FOK!forum / Klaagbaak / Progress Hengelo :(
bravodonderdag 24 april 2008 @ 16:43
Kut winkel!

10-04 een printer besteld. Stond op de website dat hij extern op voorraad was en binnen een week geleverd zou worden.

Na een week eens gemailed --> niets gehoord

gisteren gemailed --> niets gehoord

Gisteren gebeld --> ik word er na een uur uitgegooid

Vandaag in totaal al 4 uur (!) gebeld, telkens eruitgegooid...

Kut Progress, ik wil mijn printer annuleren!

Kut zaak....
MASDdonderdag 24 april 2008 @ 16:48
Waarom ga je er niet even naartoe?
bravodonderdag 24 april 2008 @ 16:49
ja, wil ik wel, maar heb er gewoon geen tijd voor
MASDdonderdag 24 april 2008 @ 16:51
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:49 schreef bravo het volgende:
ja, wil ik wel, maar heb er gewoon geen tijd voor
Maar wel tijd om 4 uur te bellen?
bravodonderdag 24 april 2008 @ 16:51
op mijn werk, ja
Meddodonderdag 24 april 2008 @ 16:54
had ik ook!!
volgens de website op voorraad, meteen besteld want had het dringend nodig.
Kreeg na een paar dagen een mailtje dat het een week langer duurde, de week nog zo'n mailtje
zou hem gelukkig afhalen dus nooit betaald
rare winkel daar
Fatalitydonderdag 24 april 2008 @ 16:54
hoezo eruitgegooid?
gatewaydonderdag 24 april 2008 @ 17:28
dat je al een uur in de wacht blijft hangen.......

Zou ze gewoon mailen, bestelling geannuleerd, en effe een briefje erachteraan ofzo.
DennisMooredonderdag 24 april 2008 @ 17:39
Online besteld?
Al betaald?

Binnen 7 dagen terugsturen. Kost je alleen de verzendkosten... maar misschien kun je 'm in de winkel langsbrengen dan.
bravodonderdag 24 april 2008 @ 17:39
Ik heb al hun afdelingen al 2x gemailed de afgelopen weken, ik hoor niets. Heb betaald, maar mijn bestelling staat alleen maar op 'onbekend' . Als ik de printer wil bestellen, dan is hij op voorraad en kan hij binnen 3 dagen geleverd worden...

Ze reageren gewoon totaal niet, op geen enkele mail!
bravodonderdag 24 april 2008 @ 17:47
bravodonderdag 24 april 2008 @ 17:54
Klanten van elektronicawinkel Progress Automatisering uit Hengelo zijn verrast door het plotselinge faillissement.

Een groot aantal klanten stond vandaag voor de dichte deur. Bij Progress Automatisering werken meer dan 25 medewerkers. De elektronicawinkel bestaat ruim twintig jaar.


KUT!!!
MASDdonderdag 24 april 2008 @ 17:55
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef bravo het volgende:
Klanten van elektronicawinkel Progress Automatisering uit Hengelo zijn verrast door het plotselinge faillissement.

Een groot aantal klanten stond vandaag voor de dichte deur. Bij Progress Automatisering werken meer dan 25 medewerkers. De elektronicawinkel bestaat ruim twintig jaar.


KUT!!!
Je bent gepwnd.
DennisMooredonderdag 24 april 2008 @ 17:59
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:39 schreef bravo het volgende:

Heb betaald
Da's dan toch jammer.
bravodonderdag 24 april 2008 @ 18:00
Weg geld
DennisMooredonderdag 24 april 2008 @ 18:09
Hopen dat ze incl bestellingen worden overgenomen door een andere club. Net als toen met de Grote Eén.
bravovrijdag 25 april 2008 @ 08:03
Dat hoop ik ook..
Q.vrijdag 25 april 2008 @ 08:11
Nou, nu hoef je iig niet meer te annuleren. Alleen jammer van je centen.
Ezechielkvrijdag 25 april 2008 @ 15:34
Progress Automatisering is failliet

Nuhr ein mal, Twiekerts linkje
#ANONIEMvrijdag 25 april 2008 @ 18:35
ja hoorde het net van me baas failliet maar die beginnen zo weer opnieuw hoor.
bravodinsdag 29 april 2008 @ 12:14
dat zou mooi zijn, dan krijg ik mijn geld terug
Maracawoensdag 30 april 2008 @ 14:29
Goh.. Progress. Mijn vader had daar onze alle eerste computer ooit gekocht. Een Windows 95 met Pentium 75 Was er toch even stil van dat ze failliet zijn.
keukentegelwoensdag 30 april 2008 @ 14:34
volgens je picca is alleen de kabel op voorraad
bravodonderdag 1 mei 2008 @ 14:05
jep, dat was gelijk al in de eerste week. De status is vaak veranderd in die 2 weken
Bastoeniedinsdag 20 mei 2008 @ 14:06
http://www.progress.nl/

Heeft u aanbetaald en nog niet geleverd gekregen?
Aanbetalingen zijn vooruitbetaalde bedragen waar nog geen tegenprestatie tegenover heeft gestaan. Vanwege het faillissement van Progress kunnen er geen vooruitbetaalde goederen meer uitgeleverd worden. Indien u onverschuldigd (vooruit) heeft betaald heeft u een vordering op de gefailleerde vennootschap. U kunt deze vordering bij de curator indienen door uw naam- en adres gegevens hier achter te laten en een bewijs van uw betaling en van de orderbevestiging bij te voegen. Niet volledige aanmeldingen kunnen niet in behandeling worden genomen.