abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61383015
Mijn Tutor is M.Adams , Tot nu toe heb ik Computervaardigheden, Media&cultuut, marketing, bedrijfseconomie, Spelling&stijl gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door ValenciaHola op 04-09-2008 21:45:10 ]
pi_61383317
Ah, die had ik ook. Sterkte het komende jaar. (en maak trouwens even initialen van die naam ipv voluit )
Media en Cultuur is leuk
pi_61420421
Media en Cultuur is leuk, zeker als je het van H.M. krijgt. Maar die is nu weg. Projectgenootjes die zich niet aan afspraken houden is overigens meer regel dan uitzondering, zeker in de eerste twee periodes. Maar probeer je er niet aan te irriteren en maak er wat van met de mensen die zich wel willen inzetten, zou ik zeggen.
pi_61422250
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 03:18 schreef Toad het volgende:
Media en Cultuur is leuk, zeker als je het van H.M. krijgt. Maar die is nu weg. Projectgenootjes die zich niet aan afspraken houden is overigens meer regel dan uitzondering, zeker in de eerste twee periodes. Maar probeer je er niet aan te irriteren en maak er wat van met de mensen die zich wel willen inzetten, zou ik zeggen.

Nee, het tijdstip van je post is géén goed excuus.
pi_61423684
Strenge lienelien.
pi_61489671
Weer iets nieuws: voor SLB moet ik een POP maken. Een persoonlijk ontwikkel plan. Wat een tijdverspilling zeg.
pi_61502671
Kan iemand wat meer uitleg over de mim huistijl geven , ik had vandaag wel een les erover maar had het gemist...
pi_61502910
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 01:10 schreef Toad het volgende:
Weer iets nieuws: voor SLB moet ik een POP maken. Een persoonlijk ontwikkel plan. Wat een tijdverspilling zeg.
oh, ik heb een PED (persoonlijk electronisch dossier) en een PEP (persoonlijk educatief profiel) moeten maken
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef ValenciaHola het volgende:
Kan iemand wat meer uitleg over de mim huistijl geven , ik had vandaag wel een les erover maar had het gemist...
ehh, je haalt het van de T(?)-schijf, zorg even dat je het ook thuis hebt. Op het voorblad staat er wat je moet doen ('Klik hier 3x voor titel') en dan vul je de kopjes in naar onderwerp/naam ed.

Dan begin je op de 2e pagina ná de inhoudsopgave (die je nog leeg laat)
En dan ga je jouw tekst erin typen/plakken. Als al je tekst erin staat, selecteer je de hoofdstukkoppen, de paragraafkoppen, en de subparagraafkoppen (en wanneer nodig de bijlages ed). Bij 'stijlen' ofzo klik je dan de desbetreffende stijl aan (dus hoofdstukkop, bijlageding enz)
Kijk wel uit met knippen en plakken in je document, en met dingen bold maken, want soms staat alles dan ineens verkeerd
Regelmatig opslaan dus..
Oja, en aan het eind voeg je dan automatisch de inhoudsopgave toe (invoegen > verwijzing > index en inhoudsopgave > tabblad inhoudsopgave).
En ta-daaaa.
Check wel nog ff of alle nieuwe hoofdstukken op een rechterpagina beginnen, want dat gaat soms niet helemaal goed.
Als je nog vragen hebt, dan gil maar!

Trouwens, jullie kregen les in het huisstijlsjabloon??
pi_61503878
thnx voor de uitleg, Is de text Arial 10 standaard?
pi_61503923
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef lienelien het volgende:

Trouwens, jullie kregen les in het huisstijlsjabloon??
nee nog niet
pi_61505369
Iemand enig idee waar ik oude tentamens kan opvragen van het MIM, en dan metname voor marketing, bedrijfseconomie, en NL?
David!
pi_61514670
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:45 schreef davidvant het volgende:
Iemand enig idee waar ik oude tentamens kan opvragen van het MIM, en dan metname voor marketing, bedrijfseconomie, en NL?

Bij 2e jaars en hoger
pi_61514697
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef ValenciaHola het volgende:
thnx voor de uitleg, Is de text Arial 10 standaard?
ehh, ja volgens mij wel. Alles wat 'gewoon' moet, moet je selecteren als 'broodtekst'. Helemaal onderaan in het rijtje met stijlen.
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef ValenciaHola het volgende:
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:42 schreef ValenciaHola het volgende:

[..]

nee nog niet
Ehh?
pi_61522862
Er zijn een paar leuke eerstejaars (v) bijgekomen
quote:
Is de text Arial 10 standaard?
Nee het is garamond.
pi_61529751
iemand hier die oude tentamens heeft van het propedeuse jaar?
David!
pi_61721103
@tokyo (sp?): wat vond jij v/h derde jaar N&M? wat ben je eigenlijk op dit moment aan het doen? stage? en zo ja, waar?
@lienelien: en is er al een repo uitgezonden?
pi_61755495
is er iemand hier die nog een paar oude tentamens heeft liggen van het propedeuse?
David!
pi_61757586
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef davidvant het volgende:
is er iemand hier die nog een paar oude tentamens heeft liggen van het propedeuse?

Je zit er wel érg om verlegen hè?
Waarschijnlijk heb je er niets aan. Veel dingen zijn inhoudelijk veranderd, er zijn zelfs andere vakken nu ed.
Er is wel ergens een site van een meisje van het mim, daar staat het eea online. Heb alleen geen idee welke site.
pi_61757617
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:32 schreef Toad het volgende:

@lienelien: en is er al een repo uitgezonden?
Nee, nog niet. Gisteren wel weer een opgenomen
En het eerste item van de allereerste uitzending (8 sept.) heb ik ook gemaakt
Over neppe oppoerdoezer ronde. Aardappels. Een item over piepers, dus.
pi_61757837
Volgens mij was dat http://wendy.leert.nl/.
Maar die site ligt eruit.

Leuk item lien. "Wie aan de opperdoeze ronde komt, komt aan mij!"

[ Bericht 37% gewijzigd door Toad op 19-09-2008 13:42:37 ]
pi_61758426
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef Toad het volgende:
Volgens mij was dat http://wendy.leert.nl/.
Maar die site ligt eruit.
Die ja. Helaas dus.
quote:
Leuk item lien. "Wie aan de opperdoeze ronde komt, komt aan mij!"
Haha, ja, toffe boer man. Hij had overigens een spreekverbod gekregen van de stichting tot het behoud van de Opperdoezer ronde, maar daar hield 'ie zich niet aan

Oja, en de 10e plek van volgende week heb ik ook veel voor gedaan, het NK Steppen Die mensen nemen zichzelf nog serieus ook, maar goed. Zondag weer een draaidag voor dat item
pi_61758727
DAMN
David!
pi_61758757
kom op zeg, kan je anders de tentamen niet halen?
Begint al lekker dan, 1e jaar is echt slapend 8en halen, hoor.
pi_61758846
Ik vind de opleiding leuk! behalve spelling&stijl, daar is het niveau nu nog erg laag voor wat ik gewend ben.
pi_61759333
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik vind de opleiding leuk! behalve spelling&stijl, daar is het niveau nu nog erg laag voor wat ik gewend ben.
helaas, helaas, heláás is zelfs dát voor veel mensen nog te hoog. Echt hopelooooos.
De vacature voor een stageplek bij de flair (op de rmp-pagina op intranet) staat ook vol met stomme (spatie-)foutjes. Zelfs die mensen kunnen het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')