Eigenlijk 1,6666 (1 uur en 40 minuten).quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef lienelien het volgende:
1,7 uur?
Ah, je gaat aan de Cleijndertweg wonen?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Koewam het volgende:
[..]
Eingelijk 1,6666 (1 uur en 40 minuten).
Je zegt noord, eigen douche en toilet en korte inschrijftijd. Da's gewoon een optelsom. Heb er ook een tijdje gewoond, sterkte.quote:Hoe weet jij dat?
Kunstacademie, ze vonden me te jong.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Omdat ik deze opleiding hoogstwaarschijnlijk maar voor een jaartje ga volgen vind ik het de moeite niet. Ik zie het wel (:
Ja, denk dat ik het wel nodig heb.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Je zegt noord, eigen douche en toilet en korte inschrijftijd. Da's gewoon een optelsom. Heb er ook een tijdje gewoond, sterkte.
vooral niet doen, zo snel mogelijk verhuizenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik het wel nodig heb.
Was niet zo kapot van de ambiance en ligging.
Zit ook te twijfelen of ik uberhaupt wil investeren in verf.
Tip 1: je zit niet meer op de middelbare school. Maak je asjeblieft niet druk over welke tas/agenda ed.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Missmissi het volgende:
Hey mensen,
ik start in september met de opleiding MIM, mare, hebben jullie nog tips ed om de eerste weken te overleven?
Tips & Tricks, hoe te kleden, wat voor tas, agenda?
XJS
wat wil je horen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |