Als ik dan toch zo'n kast in elkaar moet zetten, dan inderdaad het liefst om 23.00 op zaterdagavond. En als het gelukt is, dan een beetje voldaan met een glas wijn ernaar gaan zitten kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:19 schreef thaleia het volgende:
Ik verwacht dat ik nog een paar uur lang niet kan slapen als ik nu naar bed ga.
De kast it shall be.
Ik mag over 2 maanden een extra kamer in gaan richten, en ondanks mijn totale gebrek aan smaak heb ik daar toch wel zin in.quote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd met je Senseo, dwerg.
Wat is het toch fijn om nieuwe spulletjes te hebben, hè?
Mooi. Je bent me waarschijnlijk al voorbij, als ik je een beetje ken.quote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hierbij wil ik Z nog een keer bedanken voor zijn hulp met statistiek, lange tijd geleden. Ik heb de smaak nu echt te pakken en ik vind het heel erg leuk.
Dat vind ik wel weer creatief. Misschien ga ik het op de lengte van de auteursnaam doen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef Z het volgende:
Ik was zaterdag op een feestje en de boekenkast aldaar was op kleur gesorteerd.
Nonfictie en studieboeken staan hier per onderwerp bij elkaarquote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
De non-fictie staat bij mij ook apart van de fictie, nog steeds op grootte gesorteerd. En mijn Lijsters staan ook apart, net als mijn studieboeken.
En in een volgend huis wil ik ergens een kastenwand voor alle boeken, met zo'n trappetje om bij de bovenste planken te komen.
Dat ben ik ook van plan. Totdat ik pakweg 64 boeken overhoud. En als ik dan een boek er écht bij wil hebben zal ik een ander boek moeten wegdoen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef mane het volgende:
Dat gezegd hebbende. Mijn verzameling is de laatste twee jaar nogal geslonken, omdat ik op de minimalistische toer ben gegaan. Boeken die geen echte waarde voor me hebben, breng ik naar De Slegte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |