Je dacht dat ik zonder een post hier jou niet in de gaten zou houden alhier? En nee daar hoef je niet op te reageren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ah sorry. Ik wist niet hoe ik iets direct in R&L moest openen.
Wel kut dat Re nu een tvp heeft in dit topic
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mannen die zichzelf met "kast" linken zijn anders ook niet te vertrouwen!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dusdanig vergezochte "vondsten" duiden op hun beurt weer op een behoorlijke onzekerheid wat betreft geaardheid.
Doet me zelfs enigszins denken aan de onderzoeksmethodiek van Hermann Rorschach©
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Bitchfight.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of hij is zodanig populair onder de bevolking dat hij zelfs succesvol mannen uit de kast kan laten komen mocht hij dat willen
Vergezochte conclusies trekken is zo makkelijk
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
No shit, het is me inderdaad al 2 keer overkomen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, jij wint... mij nog maar één keer.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, een kameraad van me had altijd een ludiek geintje en die tel ik dan nog niet eens mee...
Was ik tijdens het uitgaan al een tijdje met een vrouw aan het babbelen... En zodra dat dat nét tegen het zoenen aankwam, kwam hij er aanhuppelen en pakte me vol op de bek.
Vrouw in kwestie totaal perplex, hij nog even drama schoppen dat ze met haar poten van me af moest blijven => Vrouw weg.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja van zulke geintjes gebeuren wel vakerBij mij niet met jongens dan gelukkig, maar toch
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:02 schreef kastanova het volgende:
Oh, de pokerkamer heb ik rood geverfd, dat is dan wel weer behoorlijk gay natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn woonkamer heeft een directe doorgang naar de slaapkamer met een dubbel bed met zacht-geel dekbedovertrek inclusief kanten franjes er aan. Volgens mij ben ik gayer in dat opzicht
Ja we gaan seksen op zoals de persoon op jou ava het zou aanpakken!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Rick, jij en ik zijn de enige lone rangers. 't Is duidelijk me dunkt.
I'll pretend to be sorryquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef Liquidootje het volgende:
Voor de duidelijkheid. Dit moest eigenlijk in de Fipo, maar het werd bestolen van mij
En klopt het?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef matige_muis het volgende:
Ik blijk een wistful soul te zijn. Komt er op neer dat ik veel romantiek wil maar zodra ik die heb, ik nog niet gelukkig ben...
niet om jullie ontluikend geluk te dwarsbomen, maar ik was er ook één.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, misschien maken jij en Rick ook wel een mooi stelquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niet om jullie ontluikend geluk te dwarsbomen, maar ik was er ook één.
Ik ben ook een lone rangerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Mag ik jullie alledrie dan?quote:
Tegelijk of moeten er twee in de woonkamer wachten totdat ze aan de beurt zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mag ik jullie alledrie dan?
Hebben jullie singles vaak een fuckbuddy? Of one night stands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |