jep, het papieren 'bouwpakketje' is je collegekaart, die heb je nodig voor officiele dingen, zoals bij tentamens enzo, en het blauwe pasje is om de toegangspoortjes open te maken, en om mee te printen en eten en drinken te halen. Als je dat pasje vaker dan één keer vergeet, gaan de bewakers chgerijing doen, dus kijk maar uit..quote:
wat was dat dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef Koewam het volgende:
Bij mijn vorige viel ruim 65 van de 80 af.
iehquote:
De nieuwe leader van Man Bijt Hond opnemen, bovenop de bieb. (schuin dak van gras)quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef Koewam het volgende:
Nee, rijswijk, plaatsje naast delft.
Wat deed je daar dan?
Ik ben trouwens van plan mim cum laude te doen (>8), is dat een beetje haalbaar met 40uur?
communicatiekaart vna nederland Heel nuttig, ook nog in latere jarenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef Koewam het volgende:
Bij natuurkunde bestond het wel en dan kreeg je een cadeaubon van 50 euri
communicatiekaart vna nederland
projectmanagement
vlekkeloos nederlands, spelling en stijl compleet
deskresearch: informatie selecteren beoordelen env erwerken
wat is onderzoek
basisboek bedrijfseconomie theorie
basisboek ebdrijfseconomie opgaven
uittreksel projectmanagement
uittreksel basisboek bedrijfsecononie
basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen
welke ga je niet gebruiken?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Koewam het volgende:
Bij natuurkunde bestond het wel en dan kreeg je een cadeaubon van 50 euri
Krijg je bedrijfseconomie al in de eerste periode want het boek is best wel duur........quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
communicatiekaart vna nederland Heel nuttig, ook nog in latere jaren
projectmanagementMisschien wat kopietjes maken als je het echt nodig vindt
vlekkeloos nederlands, spelling en stijl compleet Nuttig, ook als naslagwerk
deskresearch: informatie selecteren beoordelen env erwerken had ik niet, maar klinkt niet nuttig..
wat is onderzoek ik had genoeg aan de samenvatting van studentsonly.nl. Boek is kut.
basisboek bedrijfseconomie theorie als je het een moeilijk vak vindt, dan wel, anders samenvatting
basisboek ebdrijfseconomie opgaven niet nuttig. meekijken bij iemand anders/kopietjes maken.. Ik had het iig niet nodig. Wel kopen als economie je niet ligt
uittreksel projectmanagement totale bullish dus
uittreksel basisboek bedrijfsecononie handig voor tentamen
basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen nehh, krijg je ook van de docent tijdens de les. Alleen zoals ik al eerder zei, als je het moeilijk vindt, dan is het handig om mee te oefenen voor het tentamen. Maar je hebt maar 10 weken Bedrijfseconomie, dus best wel zonde om alle boeken te kopen daarvoor
En anders staan alle boeken ook nog (in 2 á 3 voud) in de mediatheek
Dus daarvoor niks?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef ValenciaHola het volgende:
Ja ik heb vandaag brief ontvangen maar nog geen pas. Introductiedag is op dinsdag 26 augustus.
Kan het gewoon met hetzelfde studentenpas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef lienelien het volgende:
ja volgens mij idd alleen in de eerste periode. Ik iig wel, maar dat is alweer 3 jaar geleden.
Maar ga anders in de eerste studieweek nog even naar de leeuwenburg (2 metrohaltes verderop), daar is de mediatheek, en kan je het boek lenen
De roosters staan al op het intranet!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dus daarvoor niks?
Kan dus gewoon gaan werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |