abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 juli 2008 @ 19:09:35 #51
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_60326011
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:06 schreef postmortum het volgende:

[..]

en op zondag Booch in Heerlen , dat is voor ons altijd de afterpartij kan me nog herinneren dat ik lataarnpaal heb gehangen tijdens Infadels.

Politie vragen of ik dat wilde laten en toe ik nee zei , dat ze me gewoon lieten begaan
Hehe, ja ik ben dit jaar denk ik aanwezig op Frequency en zal dus ook pukkelpop laten schieten dit jaar. Bijzonder prettige line-up dat wel
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_60326054
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hehe, ja ik ben dit jaar denk ik aanwezig op Frequency en zal dus ook pukkelpop laten schieten dit jaar. Bijzonder prettige line-up dat wel
en dat weekend is ook nog eens summebreeze dit jaar
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 juli 2008 @ 19:12:54 #53
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_60326066
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:12 schreef postmortum het volgende:

[..]

en dat weekend is ook nog eens summebreeze dit jaar
En V-festival.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_60326092
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:12 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En V-festival.
maar pukkelpop + booch is het dus voor mij
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60360399
nieuwe naam NY Dolls
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:08:53 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60361888
Het wordt niet zo'n Skatestage jaar als 2003 en 2006 helaas.
pi_60371015
Vandaag kaarten gehaald. Heb er nu al zin in.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_60740689
superkick
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60745688
Yeah, ik heb ook een kaart, tof! Weet iemand hoe dat met reizen gaat? Schijnen tussen Maastricht en Hasselt bussen te rijden en van Hasselt naar Kiewit pendelbussen. Ik moet zondagmiddag om één uur in Breda zijn, wordt nog een lastige opgave denk ik .
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:40:36 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60750307
Dan maar hier, ik kon dit topic niet vindne, isser blijkbaar toch

Oh... mijn voorlopige schema:

Woensdag vertrek vanuit Utrecht!!! Gezellig met de trein, ongetwijfeld nog meer ollanders dan op r'dam centraal die richting Antwerpen gaan.. altijd gezellig

Donderdag is een zieke dag, echt ziek! Denk eerst Die!Die!Die, Kaizers Orchestra is wel tof en dan Disco Ensemble en dan even rustig chillen en dan 4 punkbands achter elkaar! Have Hearth, The Unseen, Dropkick Murphys, The Casualties en dan daarachteraan helemaal los op Pendulum!!! ZIEK! Als ik nog energie heb wil ik The Killers wel zien, maar ik betwijfel het

Vrijdag is zo'n dag waarvan ik dan niet zoveel ken, dus dat is lekker bandjes ontdekken. iig in de middag Cult of Luna, dat is echt een ziekelijk goeie band, zeker de moeite waard. Tussendoor ff Michael Franti en dan daarna A Wilhelm Scream.. vrolijke en toch eenb eetje ingewikkelde punk, leuk om te zien ook En daarna Volbeat, ook weer zo'n band die je gewoon een keer gezien moet hebben, dan een hele tijd van alles en nog wat te zien.. dus ik zie wel en dan daarna de grootste keuze, Metallica of Meshuggah (beetje jammer dat die tegelijk spelen)... denk eerst stukje Metallica en als het zuigt dan ga ik gewoon Meshuggah kijken

Zaterdag vroeg in de middag weer veel onbekends, maar om 3 uur The National, ook zo'n must see! Misschien stukje Epica en dan aansluitend Anti-Flag, As I Lay Dying, Manic Street Preachers, Less Than Jake en mijn persoonlijke hoogtepunt, Dresden Dolls Daarna denk ik Neurosis en dan een niet zo hele goeie afsluiter (persoonlijk) maar vast heel leuk om uit je dak te gaan, Soulwax

Maar goed.. ik maak dit soort schema's ieder jaar en uiteindelijk ben ik de helft van de tijd dood van de drugs/drank of lig ik lekker in het gras te chillen

Het weer trouwens:

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_60751020
Vandaag mijn kaartje gehaald. Morgen maar eens uitzoeken hoe ik er geraak (uit België btw) en dan wordt het tijd om in te pakken!
pi_60770466
maniack28, een tip: op zaterdag voor The National naar Amenra gaan, die band vind ikzelf nog beter dan Cult of Luna en Neurosis.
pi_60772198
in welke tent en op welk uur spelen de NY Dolls? Niet te vinden op de PP-site
pi_60772211
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef Ewout1 het volgende:
in welke tent en op welk uur spelen de NY Dolls? Niet te vinden op de PP-site
niet , ny dolls hebben zich zelf bevestigd , door pukkelpop is nooi bevesting gedaan
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60780408
Daarom ben ik erg benieuwt of ze uberhaubt er zijn. Was ook een beetje vaag bericht, volgens hun eigen site ligt Hasselt in Nederland ?
All the people who care say: Fuck you!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:28:29 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60786952
Misschien komen ze naar Hasselt in ned.? Daar ligt ook een Hasselt

iig, ik ben spullen pakken en straks weg... tis wel koud en winderig, maar ik heb goeie hoop op beter weer morgen Enjoy!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:45:35 #67
18079 neok
all the way
pi_60888738
Enkel vrijdag geweest en erg genoten van The Do, Miss Kittin, The Breeders, Arsenal en vooral van Does It Offend You, Yeah? Leek van ver op Daft Punk en heel de tent ging mee. Wel pijn aan de oren en stond nochtans op 30 meter van het podium.

Matig: A Brand en Das Pop

Tegenvallers: Tim Vanhamel (nog altijd ldvd) en Sons Of Albion (wat een air).
Buenos dias Tristeza
pi_60902550
3 dagen geweest :

Uitmuntend :Anti-Flag

Super : Mesuggah, Killswitch Engage, Metallica , The Manics

Goed : Black Mountain , Danko Jones, Amy Macdonald, Alele Diane

Zeer Slecht : Soko

Eervolle vermelding voor Freya die in de wablief zat de eerste dag en Annelies het sletje van Pukkelpop
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60908656
Het was vet ! Hoogepunten was Roisin Murphy.
pi_60926801
Heerlijk weer, leuke bandjes, ik had voor het eerst genoeg aan de drank en eten die ik zelf meegenomen had.

Hoogtepunten: Simian, DJVT, Carl Craig, Michael Franti, Lektroluv, Junkie XL
Minder: Dan Le Sac, Miss Kittin & The Hacker, LeLe

En dat gekrijs van Bloc Party en Wombats was goed te horen op de camping . Dood aan britpop.
pi_60935274
Ook 3 dagen geweest

Hoogtepunten: Sigur Ros (by far), Alela Diane, Moveis Coloniais de acaju (brazilian party!), Roisin Murphy

ook heel leuk: Little Dragon (knappe zangeres), Santogold, The Ting Tings, Henry Rollins, The Black Box Revelation

Slecht: Hercules and love affair, de Jeugd van Tegenwoordig
pi_60935313
Is er iemand ook naar Henry Rollins' spoken word geweest?

Die kerel was geweldig
pi_60936373
Ik vond Roisin Murphy erg saai... Heb 'r al een paar keer gezien, maar deze keer wist het me simpelweg niet te bereiken. Werd er gewoon niet warm of koud van.
pi_60937287
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef katerwater het volgende:
Is er iemand ook naar Henry Rollins' spoken word geweest?

Die kerel was geweldig
Ik heb hem een stukje gezien, voor ik naar Hot Chip ging. Hij was echt goed, heel amusant. Ik ben doorgegaan vlak nadat hij uit zijn hotel was gelopen nadat Bhutto was vermoord
pi_60938416
Ik vond Hot Chip overigens ontgoochelend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')