest.Op het einde ook ff dolle boel toen ze een beetje zaten te ouwehoeren/klooien achter de draaitafels.
Zaterdag gaan we het weer overdoen in de HMH.
Nosferatu doet dat ook altijd op High Voltage (lokale party hiero). Echt een held is die gastquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Sassie het volgende:
[..]
Geweldig dat soort momenten he.Iedereen los (met een vette
op de gezichten) en de DJ's doen lekker mee/zwepen je nog extra op.
Heb in dat zelfde weekend ook genoten van de optredens op EA's album release party, oa bij z'n eigen live act en bij Endymion & Nosferatu was het gewoon feest.Op het einde ook ff dolle boel toen ze een beetje zaten te ouwehoeren/klooien achter de draaitafels.
Zaterdag gaan we het weer overdoen in de HMH.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef ItaloDancer het volgende:
http://www.hardcoreblasters.com/public/Au/hm2763a1.mp3Dj D - Imagine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |