'Ik citeer en jullie schrijven op. De vergrote foto leek net een foto'.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
helaas, helaas, heláás is zelfs dát voor veel mensen nog te hoog. Echt hopelooooos.
De vacature voor een stageplek bij de flair (op de rmp-pagina op intranet) staat ook vol met stomme (spatie-)foutjes. Zelfs die mensen kunnen het niet.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Ik citeer en jullie schrijven op. De vergrote foto leek net een foto'.
*dan is iedereen klaar.
'Wie had het goed?'(25 % van de klas)
'Ja, veel mensen maken de fout door vergrote met dubbel o te schrijven, is ook erg lastig.'
Ik dacht echt, wtf?
mevrouw M. Bijlquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:25 schreef Toad het volgende:
Dat meen je niet!Wie heb je voor spelling en stijl?
Hm, ken ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
mevrouw M. Bijl
Ze viel vorige les ook uit tegen een leerling die met haar pen zat te tikken.![]()
Dus nu ben ik die les even zat en sla ik hem over.
Zal best, je naam wordt wel genoteerd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Hm, ken ik niet.
Is het niet meer zo dat je een punt erbij krijgt als je alles lessen aanwezig bent geweest?
De link werkt hier nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef lienelien het volgende:
Check even de laatste 10 seconden van de uitzending van gisteren, leuk stagiaireklusje maar weer
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef lienelien het volgende:
Dan ga je naar uitzendinggemist.nl dude
Leuk!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef lienelien het volgende:
Check even de laatste 10 seconden van de uitzending van gisteren, leuk stagiaireklusje maar weer
haha, hoe verneem jij dat? Ik weet zelf eigenlijk niet eens waarvoor het is..quote:Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef Toad het volgende:
Lien, ik heb vernomen dat jullie komende zaterdag in Vlissingen opnames gaan maken?
haha, nee ik heb de afgelopen 2 weekenden al gewerkt! Ben trouwens zaterdag wel nog in renesse geweest (niet voor stage), en ruim een week geleden is er een repo van mij opgenomen in briellequote:Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef Toad het volgende:
Bronnen enzo he.
Je reist dus zelf niet af naar het mooie Zeeland?
Ik meen dat een recordaantal dieren gaan trouwen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |