abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62013832
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef Koewam het volgende:
zo irritant, intranet is al de hele dag down
ah, ik dacht al dat het aan mij lag.. Hij heeft het wel eventjes gedaan vanmiddag..
pi_62014067
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef Koewam het volgende:
zo irritant, intranet is al de hele dag down
Ja, echt irritant.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

haha, nee ik heb de afgelopen 2 weekenden al gewerkt! Ben trouwens zaterdag wel nog in renesse geweest (niet voor stage), en ruim een week geleden is er een repo van mij opgenomen in brielle maar nu ben ik wel benieuwd naar je contact? Of is dat een zeeuw?
Ja, net als ik.
Ik schrijf freelance voor een regionale krant hier, waarschijnlijk gaan we er ook over berichten.
pi_62014309
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:21 schreef Toad het volgende:

[..]

Ja, echt irritant.
[..]

Ja, net als ik.
Ik schrijf freelance voor een regionale krant hier, waarschijnlijk gaan we er ook over berichten.
ja ik weet dat jij van zo'n eilanddinges komt en wat wordt de kop van dat bericht? 'komt dat zien, een cameraploeg in ons boerengat!'
pi_62014345
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef lienelien het volgende:

[..]

ja ik weet dat jij van zo'n eilanddinges komt en wat wordt de kop van dat bericht? 'komt dat zien, een cameraploeg in ons boerengat!'
Dimmen jij...!
Het wordt denk ik gewoon een berichtje over de recordpoging.
Maar ik weet nog niet of ik het ga schrijven..

Zit ik nou Zeeland te verdedigen...
pi_62014430
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:37 schreef Toad het volgende:

[..]

Dimmen jij...!
Het wordt denk ik gewoon een berichtje over de recordpoging.
Maar ik weet nog niet of ik het ga schrijven..

Zit ik nou Zeeland te verdedigen...
ja nou dat is toch al een verloren zaak heb er aardig wat uurtjes doorheen gereden zaterdag en zondag, en alles wat ik zag was gras, dijken, en om de 10 km een dorpje met de oppervlakte van een postzegel. Man man, en ik maar denken dat het boerengat waar ik vandaan kom een trieste plek is
pi_62014482
Ben je ook in -mijn 2e woonplaats- Middelburg geweest? Dat is wel een leuke stad hoor.

Ik weet nog niet welke minor ik wil gaan doen.
pi_62014535
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:47 schreef Toad het volgende:
Ben je ook in -mijn 2e woonplaats- Middelburg geweest? Dat is wel een leuke stad hoor.

Ik weet nog niet welke minor ik wil gaan doen.
nee.. je moet echt red/prod voor tv doen! Hoog niveau, heel praktisch bezig zijn, en je leert echt superveel. Ik wil nu eigenlijk best nog die nieuwe radiominor doen.. Maar waar twijfel je tussen? En heeft n&m eigenlijk wel eigen minors?
pi_62014675
Eigenlijk weet ik het helemaal niet. Het liefste volg ik een wat inhoudelijke minor dan een praktische. Ik ben vorig jaar al bezig geweest met tv, radio en schrijven. Lijkt trouwens nu wel handiger dat de TV-studio in de kelder van onze school zit. Radio (volgens mij een N&M-minor) profiel trekt me wat minder. Verder is schrijven en redigeren en jeugd en media meen ik N&M-minoren, maar die trekken me beide niet.
Ken jij mensen die creatief schrijven hebben gedaan? Niet dat dat me direct trekt, maar ja...
pi_62033255
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk weet ik het helemaal niet. Het liefste volg ik een wat inhoudelijke minor dan een praktische.
Dan moet je spaans of filosofie gaan doen
quote:
Ik ben vorig jaar al bezig geweest met tv, radio en schrijven. Lijkt trouwens nu wel handiger dat de TV-studio in de kelder van onze school zit. Radio (volgens mij een N&M-minor) profiel trekt me wat minder. Verder is schrijven en redigeren en jeugd en media meen ik N&M-minoren
Nee, RMP dacht ik hoor..
quote:
, maar die trekken me beide niet.
Mij ook niet, saaiheid..
quote:
Ken jij mensen die creatief schrijven hebben gedaan? Niet dat dat me direct trekt, maar ja...
Nee, is nieuw dacht ik.. Of misschien de nieuwe naam voor schrijven&redigeren
pi_62033351
Er is trouwens een minor Beeld nu..
En Jeugd en Media wordt niet meer aangeboden zo te zien:

quote:
Z804s2 Jeugd en Media 2
Z807s2 Schrijven en redigeren 2
Z808s2 Special Editions 2
Z809s2 Media Ondernemerschap 2
Z811s2 Contentmanagement en ePublishing 2
Z812s2 Media Event Management 2
Z813s2 Televisie 2
Z814s2 Internationalisering: werken in het spaanse taalgebied in Europa 2
Z816s2 Praktische filosofie 2
Z818s2 Beeld 2
Z819s2 Creatief Schrijven 2
Z820s2 Radio
pi_62033520
iemand enig idee of er bij bedrijfseconomie tentamen gebruik mag worden gemaakt van een grafisch rekenmachine?
David!
pi_62033788
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef davidvant het volgende:
iemand enig idee of er bij bedrijfseconomie tentamen gebruik mag worden gemaakt van een grafisch rekenmachine?
denk het wel ja. Maar kan je het niet halen zonder aantekeningen in dat ding dan? :p wel handig om te weten, ik ga surveilleren bij de 1e jaars tentamens
pi_62041446
Die minors zijn een beetje herhaling van zetten vind ik. Morgen nog maar 'ns me verder in verdiepen.

Maar hoe kan je surveilleren als je stage loopt lienelien?
pi_62052231
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:58 schreef Toad het volgende:
Die minors zijn een beetje herhaling van zetten vind ik.
Hoe? Wat?
quote:
Morgen nog maar 'ns me verder in verdiepen.

Maar hoe kan je surveilleren als je stage loopt lienelien?

Ik heb ook vrije dagen Nee vooral bij de herkansingen, en periode 2 en verder
pi_62052274
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hoe? Wat?
Ik moet maar niet meer 's nachts posten op FOK.
Euh, dat de minors een beetje hetzelfde zijn als de modules die ik heb gehad.
pi_62052463
ja maar wat bedoelde je met 'zetten'?
De minors zijn zeker wel verdiepend.. Op een paar na dan
Ik heb filosofie als eindexamenvak gedaan op de havo. Is zeker wel interessant, en leert je een heel andere manier van denken aan. Als ik niet de tvminor had gedaan, dan was ik filosofie gaan doen (mede omdat je maar 6 lesuren per week hebt )
pi_62054165
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef lienelien het volgende:
ja maar wat bedoelde je met 'zetten'?
Euh, dat is toch een uitspraak: een herhaling van zetten?

http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=MUi&q=%22herhaling+van+zetten%22+taal&btnG=Zoeken&meta=

Eigenlijk betekent het gewoon een herhaling van iets.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:07:13 #293
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_62054689
Wat willen jullie worden met deze opleiding?
Dasvidanja
pi_62054884
redacteur
pi_62055317
journalist
pi_62055427
redacteur op een televisieredactie bij een actualiteitenprogramma
pi_62067783
Stel dat het een MIM minor wordt dan kies ik voor:
Praktische filosofie of Creatief schrijven.
Maar ik ga komende dagen nog kijken of ik interessante minoren tegenkom op andere scholen.
Lien: weet je al wat je met je scriptie wil? Misschien is dan iets met actualiteinenprogramma's interessant..?

[ Bericht 22% gewijzigd door Toad op 02-10-2008 02:19:36 ]
pi_62091382
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:13 schreef Toad het volgende:
Stel dat het een MIM minor wordt dan kies ik voor:
Praktische filosofie of Creatief schrijven.
Maar ik ga komende dagen nog kijken of ik interessante minoren tegenkom op andere scholen.
Goed plan hoor. Ook ff lekker iets anders dan de HvA... SvJ utrecht heeft vast ook wel wat leuke dingen Zijn wel wat lastig met toelating van studenten van andere hbo's dacht ik..
quote:
Lien: weet je al wat je met je scriptie wil? Misschien is dan iets met actualiteinenprogramma's interessant..?
Ja, kan het nog iets breder?
Ik heb vorige week bedacht (jaja ) dat ik een docu wil gaan maken. Dus eerst op papier, en de verantwoording, en dan uiteindelijk ook het filmen ed Dus een echt eindproduct maken.. Maar goed, géén idee waarover dus
pi_62095314
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef lienelien het volgende:

[..]

Goed plan hoor. Ook ff lekker iets anders dan de HvA... SvJ utrecht heeft vast ook wel wat leuke dingen Zijn wel wat lastig met toelating van studenten van andere hbo's dacht ik..
Ja, de site van de HU zegt ook helemaal niets over minoren.
quote:
Ja, kan het nog iets breder?
I know.
quote:
Ik heb vorige week bedacht (jaja ) dat ik een docu wil gaan maken. Dus eerst op papier, en de verantwoording, en dan uiteindelijk ook het filmen ed Dus een echt eindproduct maken.. Maar goed, géén idee waarover dus
Das wel leuk.
pi_62108178
Ah, ik hoor net dat ik ook verslag ga doen van de recordpoging trouwen voor dieren.
Jij bent er niet he lien?

Nieuw topic: HVA Media, Informatie en Communicatie - deel 3

[ Bericht 24% gewijzigd door Toad op 03-10-2008 16:22:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')