Mocht ik in een dronken bui zo gek zijn om het VOO 0900 nummer te bellen wordt het in ieder geval die endemol mol van een Cyril en niet Maurice.
Eigenlijk geldt het zelfde voor Bart. Dat vond ik in het begin ook een akelig mannetje maar die wordt, sinds de auping weg is, ook steeds leuker.
quote:
op 11-03-1999 om 05:19 PM schreef Jessicaa het volgende:
Ik kan me goed vorstellen dat hij veel stemmen zal krijgen. Zelf heb ik eigenlijk weinig tegen deze persoon, maar dat lijkt me logisch want soms merk je niet eens dat hij er is. Niet dat ik nou zo ben voor personen die maar op de voorgrond willen treden, maar maurice vind ik wel een erge stilleStille wateren, diepe gronden?????
mischien zie ik wel spoken deze keer maar ik ben benieuwd hoe V. Maurice gaat neerzettten de komende week
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
maarre MauwRies is wel handig met ijzerdraad merkte ik, gitaar van Ruud gerepareerd, ijzerdraadconstructie bij het tafelkleedtrekken, en nu z'n eigen kever van ijzerdraad.
quote:
Waar is dat topic van BB watchers: VvP gebleven?
Beste karmozijn,
Ik denk dat je bijdragen op Voer voor psychologen XV meer dan welkom zijn.
Dr.Love - die het gevoel heeft op de stoel van phileine te zitten (lekker warm hoor)
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 03 November 1999).]
Cyrille wordt maandag vast en zeker door de bewoners genomineerd. En bij het publiek is ze zo weinig populair dat zij het is die er donderdag ... hoppa ... uitvliegt.
Dus jij kunt nog zeker drie-en-een-halve week van je Maurice genieten
quote:
op 11-03-1999 om 05:17 PM schreef Patje het volgende:
Ben benieuwd wat de algemene gedachten over Maurice zijn, want hij valt altijd een beetje in de luwte!!!
Mijn algemene gedachte, beste Patje: eruit met dit enge ventje. Hij is absloluut onecht, en ik vind hem behoorlijk misselijkmakend/ Dan liever ruud met al zijn hebbelijkheden. Sorry, mocht ik volgende week nog toevallig 3,50 overhebben, dan bel ik om mijn (negatieve) stem uit te brengen op deze enge jongen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |