Hij wist dat dan iedereen weg zou gaan. Hoeft hij dus niet te voetballenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEEE
De mentor zei dat we weg mochten als we geen zin hadden in lerarenvoetbal..
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken/?zoekop=artiest&opdracht=STEVIE+ANNquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob draaide haar laatste single een tijd lang behoorlijk veel. Toen kwam ze ook nog ff langs in Doetinchem om met Jelmer te karaoken.
Eigenlijk een zij, maar ik laart dat soort dingen me geen twee keer zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij wist dat dan iedereen weg zou gaan. Hoeft hij dus niet te voetballen
Vakantie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEEE
De mentor zei dat we weg mochten als we geen zin hadden in lerarenvoetbal..
Die plaat van C-Mon & Kypski wordt ook bijna niet gedraaidquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maarja, er zal wel te weinig een jengeldeuntje ala PAPAPAPAPAAAAAPAPAPA in zitten.
Het hele zooitje dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG.
Sita! Of dat hele zooitje bij elkaar?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:57 schreef on_air het volgende:
Waarom moet ik spontaan aan de muzikale uitstap van Fabienne denken?
Het is wel bijzonder bijster slecht uitgevoerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen slechte plaat maar het was dan ook een cover
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Leuke muziekjes heden ochtend...![]()
Robbie/ Starmaker/ Vengaboys.....
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mss kan Double Date dadelijk ook nog ff voorbijkomen.
Ik moet nu ineens denken aan The Magnificent Four.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen slechte plaat maar het was dan ook een cover
Lois Lane - Tonightquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef on_air het volgende:
Dit is wel een lekker nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |