abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 17:56:00 #1
716 bary
2 B or not 2 B
pi_214437
Haal alsjeblieft die kut UV van het scherm.
Anders ga ik het de resterende dagen niet volhouden. Ik vond al dat ze een irritante stem had. Nu is bevestigd waarom, het is een duffe doos.

[Dit bericht is gewijzigd door bary (Datum 03 November 1999).]

woensdag 3 november 1999 @ 17:59:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214438
quote:
op 11-03-1999 om 05:56 PM schreef bary het volgende: Haal alsjeblieft die kut UV van het scherm
Volgens mij kijk jij naar andere streams dan ik, want ik zie alleen het ladenkastje. Verder ben ik het wel met je eens, behalve dat ik liever eerst Surrel zie verdwijnen.

Cyril is de enige indische die bij het casting bureau in het dossier "Domme blondjes" zat.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_214439
Wie of wat is in godsnaam UV, leg mij dat eens uit want in mijn bovenkamer willen de tandwieltjes niet zo?
pi_214440
Ja daar zat ik ook al mee , wie is UV ?
En waarom een topic? had wel in een andere kwijt gekunt ???
  woensdag 3 november 1999 @ 18:03:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_214441
Wat nu weer, hebben ze ipv IR-cam een Ultraviolette cam?
  woensdag 3 november 1999 @ 18:05:00 #6
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_214442
UV is de bijnaam voor Anouk, omdat ze bij een of andere Utrechtse studenvereniging zat of heeft gezeten, maar dat had inderdaad in een andere Topic gekund, dan zou het tenminste voor iedereen duidelijk zijn waar het over gaat.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_214443
Ik denk dat jij degene bent die weg moet gaan.... cusrsusje communiceren in gewoon Nederlands.....
Tiet voar'n pafke..

Admin woensdag 3 november 1999 @ 18:38:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214444
Dit had eventueel gewoon in het Anouk topic gekund. Bij deze dus
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')