abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:11:25 #151
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59091148
Ik zie op de site dat je je auto naast de camping moet parkeren. Dit is wel handig, dan hoef ik niet alle spullen in 1x mee te sjouwen.

Hoeveel drank mag je eigenlijk meenemen? Want van al dat Duitse gebrabbel snap ik niks, waarom is er geen Engelse faq
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:11:01 #152
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_59092856
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie op de site dat je je auto naast de camping moet parkeren. Dit is wel handig, dan hoef ik niet alle spullen in 1x mee te sjouwen.

Hoeveel drank mag je eigenlijk meenemen? Want van al dat Duitse gebrabbel snap ik niks, waarom is er geen Engelse faq
vertaal je het op babelfish
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:16:06 #153
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_59093011
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:

zoveel je op kan? daar zit geen limiet aan, HET ZIJN DUITSERS

op onze camping zag het de eerste nachten blauw van de zwaailichten, continue ambulances op en neer om mensen met alcoholvergiftiging af te voeren

ik lust geen bier dus ik ga zo ff naar de slijter, kijken hoeveel wodka er in de auto past
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:18:22 #154
16149 -Sum-
pi_59093077
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:28 schreef Klingon het volgende:

[..]

Pool of booooooooze
of booze of booze of booooooze

helaas, voor volbeat moeten we naar lowlands
pi_59093416
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ga je wel serj tankian bekijken, die wil iig zeker zien.

vorig jaar merkte ik dat je tussen de acts door makkelijk naar voren kon lopen,iig het voorste vak in, dan tijdens het concert nog een stuk naar voren duwen/geduwd worden.
alleen op zondag kwam je bijna niet het voorste vak in. dat was echt gekkenhuis daar. mensen werden voor dat vak bijna inelkaar gedrukt.

ik weet ook niet of je alleen maar rechts van het voorste vak erin kan, of dat er links ook een opening is.

zal wel kijken wat mijn medegangers willen. (denk RATM)
Nah voor Serj Tankian wil ik mijn goede plek voor de alterna stage niet opgeven :p Ik heb met een paar mensen die met ons mee gaan besloten om de 1e dag helemaal alterna, 2e dag helemaal center en 3e dag helemaal clubtent te gaan...

Maar bedoel je met rechts het voorvak in, de kant waar de 'vipboxen' of wat t zijn staan?
pi_59096178
Zo, m'n auto is weer voorzien van de nodige oranje vlaggetjes
  woensdag 4 juni 2008 @ 05:47:52 #157
16149 -Sum-
pi_59107304
zo, wij gaan er vandoor

pi_59108066
Wij gaan er zo vandoor, misschien tot snel!
  woensdag 4 juni 2008 @ 09:46:46 #159
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59108980
Ik ga morgen pas Vertrek om 11:00 uur.
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:14:50 #160
10863 AgeEll
pi_59109533
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef seppo het volgende:

[..]

Nah voor Serj Tankian wil ik mijn goede plek voor de alterna stage niet opgeven :p Ik heb met een paar mensen die met ons mee gaan besloten om de 1e dag helemaal alterna, 2e dag helemaal center en 3e dag helemaal clubtent te gaan...

Maar bedoel je met rechts het voorvak in, de kant waar de 'vipboxen' of wat t zijn staan?
ja pcies, rechtsvooraan ja, daar laten ze je het voorvak in. boven op de pitboxen staan idd de vips, ze hebben daar ook de pitboxen open gemaakt zodat je daardoor aan de andere kant kan teruglopen.

die vipboxen werden vorig jaar nog 'toegezongen' door het publiek.

jouw programma ziet er goed uit, maar ik wil serj zien, en RATM wil ik vooral zien voor killing in the name off.
zaterag idd mainstage. weet niet of ik ga proberen vooraan te komen en daar dan de hele dag te moeten staan. ik wil wel in het voorste vak tijdens metallica.
zondag overdag wat rondkijken en dan savonds de tent in. daar staan toch de wat hardere bands, en de wedstijd van Duitsland hoef ik niet te zien

wordt iig supervet, ik ga ook pas vrijdag rijden. tussen 8 en 9 wil ik op weg zijn.
ben alleen bang dat het niet super mooi weer wordt
pi_59111897
Ja hier ook alleen echt voor killing in the name, dus dan kies ik toch liever voor een goede plek bij prodigy.

Maarja dalijk nog ff wat bier en dergelijke inkopen en dan morgen om 8uur smorgens vertrekken
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:06:00 #162
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59112297
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ja pcies, rechtsvooraan ja, daar laten ze je het voorvak in. boven op de pitboxen staan idd de vips, ze hebben daar ook de pitboxen open gemaakt zodat je daardoor aan de andere kant kan teruglopen.

die vipboxen werden vorig jaar nog 'toegezongen' door het publiek.

jouw programma ziet er goed uit, maar ik wil serj zien, en RATM wil ik vooral zien voor killing in the name off.
zaterag idd mainstage. weet niet of ik ga proberen vooraan te komen en daar dan de hele dag te moeten staan. ik wil wel in het voorste vak tijdens metallica.
zondag overdag wat rondkijken en dan savonds de tent in. daar staan toch de wat hardere bands, en de wedstijd van Duitsland hoef ik niet te zien

wordt iig supervet, ik ga ook pas vrijdag rijden. tussen 8 en 9 wil ik op weg zijn.
ben alleen bang dat het niet super mooi weer wordt
Dan mag je wel een aantal uurtjes (lees 4-5) van te voren en vast proberen in te komen want anders kom je er niet meer in. 2 jaar geleden stond 90% van het publiek al klaar voordat de artiest voor Metallica begon. Was wel grappig trouwens omdat het Reamon betrof. Niet helemaal Metallica style
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59112967
Denk dat the offspring ook wel genoeg (eigen) publiek trekt :p
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:06:04 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59113768
Ik hoop het wel. Ik heb geen zin om tussen een stel van die langharige metallica tekkels te staan (jep ff lekker generaliseren...)

Ik hoop dat het niet zo erg wordt maar lekker gezellig voorin
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59115656
Morgen is het zover, vertrekken naar deautchland

En ik heb Rage gezien zondag op pinkpop, qotsa en cavalera conspiracy ook.. en ze waren alle 3 onovertreffelijk bijna.

Ik ga lekker met de trein donderdag middag, eens kijken welke camping het word, zal wel leuk zijn om een paar NLers tegen te komen
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:20:26 #166
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59116098
Ik ga een plekje zoeken met 4 vrienden op camping C1, C2 of C3.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:51:10 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59119121
Mijn rug zit trouwens sinds gisteren helemaal vast. Ik kan momenteel bijna niet fatsoenlijk lopen. Hopelijk wordt het snel beter. De vorige keer duurde het wel een paar dagen. Iets van 4 of 5 ofzo.
Ik zo serieus balen als ik er last van zou hebben bij RAR.
Gelukkig heeft me vriendin al aangeboden om me het hele weekend rond te rijden in een rolstoel als het moet

Is dat eigenlijk mogelijk trouwens? Ik dacht dat rolstoelen altijd op het dak stonden aan de zijkant zeg maar....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59119830
Moet je nou eigenlijk zelf een camping zoeken of krijg je die toegewezen? :/ Ik heb werkelijk geen idee welke camping we moeten pakken
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:42:14 #169
108913 Godshand
guide4you
pi_59131203
Ik heb Metallica voor mezelf...

Bij Rock im Park spelen ze dan om 21:00 op zondag en laat dan net de EK wedstrijd van Duitsland - Polen zijn begonnen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:36:39 #170
10863 AgeEll
pi_59138599
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef Godshand het volgende:
Ik heb Metallica voor mezelf...

Bij Rock im Park spelen ze dan om 21:00 op zondag en laat dan net de EK wedstrijd van Duitsland - Polen zijn begonnen
lol, hahahaha sta je daar met 3 nederlanders, 39 man oosterijk, 200 man security
zal wel meevallen,

op RAR zenden ze het uit op het mainstage, dus metallica maar naar een ander podium,
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:47:40 #171
10863 AgeEll
pi_59138791
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:06 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dan mag je wel een aantal uurtjes (lees 4-5) van te voren en vast proberen in te komen want anders kom je er niet meer in. 2 jaar geleden stond 90% van het publiek al klaar voordat de artiest voor Metallica begon. Was wel grappig trouwens omdat het Reamon betrof. Niet helemaal Metallica style
ja weet ik, zit daardoor nog te twijfelen of na disturbed nog wel het vak uitga, daarna komt nightwish
maar als ik niet meer terug kan komen baal ik als de spreekwoordelijke stekker

@ _pr0digy_

het irritante is dus dat cavelera stopt op het moment dat RATM begint, en ik heb hun opkomst gezien op PP, dat wil ik ook meemaken
wordt denk een half uurtje cc, dan gauw naar center
pi_59147158
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:36 schreef AgeEll het volgende:

[..]

lol, hahahaha sta je daar met 3 nederlanders, 39 man oosterijk, 200 man security
zal wel meevallen,

op RAR zenden ze het uit op het mainstage, dus metallica maar naar een ander podium,
op RAR speelt Metallica al op de zaterdag, en dan wordt er geen voetbal op groot scherm uitgezonden (want Duitsland speelt niet en de rest is niet belangrijk voor Duitsers ), dus daar kan het gewoon volle bak zijn...

morgen naar het festival net zoals de meeste artiesten; per vliegtuig
ik blijf alleen langer en geen VIP room aanwezig
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:12:53 #173
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_59246484
Zo. Weer terug.

Het was leuk, leuke mensen ontmoet, mooie omgeving om te kamperen, goed weer. Maar: de tering, ik dacht dat Duitsers wel dingen kunnen regelen...
- de mainstage waar je niet kan komen Aan de ene kant de pitmuur, aan de andere kant een hek. En dan loopt het ook nog naar beneden af naar achteren... resultaat: nog geen derde van de bezoekers kan de headliners fatsoenlijk zien. Wat is dat extreem kut.
- wc's. WTF echt. 50 dixies voor 50.000 man? Dat terrein was binnen 2 dagen één grote pisvlek.
- het is gewoon te klein en/of te druk. bijna nergens gras om op te chillen, alleen maar asfalt (met pis)
- bier 2.80. in van die statiegeldglazen, waarmee je dan weer moet zeulen. Kutverhaal.
- al die kraampjes!!!!! Je kan niet fatsoenlijk van het ene naar het andere optreden. Overal bochten langs winkeltjes... wat een commerciële bagger. En die reclames tussen de optredens in.... speel gewoon een liedje.
- de ingang. Vrijdag 3 kwartier in die tunnel gestaan. Je maakt er dan wel wat leuks van, maar 4 poortjes voor duizenden mensen is echt te kut.

Heb ik dan alleen maar wat te zeiken? Nee, de camping was geweldig. Qua gezelligheid dan. 10 dixies voor de hele camping is ook een beetje karig.
De Alternastage is een goed podium. Leuke optredens gezien.
De tent ben ik niet in geweest. Ik wilde Pendulum zien, maar er stonden 2.000 mensen voor de ingang. Dat ging m niet worden.

Al met al heb ik me uitermate vermaakt, maar niet dankzij het festival zelf. Ik was liever op de camping.
Conclusie: volgend jaar weer Pinkpop. Leuk dat er meer grote bands zijn op RaR, maar als ik ze niet kan zien, kunnen ze er net zo goed niet zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 9 juni 2008 @ 15:28:07 #174
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_59248530
Thuis,

Ik ben het deels met hierboven eens zal even mijn + en - punten noemen:

++
- Metallica, super optreden super gewoon
- Pendulum, super tof, alleen dj-sets live mee gemaakt nu voor het eerst met band na een technisch foutje super feestje.
- Camping ( stond op B7 ) , als ik volgend jaar ga, meer BBQ's meer bier, en meer troep, prachtig dat het mag.

--
- De plee's tering wat waren er weinig, maar oké
- Vooraan komen was a hell of a job, ( voorste vak )

Ik heb een super weekend gehad, benen zijn moe, maar verder top!
Judoka
pi_59249321
Net thuis, ik zal straks nog wat uitgebreider vertellen.

Maar het was vet! Met als hoogtepunt de camping EN Prodigy!

Minpunten waren het geluid op de centerstage (zaterdag iig)
En dat babyshambles niet kwamn opdagen, maar hoorde gister dat ze nog om half 3 hadden gespeeld :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')