Waarom zijn de nieuwe bewoonsters pot, dom of juist te mooi?
Waarom is Veronica de zonde bok, terwijl ze nix anders willen doen dan wat iedereen graag wil: geld verdienen.
En iedereen zegt van ik heb een bron ik ken die of een broervaneenneefenndaardevriendzijnzuserdieweereenoomkentvandebuurmanvan....
Het is wel veilig roepen echter je scherm en dit dan te plaatsen op een forum, om niet te slijmen, een goed forum als dit.
En natuulijk zijn we er met z'n alle over eens dat Veronica de zaak een beetje verdraaid en dat er een hoop dingen aan het programma kleven dat wij niet onder onze schoenen willen hebben, maar dan nog...
Ik hoop stieken dat iemand met tastbare bewijzen over de brug komt waaruit blijkt dat het een grote oplichtersbende is en het allemaal potten, homo's, leugenaars en stiekeme pijper en rukkers zijn, want ik wil dat ook natuurlijk graag horen.
Natuurlijk, want ik zal de laatste zijn die niet zal toegeven dat ik daarvoor naar BB kijk, en de streams op internet volg.
Maar waar het mij om gaat is het volgende: Wat vind jij, lezer van dit forum.
En waar het mij ook om gaat is: lever tastbaar bewijs, en niet van ik ken die en zus en zo.
Marc at www.bambamstudio.in.nl
Feit twee:
BB geeft op hun eigen internet site sumier info en eigenlijk alleen maar lif-laf info
(hee hoe gaat het met jou met mij gaat het goed en de kinderen... bla bla) Echte belangrijke dingen (zoals dat knopje) is niet te vinden. Wederom vindt ik dit huichelachtige gedrag concreet genoeg om te concluderen --->"het zijn stiekume pijpers en rukkers" als ik zo vrij mag zijn te citeren.
feit drie:
BB en V brengen de bij feit één en twee genoemde delicaten onderwerpen niet zelf de media in (wederom huichelachtig) en ook ik heb nog niks gehoord over die zg. ontslagen. zelfs niet of ze al daadwerkelijk zijn ontslagen
Conclusie:
het feit dat alle info omtrent BB niet betrouwbaar de wereld in komt doet mij vermoeden dat er iets grondig mis (aan het) gaan is...
wat???? dat weet ik niet
het kan natuurlijk ook zijn dat de bedenkers dit soort HETZE allemaal wilden en dat ze daaraan hun succes ontlenen.
Maar het blijven "stiekume pijpers en rukkers"
net als wij allemaal trouwens...
marc at www.bambamstudio.in.nl
(is 1 week schorsing geworden)
quote:
op 11-03-1999 om 04:55 PM schreef Hunter het volgende:
Re ontslag: lees i/s/Forum21/HTML/001721.html(is 1 week schorsing geworden)
huh, ik ontslagen geschorst?
Ik vind dit forum helemaal goed!!! Je blijft lekker op de hoogte als je zelf geen gelegenheid krijgt om de streams te bekijken, en je weet zeker dat je niet de enige achterlijke, redelijk intelligent debiel bent die naar BB kijkt, en dat doet goed!!!
quote:
op 11-03-1999 om 05:11 PM schreef Patje het volgende: (...)Ik vind dit forum helemaal goed(..)
Je hebt volkomen gelijk betreffende de uitlatingen op het forum over bepaalde bewoners. De manier waarop de eerste dagen met Mona werd omgesprongen was zowel schandalig grof als kortzichtig. We zien het nu bij Cyrille en Anouk weer gebeuren. Gewoon negeren, er zijn zat schrijvers die wel interressant materiaal naar het forum sturen.
Wat betreft je andere opmerkingen : Niets is leuker dan roddel, achterklep en filosoferen over vermeende complot theorieen. Niets mis mee, alleen maar vermakelijk.
oftewel.
quote:
op 11-03-1999 om 05:15 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 11-03-1999 om 05:11 PM schreef Patje het volgende: (...)Ik vind dit forum helemaal goed(..)
Ben blij dat ik je kan bekoren!!!!
[/quote]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |