abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59387658
Iemand nog die studiehulp van percent over?
pi_59390816
Toad, hoe ging het??
pi_59390838
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:47 schreef Koewam het volgende:
Iemand nog die studiehulp van percent over?

tisdatdan?

De meeste boeken heb je trouwens helemaal niet nodig eigenlijk...
Samenvattingen downloaden voor tentamens
pi_59393644
Hey Lienelien. Ging goed. De mensen van AT5 waren ook positief over onze uitzending. Ik was opnameleider, ging ook goed.

En hoe ging de uitzending bij jou woensdag?
pi_59518109
Toetsvraag vandaag:

"Noem 6 Nederlandse journalist-fotograven en beschrijf een foto van hen."

pi_59518133
* Toad zag lienelien nog gister bij S. de B. en vandaag bij docente R.L.
pi_59526813
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:34 schreef Toad het volgende:
Hey Lienelien. Ging goed. De mensen van AT5 waren ook positief over onze uitzending. Ik was opnameleider, ging ook goed.
Tof

Ik hoorde van SdB dat er bij een groep iemand vlak voor de opname had afgezegd? ehbo iets oid..
quote:
En hoe ging de uitzending bij jou woensdag?
Ja goed hoor Alleen jammer dat de presentator (van AT5) zich totaal niet aan ons zorgvuldig geschreven tekstdraaiboek hield De bruggetjes en intro's vooral.
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Toad het volgende:
* Toad zag lienelien nog gister bij S. de B. en vandaag bij docente R.L.
Gisteren ja? Had ik les van haar? Ohhh, wacht 'de vieuwing' zoals ze dat zelf zo mooi noemt, ja. Saaiheid was dat..
Met R had en slb-gesprek. Bij gebrek aan een hokje ( ) zijn we maar op de gang gaan zitten. Meer over de niet-praktischheid van het SGG gehad dan over iets anders
'Goh ja met de minor ging alles goed dus, ja fijn!' "oh en je hebt al een stage? Super, veel succes' En dat was het nuttige gedeelte Alleen nog even over scriptie gehad, aangezien ik die in 2 maanden wil gaan schrijven. Maar goed, was weer gezellig. Die gesprekken waren in de eerste met M.A. wel anders
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Toad het volgende:
Toetsvraag vandaag:

"Noem 6 Nederlandse journalist-fotograven en beschrijf een foto van hen."

Que? Wie had die bedacht?
Hoeveel kon je er beantwoorden?

[ Bericht 21% gewijzigd door lienelien op 19-06-2008 19:41:48 ]
pi_59527081
als het goed is zit ik daar volgend jaar ook!
waar moet ik op letten en zo, waar is het leuk, is er een beetje sociale cohesie? ;')
pi_59527117
Oja, IAMdocenten gaan een stukje inkrimpen, ze gaan met meer mensen in 'n kantoor zitten, waardoor het kantoor op de 4e vrijkomt, en dan wordt dat een MIM-computerlokaal En de lokalen worden ook soort van van ons zeg maar, IAM heeft na de zomer voortaan 'n verdieping minder en wij eentje meer

Rose vroeg zich trouwens ook nogal af waarom al die verhuisboxen op de 1 t/m 3e staan.. blijkbaar gaan er ook mim mensen/dingen verhuizen.

Oja, die man die onze laatste opname presenteerde zei bij alle drie de groepen 'MIEM' ipv MIM
'Welkom bij Grand Café MIEM!'
pi_59527160
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:43 schreef Koewam het volgende:
als het goed is zit ik daar volgend jaar ook!
waar moet ik op letten en zo, waar is het leuk, is er een beetje sociale cohesie? ;')

waar je op moet letten is dat je niet al te veel boeken gaat kopen aangezien je die toch niet veel zal gebruiken, studentsonly voor de samenvattingen is wel een stukje goedkoper Eeeen, waar is het leuk? Euh, op het terras op de nieuwmarkt 2 metrohaltes vanaf school?
pi_59527201
oke, welke boeken raad je aan in het eerste jaar niet te kopen?
pi_59527370
Hmm, ik weet niet welke boeken je dit jaar moet kopen.
Heb jij Verhage veel gebruikt Toad? Ik toen wel regelmatig, maar dat was dan ook een van de weinige boeken die nuttig waren..
Heb je een boekenlijst Koewam?
pi_59527630
Nog niet.
"een van de weinige boeken die nuttig waren", wil dat zeggen dat je bijna niet uit boeken leert?
pi_59527740
Nee, ik leerde vooral de samenvattingen. Ik vind het vervelend om super dikke boeken steeds maar weer door te lezen. Maar zo gek veel boeken heb je niet nodig. In de 2e (RMP iig) heb je er al helemaal niet veel meer nodig, en die zijn zelfs leuk. De boeken van dit jaar lees ik zelfs voor het slapengaan

Maar een boek zoals Projectmanagement (1e jaars boek) vond ik totaal niet nuttig. Staat in hoe je 'n agenda maakt, en hoe je notulen schrijft en dat soort gedoe. Dat staat ook in het MIM-basisboek (een reader van school) dussum, nouja, dat was echt een niet al te handig boek. Verder weet ik eigenlijk niet meer precies welke boeken ik in de eerste had...
pi_59537114
Mooi dat het bij jullie ook goed ging.
Ja, dat EHBO gevalletje was bij een andere groep. Ze hebben het goed kunnen oplossen gelukkig.
Over de toestvraag, ik kon er anderhalf antwoorden, had de naam niet helemaal goed van de 2e. Paar klasgenoten hebben opgeschreven dat ze het een onzinvraag vonden.

Aan het boek van Verhage heb ik wel wat gehad. Projectmanagement is idd. minder. Spelling moet je ook wel hebben. De rest weet ik niet meer zo.

Koewam, de krull om de hoek is ook wel oke voor een informele groepsvergadering.

Lien, dit was zeker jouw laatste dagje op school?
pi_59537291
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef Toad het volgende:
Mooi dat het bij jullie ook goed ging.
Ja, dat EHBO gevalletje was bij een andere groep. Ze hebben het goed kunnen oplossen gelukkig.
Over de toestvraag, ik kon er anderhalf antwoorden, had de naam niet helemaal goed van de 2e. Paar klasgenoten hebben opgeschreven dat ze het een onzinvraag vonden.
Ja, is het ook.
quote:
Aan het boek van Verhage heb ik wel wat gehad. Projectmanagement is idd. minder. Spelling moet je ook wel hebben. De rest weet ik niet meer zo.
Ach, spelling. Dat leer je in de eerste van de havo.
quote:
Koewam, de krull om de hoek is ook wel oke voor een informele groepsvergadering.
En de bankjes lang het water En het dakterras dat niet open is
quote:
Lien, dit was zeker jouw laatste dagje op school?
Jaaaaaaaaaaaaaa
Nouja, woensdag groepsrapport van studioprogramma printen en inleveren, en dan volgend jaar nog één herkansing van jaar 2
pi_59539219
Koewam, dit filmpje is echt een aanrader.

Verplichte kost.

[ Bericht 35% gewijzigd door Toad op 20-06-2008 01:19:22 ]
pi_59870131
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Toad het volgende:
Koewam, dit filmpje is echt een aanrader.

Verplichte kost.

Leuke opdracht trouwens, die van dat filmpje. 2e jaars oid?

Ik heb de cijfers van de 2e helft van m'n minor binnen; 3 keer 'n 8 en één 6je
Ik had daarvoor wel minimaal een 7 verwacht, maar goed.
Nu nog het cijfer van 'n herkansing afwachten, en dan stage
pi_59870677
Ben trouwens toegelaten na de 21+-toets
pi_59870832
Feli.

Lien, als ik me niet vergis zijn het P-studenten. Nette cijfers hoor.
pi_59871228
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:38 schreef Koewam het volgende:
Ben trouwens toegelaten na de 21+-toets

Was het moeilijk?
pi_59883829
Mwa, moeilijk, moeilijk. Vergeleken met m'n huidige studie technische natuurkunde een geheel andere tak van sport.

Het betrof een M&O-examen op havo niveau.
De nadruk lag op het maken van economische berekeningen, maar als je de begrippen niet kent dan ben je de klos. Met veel oefenen in het werkboek (dat ik overigens 1 dag voor de toets had aangeschaft ) is het wel goed gelukt, want de vragen waren bijna letterlijk uit het boek. Ik had wel heel erg goed de theorie bestudeerd maar daar haal je geen voldoende mee.

Al met al is het erg meegevallen. Ik heb wel erg lang geleerd voor mijn doen, 4 dagen full-time of zo, en heb een 6 gescoord. Het is geen walk in de park!

(zo bij gebrek aan betere recensies van deze toets op internet doe ik dit voor de lichting van volgend jaar )
pi_60147480
Hallo allemaal,

Ik begin in september met de opleiding mim. Ben zeer benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Van wat ik hier lees stelt de introductie niets voor maar dat is niet erg aangezien de introductie van m'n vorige opleiding een echte afmatter was (H)

Kan iemand van jullie me vertellen wat ik moet verwachten van de economie die je in het eerste jaar krijgt? Ik ben er namelijk niet zo'n kei in en vroeg me af of ik misschien al iets van voorbereidend werk uit de bieb moet halen voordat ik begin of dat het wel meevalt...

Gr sanne
hamandeggs
pi_60163045
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef potverdory het volgende:
Hallo allemaal,

Ik begin in september met de opleiding mim. Ben zeer benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Van wat ik hier lees stelt de introductie niets voor maar dat is niet erg aangezien de introductie van m'n vorige opleiding een echte afmatter was (H)

Kan iemand van jullie me vertellen wat ik moet verwachten van de economie die je in het eerste jaar krijgt? Ik ben er namelijk niet zo'n kei in en vroeg me af of ik misschien al iets van voorbereidend werk uit de bieb moet halen voordat ik begin of dat het wel meevalt...

Gr sanne
ach, ik vind bedrijfseconomie best wel meevallen. Zolang je naar alle hoor- en instructiecolleges gaat en af en toe wat opdrachten oefent dan moet het tentamen makkelijk lukken. Je moet gewoon wat begrippen en formules leren, zoals het break-even point ed. Dat is de formule uit je hoofd kennen, en genoeg oefenen.
Maar dat doet men gewoon niet, gezien het feit dat 950 eerstejaars het moesten herkansen afgelopen jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')