Wie zal heb verlossende antwoord geven....
Marc at www.bambamstudio.in.nl
En in het najaar gaat het gras steeds minder snel groeien.
quote:
op 11-03-1999 om 05:10 PM schreef GHaven het volgende:
Ik deel je zorg Bobsel.Sinds Mona weg is wordt het met de dag hoger.
hehe, lol alleen heeft beelzebub gelijk. In de winter is de groei van gras te verwaarlozen.
Nou is het wel zo dat de kippen voortdurend op het gras lopen te schijten daardoor zou je verwachten dat het gras sneller moet gaan groeien.
Ook het feit dat de bewoners regelmatig over het gras heen lopen zou het gras moeten laten groeien. Dat veroorzaakt namelijk vibraties waardoor het gras groter wordt.
Als het goed is moet er dus vaker zijn gemaaid dan de ene keer dat Ruud het met zijn zere rugje deed.
En omdat kippen geen gras eten en de bewoners een tijdje geleden een krap budget hadden verdenk ik de bewoners ervan dat zij degenen waren die het gras hebben geconsumeerd.
Willem heeft het gras ongetwijfeld verwerkt in 1 van zijn overheerlijke gerechten.
Kunnen jullie je bijvoorbeeld nog herinneren dat Mona een stuk vlees nogal vondt stinken. Ze dacht dat het een lever was of zo.
Ik vermoed dat het een stuk gras was met een bruin laagje eromheen.
Doordat de dames gras hebben gegeten verwacht ik dan ook dat Mona en Karin binnenkort melk gaan geven. Die melk zal worden geveild waardoor Voo weer wat inkomsten heeft. En daar draait het uiteindelijk allemaal om. VOO wil geld verdienen aan Mona melk.
Jammergenoeg heeft VOO niet door dat er al een ander merk met Mona melk en yoghurt bezig is daarom stel ik voor dat wij met zijn allen VOO gaan aanklagen wegens het illegaal verkopen onder de naam MONA.
Bedankt voor jullie aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |