Bij het CBR zullen ze je wel laten slagen ja, als je niet kan rijden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:56 schreef Schlumberger het volgende:
Ik zal misschien erg bevooroordeeld zijn, maar ik heb er een slecht gevoel bij. Naar mijn mening is het beter om de leerweg uit te smeren over een aantal maanden, zodat je tussendoor de leerstof wat kan laten bezinken, en ook nog eens met je zojuist opgedane kennis goed op kan letten wanneer je bij anderen in de auto zit.
Dat, en het is gewoon zo dat als je iets in stukjes leert, met vaker herhaling, het beter blijft hangen. Het is net als met schoolexamens: die moet je ook niet 1 of 2 dagen van te voren nog helemaal gaan lerenquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:56 schreef Schlumberger het volgende:
Ik zal misschien erg bevooroordeeld zijn, maar ik heb er een slecht gevoel bij. Naar mijn mening is het beter om de leerweg uit te smeren over een aantal maanden, zodat je tussendoor de leerstof wat kan laten bezinken, en ook nog eens met je zojuist opgedane kennis goed op kan letten wanneer je bij anderen in de auto zit.
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:26 schreef Brain23 het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs in 8 dagen bij de ANWB gehaald.
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat je 8 dagen achter elkaar vrij moet zijn.
en een tweede nadeel is dat het iets duurder is.
Voordelen zijn dat je samen met nog iemand rijdt en dus ook leert van zijn/haar fouten.
Tweede voordeel is dat je niet telkens weer "in" hoeft te komen.
Derde voordeel is, omdat je de hele dag onderweg bent wordt er veel gevarieerd in
verkeers situaties. Ikzelf kom uit omstreken Alkmaar, maar ik kwam met lessen ook in
A'dam en Den Helder.
Ik geeft de voorkeur aan een snel/spoedcursus ipv 1 lesje in de week.
Ik denk dat dat erg per persoon verschilt, in welke mate de stof blijft hangen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:16 schreef joostingh het volgende:
Persoonlijk ben ik niet zo voor de spoedopleidingen omdat de in hele korte tijd geleerde stof makkelijk vergeten word. Wanneer je meteen na het behalen erg veel kilometers gaat rijden is het wel handig. Maar houd er rekening mee dat je met rijlessen niet leert rijden... je leert alle basis vaardigheden van de auto en standaard verkeerssituaties. Met het nieuwe examen is dit wel beter geworden maar je leert pas rijden wanneer je je rijbewijs hebt en veel achter het stuur kruipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |