quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef Isabeau het volgende:latislos
Maar ik heb mezelf nog een keer gespotAlleen Liejannuh niet
en ze was nog wel zo opvallend met haar roze shirt.
[ afbeelding ]
heb jij geen stethoscoop thuis liggen dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
ARGHHHH!!! Ik kàn er niet tegen als je mensen hoort fluisteren, dat gesis en zo. Brrrr. Ga of wat verder weg staan of praat normaal
geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef Tezz het volgende:
Misschien stel ik nu een hele domme en beledigende vraag (bij voorbaat excuses), maar who the f*ck zijn Monika & Rik????
Hmmm het enige wat ik kan doen is je een virtueel glaasje wijn en een knuffel geven Nyn!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
lekker los!
Ik ben weer terug uit Aken, en ben nu werkelijkwaar doodop. Nu wou ik dat er een leuke vent in m'n keuken stond te koken, me een glaasje wijn inschonk, en lekker tegen me aankroop vanavond.
in plaats daarvan zal ik zo m'n eigen maaltje koken, en zit ik vanavond in m'n eentje op de bank. Nu eerst zo het nette jurkje uit, en de trainingsbroek aan!
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm het enige wat ik kan doen is je een virtueel glaasje wijn en een knuffel geven Nyn!
OMFG.............quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] gooit ff wat [url=http://i3.photobucket.com/albums/y96/xanderjohn/ysl.jpg]lekkers[/url in de SC voor nynk
Mijn prive fotoquote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] gooit ff wat [url=http://i3.photobucket.com/albums/y96/xanderjohn/ysl.jpg]lekkers[/url in de SC voor nynk
Het koken en de wijn moet nog wel lukken. De rest niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
lekker los!
Ik ben weer terug uit Aken, en ben nu werkelijkwaar doodop. Nu wou ik dat er een leuke vent in m'n keuken stond te koken, me een glaasje wijn inschonk, en lekker tegen me aankroop vanavond.
in plaats daarvan zal ik zo m'n eigen maaltje koken, en zit ik vanavond in m'n eentje op de bank. Nu eerst zo het nette jurkje uit, en de trainingsbroek aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |