abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 17:17:00 #1
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_214421
Ik las tot mijn schrik dat als er nu gestemd zou worden door Nederland, Maurice wel erg veel stemmen krijgt!!! Maurice is mijn favoriet en ik heb er zelfs geld op staan!!!! Wat vinden jullie hiervan?? Ben benieuwd wat de algemene gedachten over Maurice zijn, want hij valt altijd een beetje in de luwte!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 17:19:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_214422
Ik kan me goed vorstellen dat hij veel stemmen zal krijgen. Zelf heb ik eigenlijk weinig tegen deze persoon, maar dat lijkt me logisch want soms merk je niet eens dat hij er is. Niet dat ik nou zo ben voor personen die maar op de voorgrond willen treden, maar maurice vind ik wel een erge stille
  woensdag 3 november 1999 @ 17:27:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214423
Moet eerlijk toegeven dat ik het een irritante kwijlebal vind, maar hij maakt de laatste tijd veel goed. Zijn hatelijke sneren tegen Bianca(die ze helaas niet begreep) of zijn opmerking tegen Ruud('He joh, je bent getrouwd') waren kostelijk.

Mocht ik in een dronken bui zo gek zijn om het VOO 0900 nummer te bellen wordt het in ieder geval die endemol mol van een Cyril en niet Maurice.

Eigenlijk geldt het zelfde voor Bart. Dat vond ik in het begin ook een akelig mannetje maar die wordt, sinds de auping weg is, ook steeds leuker.

Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 3 november 1999 @ 17:27:00 #4
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_214424
quote:
op 11-03-1999 om 05:19 PM schreef Jessicaa het volgende:
Ik kan me goed vorstellen dat hij veel stemmen zal krijgen. Zelf heb ik eigenlijk weinig tegen deze persoon, maar dat lijkt me logisch want soms merk je niet eens dat hij er is. Niet dat ik nou zo ben voor personen die maar op de voorgrond willen treden, maar maurice vind ik wel een erge stille

Stille wateren, diepe gronden?????

woensdag 3 november 1999 @ 17:30:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_214425
Maurice wordt de laaste tijd enigzins negatief ge-edit... zijn onbeholpen getafeltennis, zijn foute opmerking over dubbele gaatjes en zijn kinderachtige ge-eleboog naar Willem die het niet echt waardeerde

mischien zie ik wel spoken deze keer maar ik ben benieuwd hoe V. Maurice gaat neerzettten de komende week

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_214426
Volgens mij is Maurice verreweg de meest onhandige en verlegen bewoner. Ik meende een opleving bij hem te bespeuren toen ze nog maar met z'n 5en waren. Ik heb het idee dat hij niet zo goed functioneert in grotere groepen, waar hij mensen niet kent. Dat merk je ook aan het feit dat hij gaat staan gewicht heffen waar de nieuwe bewoonsters bij zijn. Of zou hij zich gewoon tot ze aangetrokken voelen?
Ik ben ook bang dat veel mensen hem niet als 'echte man' zien: hij is onhandig, kan niet voetballen, is ijdel en trekt meer op met vrouwen (Karin en Bianca) dan met de mannen, tegenover wie hij zich moeilijk een houding weet te geven. Dit beeld zie ik zowel binnen de groep bevestigd (lekkere subtiele opmerkingen van Ruud en Willem zoals "heeft Maurice ook een kut dan?"), als op dit forum. Volgens mij zijn er al aardig wat topics gewijd aan zijn sexuele geaardheid.
Ik zie een patroon: Maurice, die zich nogal 'vrouwelijk' opstelt, en Cyrille, die zich agressiever opstelt dan de meeste vrouwen (of is zgn. gewoon een omgebouwde man) worden van vele kanten neergesabeld. Zijn we dan toch een volk van homo- en vrouwenhaters?
Waar is dat topic van BB watchers: VvP gebleven?
Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

woensdag 3 november 1999 @ 18:07:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_214427
mwoah, valt wel mee, ik zeg altijd: "als je 't niet kunt, dan moet je 't niet doen" (met name sporten)

maarre MauwRies is wel handig met ijzerdraad merkte ik, gitaar van Ruud gerepareerd, ijzerdraadconstructie bij het tafelkleedtrekken, en nu z'n eigen kever van ijzerdraad.

woensdag 3 november 1999 @ 18:16:00 #8
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_214428
quote:

Waar is dat topic van BB watchers: VvP gebleven?

Beste karmozijn,

Ik denk dat je bijdragen op Voer voor psychologen XV meer dan welkom zijn.

Dr.Love - die het gevoel heeft op de stoel van phileine te zitten (lekker warm hoor)

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 03 November 1999).]

Bemint eer ge bezint
  donderdag 4 november 1999 @ 01:51:00 #9
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_214429
Ik weet me nog weinig vvan Maurice te herrinneren, maar hoop dat hij niet wordt genomineerd. Ik heb het gevoel dat ie nog los moet komen en ben heel nieuwsgierig wat er dan gaat gebeuren.
Even off-topic: Karin stond bij mij steeds op No: 1 op de oprotlijst, maar ben even van mening veranderd... Wie er uit moet weet ik ff niet, maar karin verdiend het om deze ronde te overleven!
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

pi_214430
Kop op Patje,

Cyrille wordt maandag vast en zeker door de bewoners genomineerd. En bij het publiek is ze zo weinig populair dat zij het is die er donderdag ... hoppa ... uitvliegt.

Dus jij kunt nog zeker drie-en-een-halve week van je Maurice genieten

The trick is to keep breathing
  Redactie Frontpage donderdag 4 november 1999 @ 02:12:00 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_214431
quote:
op 11-03-1999 om 05:17 PM schreef Patje het volgende:
Ben benieuwd wat de algemene gedachten over Maurice zijn, want hij valt altijd een beetje in de luwte!!!

Mijn algemene gedachte, beste Patje: eruit met dit enge ventje. Hij is absloluut onecht, en ik vind hem behoorlijk misselijkmakend/ Dan liever ruud met al zijn hebbelijkheden. Sorry, mocht ik volgende week nog toevallig 3,50 overhebben, dan bel ik om mijn (negatieve) stem uit te brengen op deze enge jongen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')