vertaal je het op babelfishquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie op de site dat je je auto naast de camping moet parkeren. Dit is wel handig, dan hoef ik niet alle spullen in 1x mee te sjouwen.
Hoeveel drank mag je eigenlijk meenemen? Want van al dat Duitse gebrabbel snap ik niks, waarom is er geen Engelse faq
zoveel je op kan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie op de site dat je je auto naast de camping moet parkeren. Dit is wel handig, dan hoef ik niet alle spullen in 1x mee te sjouwen.
Hoeveel drank mag je eigenlijk meenemen? Want van al dat Duitse gebrabbel snap ik niks, waarom is er geen Engelse faq
Nah voor Serj Tankian wil ik mijn goede plek voor de alterna stage niet opgeven :p Ik heb met een paar mensen die met ons mee gaan besloten om de 1e dag helemaal alterna, 2e dag helemaal center en 3e dag helemaal clubtent te gaan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ga je wel serj tankian bekijken, die wil iig zeker zien.
vorig jaar merkte ik dat je tussen de acts door makkelijk naar voren kon lopen,iig het voorste vak in, dan tijdens het concert nog een stuk naar voren duwen/geduwd worden.
alleen op zondag kwam je bijna niet het voorste vak in. dat was echt gekkenhuisdaar. mensen werden voor dat vak bijna inelkaar gedrukt.
ik weet ook niet of je alleen maar rechts van het voorste vak erin kan, of dat er links ook een opening is.
zal wel kijken wat mijn medegangers willen. (denk RATM)
ja pcies, rechtsvooraan ja, daar laten ze je het voorvak in. boven op de pitboxen staan idd de vips, ze hebben daar ook de pitboxen open gemaakt zodat je daardoor aan de andere kant kan teruglopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef seppo het volgende:
[..]
Nah voor Serj Tankian wil ik mijn goede plek voor de alterna stage niet opgeven :p Ik heb met een paar mensen die met ons mee gaan besloten om de 1e dag helemaal alterna, 2e dag helemaal center en 3e dag helemaal clubtent te gaan...
Maar bedoel je met rechts het voorvak in, de kant waar de 'vipboxen' of wat t zijn staan?
Dan mag je wel een aantal uurtjes (lees 4-5) van te voren en vast proberen in te komen want anders kom je er niet meer in. 2 jaar geleden stond 90% van het publiek al klaar voordat de artiest voor Metallica begon. Was wel grappig trouwens omdat het Reamon betrof. Niet helemaal Metallica stylequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja pcies, rechtsvooraan ja, daar laten ze je het voorvak in. boven op de pitboxen staan idd de vips, ze hebben daar ook de pitboxen open gemaakt zodat je daardoor aan de andere kant kan teruglopen.
die vipboxen werden vorig jaar nog 'toegezongen' door het publiek.![]()
jouw programma ziet er goed uit, maar ik wil serj zien, en RATM wil ik vooral zien voor killing in the name off.
zaterag idd mainstage. weet niet of ik ga proberen vooraan te komen en daar dan de hele dag te moeten staan. ik wil wel in het voorste vak tijdens metallica.
zondag overdag wat rondkijken en dan savonds de tent in. daar staan toch de wat hardere bands, en de wedstijd van Duitsland hoef ik niet te zien![]()
![]()
wordt iig supervet, ik ga ook pas vrijdag rijden. tussen 8 en 9 wil ik op weg zijn.
ben alleen bang dat het niet super mooi weer wordt
lol, hahahaha sta je daar met 3 nederlanders, 39 man oosterijk, 200 man securityquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef Godshand het volgende:
Ik heb Metallica voor mezelf...
Bij Rock im Park spelen ze dan om 21:00 op zondag en laat dan net de EK wedstrijd van Duitsland - Polen zijn begonnen![]()
ja weet ik, zit daardoor nog te twijfelen of na disturbed nog wel het vak uitga, daarna komt nightwishquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dan mag je wel een aantal uurtjes (lees 4-5) van te voren en vast proberen in te komen want anders kom je er niet meer in. 2 jaar geleden stond 90% van het publiek al klaar voordat de artiest voor Metallica begon. Was wel grappig trouwens omdat het Reamon betrof. Niet helemaal Metallica style
op RAR speelt Metallica al op de zaterdag, en dan wordt er geen voetbal op groot scherm uitgezonden (want Duitsland speelt niet en de rest is niet belangrijk voor Duitsersquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
lol, hahahaha sta je daar met 3 nederlanders, 39 man oosterijk, 200 man security
zal wel meevallen,
op RAR zenden ze het uit op het mainstage, dus metallica maar naar een ander podium,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |