quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:47 schreef Koewam het volgende:
Iemand nog die studiehulp van percent over?
Tofquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:34 schreef Toad het volgende:
Hey Lienelien. Ging goed.De mensen van AT5 waren ook positief over onze uitzending. Ik was opnameleider, ging ook goed.
Ja goed hoorquote:En hoe ging de uitzending bij jou woensdag?
Gisteren ja? Had ik les van haar? Ohhh, wacht 'de vieuwing' zoals ze dat zelf zo mooi noemt, ja. Saaiheid was dat..quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Toad het volgende:
* Toad zag lienelien nog gister bij S. de B. en vandaag bij docente R.L.
Que? Wie had die bedacht?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Toad het volgende:
Toetsvraag vandaag:
"Noem 6 Nederlandse journalist-fotograven en beschrijf een foto van hen."
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:43 schreef Koewam het volgende:
als het goed is zit ik daar volgend jaar ook!
waar moet ik op letten en zo, waar is het leuk, is er een beetje sociale cohesie? ;')
Ja, is het ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:24 schreef Toad het volgende:
Mooi dat het bij jullie ook goed ging.
Ja, dat EHBO gevalletje was bij een andere groep. Ze hebben het goed kunnen oplossen gelukkig.
Over de toestvraag, ik kon er anderhalf antwoorden, had de naam niet helemaal goed van de 2e.Paar klasgenoten hebben opgeschreven dat ze het een onzinvraag vonden.
Ach, spelling. Dat leer je in de eerste van de havo.quote:Aan het boek van Verhage heb ik wel wat gehad. Projectmanagement is idd. minder. Spelling moet je ook wel hebben. De rest weet ik niet meer zo.
En de bankjes lang het waterquote:Koewam, de krull om de hoek is ook wel oke voor een informele groepsvergadering.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Lien, dit was zeker jouw laatste dagje op school?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Toad het volgende:
Koewam, dit filmpje is echt een aanrader.
Verplichte kost.![]()
ach, ik vind bedrijfseconomie best wel meevallen. Zolang je naar alle hoor- en instructiecolleges gaat en af en toe wat opdrachten oefent dan moet het tentamen makkelijk lukken. Je moet gewoon wat begrippen en formules leren, zoals het break-even point ed. Dat is de formule uit je hoofd kennen, en genoeg oefenen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef potverdory het volgende:
Hallo allemaal,
Ik begin in september met de opleiding mim. Ben zeer benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Van wat ik hier lees stelt de introductie niets voor maar dat is niet erg aangezien de introductie van m'n vorige opleiding een echte afmatter was (H)
Kan iemand van jullie me vertellen wat ik moet verwachten van de economie die je in het eerste jaar krijgt? Ik ben er namelijk niet zo'n kei in en vroeg me af of ik misschien al iets van voorbereidend werk uit de bieb moet halen voordat ik begin of dat het wel meevalt...
Gr sanne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |