ah, ik dacht al dat het aan mij lag.. Hij heeft het wel eventjes gedaan vanmiddag..quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef Koewam het volgende:
zo irritant, intranet is al de hele dag down
Ja, echt irritant.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef Koewam het volgende:
zo irritant, intranet is al de hele dag down
Ja, net als ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, nee ik heb de afgelopen 2 weekenden al gewerkt! Ben trouwens zaterdag wel nog in renesse geweest (niet voor stage), en ruim een week geleden is er een repo van mij opgenomen in briellemaar nu ben ik wel benieuwd naar je contact? Of is dat een zeeuw?
ja ik weet dat jij van zo'n eilanddinges komtquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, echt irritant.
[..]
Ja, net als ik.
Ik schrijf freelance voor een regionale krant hier, waarschijnlijk gaan we er ook over berichten.
Dimmen jij...!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij van zo'n eilanddinges komten wat wordt de kop van dat bericht? 'komt dat zien, een cameraploeg in ons boerengat!'
![]()
ja nou dat is toch al een verloren zaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Dimmen jij...!![]()
![]()
Het wordt denk ik gewoon een berichtje over de recordpoging.
Maar ik weet nog niet of ik het ga schrijven..
Zit ik nou Zeeland te verdedigen...![]()
nee.. je moet echt red/prod voor tv doen! Hoog niveau, heel praktisch bezig zijn, en je leert echt superveel. Ik wil nu eigenlijk best nog die nieuwe radiominor doen.. Maar waar twijfel je tussen? En heeft n&m eigenlijk wel eigen minors?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:47 schreef Toad het volgende:
Ben je ook in -mijn 2e woonplaats- Middelburg geweest? Dat is wel een leuke stad hoor.
Ik weet nog niet welke minor ik wil gaan doen.![]()
Dan moet je spaans of filosofie gaan doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk weet ik het helemaal niet. Het liefste volg ik een wat inhoudelijke minor dan een praktische.
Nee, RMP dacht ik hoor..quote:Ik ben vorig jaar al bezig geweest met tv, radio en schrijven. Lijkt trouwens nu wel handiger dat de TV-studio in de kelder van onze school zit. Radio (volgens mij een N&M-minor) profiel trekt me wat minder. Verder is schrijven en redigeren en jeugd en media meen ik N&M-minoren
Mij ook niet, saaiheid..quote:, maar die trekken me beide niet.
Nee, is nieuw dacht ik.. Of misschien de nieuwe naam voor schrijven&redigerenquote:Ken jij mensen die creatief schrijven hebben gedaan? Niet dat dat me direct trekt, maar ja...
quote:Z804s2 Jeugd en Media 2
Z807s2 Schrijven en redigeren 2
Z808s2 Special Editions 2
Z809s2 Media Ondernemerschap 2
Z811s2 Contentmanagement en ePublishing 2
Z812s2 Media Event Management 2
Z813s2 Televisie 2
Z814s2 Internationalisering: werken in het spaanse taalgebied in Europa 2
Z816s2 Praktische filosofie 2
Z818s2 Beeld 2
Z819s2 Creatief Schrijven 2
Z820s2 Radio
denk het wel ja. Maar kan je het niet halen zonder aantekeningen in dat ding dan? :p wel handig om te weten, ik ga surveilleren bij de 1e jaars tentamensquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef davidvant het volgende:
iemand enig idee of er bij bedrijfseconomie tentamen gebruik mag worden gemaakt van een grafisch rekenmachine?
Hoe? Wat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:58 schreef Toad het volgende:
Die minors zijn een beetje herhaling van zetten vind ik.
Ik heb ook vrije dagenquote:Morgen nog maar 'ns me verder in verdiepen.
Maar hoe kan je surveilleren als je stage loopt lienelien?
Ik moet maar niet meer 's nachts posten op FOK.quote:
Euh, dat is toch een uitspraak: een herhaling van zetten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef lienelien het volgende:
ja maar wat bedoelde je met 'zetten'?
Goed plan hoor. Ook ff lekker iets anders dan de HvA... SvJ utrecht heeft vast ook wel wat leuke dingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:13 schreef Toad het volgende:
Stel dat het een MIM minor wordt dan kies ik voor:
Praktische filosofie of Creatief schrijven.
Maar ik ga komende dagen nog kijken of ik interessante minoren tegenkom op andere scholen.
Ja, kan het nog iets breder?quote:Lien: weet je al wat je met je scriptie wil? Misschien is dan iets met actualiteinenprogramma's interessant..?
Ja, de site van de HU zegt ook helemaal niets over minoren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goed plan hoor. Ook ff lekker iets anders dan de HvA... SvJ utrecht heeft vast ook wel wat leuke dingenZijn wel wat lastig met toelating van studenten van andere hbo's dacht ik..
I know.quote:Ja, kan het nog iets breder?![]()
Das wel leuk.quote:Ik heb vorige week bedacht (jaja) dat ik een docu wil gaan maken. Dus eerst op papier, en de verantwoording, en dan uiteindelijk ook het filmen ed
Dus een echt eindproduct maken.. Maar goed, géén idee waarover dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |